Succes!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ga de pc van me ma maar eens formaterenGeen zin in
![]()
ja, die is lekker makkelijk duurt niet te langquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke, dus dan doe je roodkapje maar
hajquote:
spui het hier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:47 schreef gtsmrt het volgende:
anders hier wel
Ik 1 pw van 15 min en 1 van 1.5 uurquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef VASND het volgende:
Ik had vandaag maar 3 lesuurtjes, heerlijk!
Das netjesquote:
ciaoquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor
Wij hebben er eentje die steeds doorgaat met bewijzen enzo en dan na een halfuurtje: " oh, ik geloof dat ik weer aan het hobby'en benquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Leuke wiskundeleraar heb ik he?
Onze wiskundeleraar is erg okquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje die steeds doorgaat met bewijzen enzo en dan na een halfuurtje: " oh, ik geloof dat ik weer aan het hobby'en ben"
Dan zit ie zo een half uur vet enthousiast uit te leggen en diep op dingen in te gaan, maar hij is een super aardige gozer.![]()
licht toe?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wil je voor me gaan scannen? verveel je je niet meer
nog steeds foto\'s aan het scannen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wil je voor me gaan scannen? verveel je je niet meer
kmoet een paar gemaakte woordmerken scannen, maar heb geen zinquote:
nee, dingen die ik op school heb getekend en digitaal bewerkt moeten wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef VASND het volgende:
[..]
nog steeds foto\'s aan het scannen?![]()
Jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey, ben je ook weer in de SC. Alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |