nee geen bewijs, tis een roddel!!weet niet of het waar is..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef crazymamma het volgende:
Leuk voor Joost Taann, maar wel weer een bewijs dat het toch doorgestoken kaart is dat BB.
Zal Gert-Jan leuk vinden om te horen.
kwee niequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk, dat soort info hebben we iets aan.![]()
Wist jij trouwens dat Ralph ook gecast was voor het programma?
Ja, ik blijf het een echte -orginele en onnavolgbare- vage Tanja actie vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef tann het volgende:
hoi APK, heb je mn verhaal gelezen van de soc.lasten?
die middelvinger staat niet weergegeven bij de smilesquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Hahaha, das leuk! Ik had nooit gedacht dat jij dat nog eens over een groep zou zeggen!![]()
Btw: ondertussen mag je best af en toe je middelvinger gebruiken, hoor! Je hebt aan niemand hier verantwoording af te leggen (behalve aan Peter6000 natuurlijk)![]()
Hou effe op Peet, anders pis ik in mijn broek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
APK, Tan is het behoorlijk met je eens wat betreft de discussie van afgelopen nacht
Toppertje is ze he
he das leuk idd om kermis de kikker bij mij te doen hoe krijg ik diequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef MissJ. het volgende:
Een avator is een plaatje onder je naam....ik ben in het rose.
Een onbegrijpelijke blunder van het FOK-bestuur!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:
[..]
die middelvinger staat niet weergegeven bij de smiles![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef tann het volgende:
[..]
he das leuk idd om kermis de kikker bij mij te doen hoe krijg ik die
khad gehoopt dat lies et zou winnequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik blijf het een echte -orginele en onnavolgbare- vage Tanja actie vinden.![]()
En bovendien gun ik het die gluiperige Joost dus echt voor geen meter.
neequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Scarabee het volgende:
Tann spreek je Ing wel eens??
het "flikker toch op man mongool" stukje met een vet boers accent, heb me rot geschaamt, maar idd ik zei ook sukkelquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
Weet je wat grappig is Tan, die uitspraak "Sukkel, op je kop een pukkel" wordt vaak aan jou toegeschreven.
Maar volgens mij noemde jij Rob een sukkel (wat dapper was, want niet veel mensen gingen tegen hem in), en antwoordde hij daarop: "Op je kop een pukkel"
idd, en Rob zei: Op je hoofd een pukkelquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef tann het volgende:
[..]
het "flikker toch op man mongool" stukje met een vet boers accent, heb me rot geschaamt, maar idd ik zei ook sukkel
Jij was toch de laatste die geselecteerd wasquote:
kan nie ivm jos, is nog steeds geen rook vrij feestje,maar geeft nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, als er weer een reunie van BB5 komt, denk je dan dat je gaat, of heb je zoiets van: het is goed geweest zo
???? snap em ff nie, als bewoner bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij was toch de laatste die geselecteerd was
kweet et hij zit ook nog ergens anders ga ik ff ROKEN tot zo!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
APK is altijd wat traag met antwoorden Tan, is gewoon ff wachten voor nadere uitleg
Tot zo Tan, echt ontzettend leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:28 schreef tann het volgende:
[..]
kweet et hij zit ook nog ergens anders ga ik ff ROKEN tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |