Die is echt zo dom dat het tof is!quote:
Wie is Kramer?quote:
We noemen hem Kramer vanwege het haar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Kramer?
Ik vind Tony en mark echt zo heerlijk sneu.
Ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef MissX het volgende:
omg ik zit hier gewoon half te janken, zo grappig is het
Echt voor het eerst sinds tijden dat er weer iets amusants op woensdag op de pit isquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef Copycat het volgende:
Dit is geweldig!
Mijn woensdagavond is weer gevuld!![]()
ja vind ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Andrew is samen met De Vampier wel de leukste (qua karakter)![]()
Ja. Nu wil ik het ook zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wat gemist dus
Kan ik het ook ergens terugzien?
Gatver, ik vind hem echt helemaal niet het lekkerste, ik zou het er echt niet op kunnen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ja vind ik ookDie Mark mag dan wel de lekkerste van het stel zijn, verder issie verschrikkelijk!
Ik ook niet! Wat een creep.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Nouk het volgende:
Gatver, ik vind hem echt helemaal niet het lekkerste, ik zou het er echt niet op kunnen!
"Creap"?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet! Wat een creap.
Zwanssen ook niet?
Een aantal heeft wel een aardige kop, maar die opgepompte lijven en die airhead attitude zijn zo niet aantrekkelijk.
quote:
De eerste aflevering en ik heb me nu al zitten ergeren aan hemquote:
Creap, criep, creep...quote:
Dan moet je niet zo veel naar de fles grijpen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Creap, criep, creep...
Ik was gisteravond een beetje van het padje af, geloof ik.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:00 schreef Zhenar het volgende:
Dan moet je niet zo veel naar de fles grijpen!![]()
![]()
![]()
Hm, ik vind dit typisch zo'n programma waarover ik alleen op Fok! praat en verder doe alsof ik het niet ken (tenzij andere mensen het ook gezien blijken te hebben)quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar oh, oh, oh, wat een leuk programma!
Ik ga maar eens even bij het koffieapparaat erover praten met mijn collega's.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:06 schreef Cairon het volgende:
Die creep heeft een naam en een website...
http://www.markmast.net/
quote:be sure to check back often to stay in the shizzle......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Daddy loves ya???quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:28 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
de enige foto die ik kan vinden van Charles
Dit is de officiële site: http://www.oxygen.com/MrRomance, Maar zie zo snel geen mogelijkheden om de uitzendingen terug te zien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft dan wel een lekker lijf en mooi lang haar, maar z'n hoofd ziet eruit alsof het nog maar een jochie is.
ps: kan ik het nog èrgens nakijken, komt er een herhaling, help!
Hij heeft toch de legale leeftijd? Nou dan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft dan wel een lekker lijf en mooi lang haar, maar z'n hoofd ziet eruit alsof het nog maar een jochie is.
ps: kan ik het nog èrgens nakijken, komt er een herhaling, help!
Als Mark een heel ander innerlijk (een leuker) zou hebben, maar wel hetzelfde uiterlijk, zou ik hem echt mn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatver, ik vind hem echt helemaal niet het lekkerste, ik zou het er echt niet op kunnen!
ow bah nee, vier grote rode rechthoeken... zal wel een vlag ofzo zijn ik heb 'm niet goed kunnen zien.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef Agrippina het volgende:
Zondag om 19.25 uur wordt het herhaald!!
![]()
Hoe vind je het?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit ook maar eens te kijken, al die lovende kritieken van jullie....[afbeelding]
En dat is juist de bedoeling van deze serie volgens mij. Je moet het niet serieus nemen en je rot lachen omdat die gasten zichzelf wel vreselijk serieus nemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:52 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind ze allemaal meer dan verschrikkelijk.![]()
Wat een gladde mannetjes.![]()
Ik heb het ook nog nooit gezien, alleen maar dat plaatje in dit topic. En ik hoef het niet eens te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Agrippina het volgende:
[..]
En dat is juist de bedoeling van deze serie volgens mij. Je moet het niet serieus nemen en je rot lachen omdat die gasten zichzelf wel vreselijk serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |