Die heeft ze vandaag vast niet aan omdat Buijs geblesseerd is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
zeg haar even dat het buijs stringetje niet echt werkt
ze heeft hem elke wedstrijd aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft ze vandaag vast niet aan omdat Buijs geblesseerd is.![]()
En ben jij dan PSV fan golferquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Terug ge-smst dat er aan het eerste doelpunt een luchtje van buitenspel zat en de andere 2 loepzuiver waren.
Waarop het volgende antwoord weer kwam:Nou ja, Temmink blijft een lul natuurlijk, maar verder is de sfeer nog altijd goed hier.
Je weet toch wel beter, he?quote:
Temmink kan dat nooit zien natuurlijk. En voor die grens gaat het natuurlijk ook snel, foutje is zo gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
alsof temmink kan zien of het buitenspel was bij de 1e goal
hij gaat af op zn grensrechter
sorry Golfer maar ik ben niet echt op de hoogte van alle fok intriges. Elaborate pleasequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch wel beter, he?
Ik heb met beide clubjes die nu spelen niet veel op, maar de kans om Clauwhee even te plagen laat ik mij natuurlijk niet ontgaan.
Ik heb alle respect voor Groningen, is een goede ploeg hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje respect voor Groningen mag ook wel hoor Leo, al die treurige smileys...
Dat is inderdaad zeer duidelijk vanavond: PSV staat als een ploeg te spelen, ze weten perfect waar wie staat, en hoe de bal gaat vallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef komrad het volgende:
ze doen het goed vaduz, maar nu even niet. Niet vreemd want PSV is gewoon de beste PLOEG van NL
Dat idee had ik ookquote:
Passie, inzet. Die ooijer moet niet zo huilen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er goed aan zoiets dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |