Ik vind dat ja. De foto van Xilantof is technisch goed, en Toeps blijft ook goed 'plakken'.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Vind je?Het is een hele duidelijke overwinnaar dit keer, maar ik snap er geen hout van. Ik vind die foto van Xila best leuk, maar echt niet speciaal of zo.
WHZ!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Eindelijk wint Xilantof eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (maar alleen omdat Puckzzz en ik niet meedoen![]()
)
Gefeliciteerd man![]()
en
*handjeschudt*
oja, andere winnaars een grote zwaai![]()
Ja HALLO! Tis alweer bijna maart hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:00 schreef Xilantof het volgende:
Thnx allemaal!
Ik denk nog steeds na over onderwerpen.
En d'r zijn hier ook mensen die in het hoge noorden wonen. Waar dus geen carnaval gevierd wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Carnaval?
ow wacht dat is eind februari....dan blijft het topic tot de laatste dag leeg
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef Offy het volgende:
Nou, volgens mij was er nog iemand op zoek naar een leuk thema
daar ben ik 1 week in het jaar jalours opquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
En d'r zijn hier ook mensen die in het hoge noorden wonen. Waar dus geen carnaval gevierd wordt
Ik ga een heel eind met je mee dit keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind die foto van Xila best leuk, maar echt niet speciaal of zo.
ik wist wel dat we allebei watermannen waren... maar 0102.. feli ron...quote:
Nou, ik vond er wel eentje uitspringen, maar dat was dus niet de winnaar (not even close).quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga een heel eind met je mee dit keer. Er zaten heel veel foto's bij in de categorie 'technisch dik in orde' en/of 'best leuke foto', maar ik vond er niet 1 echt uitspringen. Normaal heb ik dat wel, weet ik na 1 keer door het overzicht scrollen wel wat mn nr 1 wordt. Nu had ik een stuk acht min of meer gelijkwaardige foto's
"magie"quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb 1 onderwerp..
eens zien waar ik de laatste vandaan tover..
mijne zijn verstuurd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, zijn de onderwerpen nu nog niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |