Mijn baan is gewoon TE saaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef N.icka het volgende:
Jij kwam hier toch nooooooit meer??
* Spullen weer opbergt *quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Dus geen vierendeling, raddraaien, schandpaal of ban?
whehehehehehequote:misschien moet ik de volgende keer maar weer meedoen zodat er iig geen twijfel zal bestaan over de derde plaats
Kul.quote:
Je draaft door....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:48 schreef lostminds het volgende:
aha dus nightangel kreeg met opzet iedere keer 5 punten om de verdenking op haar te leggen, zou het dan 1 van de andere 4 geweest kunnen zijn?
xilantof heeft de punten niet echt nodig![]()
blijven er nog 3 over
als je zoiets doet dan geef je jezelf niet steeds 1 puntje want dan moet je zoveel klonen aanmaken
blijven er nog 2 over
flipper en kamermans
shark pak jij je spullen maar weer![]()
ja sorry hoor, zo'n mooi schandaal moet je wat langer van kunnen genieten vind ik![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef RonaldV het volgende:
Kul.![]()
je miste ons gewoon![]()
Leuk dat je weer terug bent
whehehehehehquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Jelleee het volgende:
RonaldV, bedankt dat je ff links erbij heb geduwt..
Gister deed internet onze internetverbinding <- niet internet, shark
quote:
quote:
Nog groter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Wat mijn voorgangers dus reeds zeiden
Feli en zoDat je maar een grote jongen mag worden
Sorry Ynskequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die heb je zeker nog helemaal niet
* Ynske stond helemaal te stuiteren dat er iemand is geweest die op haar gestemd had
in het Fotografie Feedbacktopic posten is meestal de manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef oYo het volgende:
Fotowedstrijd januari 2006: Discussietopic: Portret #4 doe's dicht modje... ik had me bril niet op :|
Schaam je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef HMaster-II het volgende:
totaal vergeten om te stemmen deze maand![]()
Door al die frauduleuze zaken en een stuiterend internet vanavond![]()
![]()
niet sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |