Omdat AZ nog steeds niet als een topclub wordt gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vandaag niet live?
Waarschijnlijk maximum aan wedstrijden die ze live mogen uitzenden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vandaag niet live?
Iedereen staat!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef savelkoul het volgende:
Sta op voor Fc Groningen!!
Jep, volgens mij is dat een nieuwe traditie sinds de Euroborg, dat we na twee minuten met zijn allen gaan staan.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ben er helaas niet bij, ticket onderweg naar het stadion kwijtgeraakt. Tyfustering
Dat is balen voor je.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Jep, volgens mij is dat een nieuwe traditie sinds de Euroborg, dat we na twee minuten met zijn allen gaan staan.
Ben er helaas niet bij, ticket onderweg naar het stadion kwijtgeraakt. Tyfustering
Die boycot Lindgren en Nevland.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef RijstNatie het volgende:
waarom staat mijn held affelay er niet in?
Erg gaaf inderdaad. Ze doen het bij MPC Capitals ook, het staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Jep, volgens mij is dat een nieuwe traditie sinds de Euroborg, dat we na twee minuten met zijn allen gaan staan.
Dat is wel balen!quote:Ben er helaas niet bij, ticket onderweg naar het stadion kwijtgeraakt. Tyfustering
O jawelquote:
dit was wel een mooi buitenspel doelpuntquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Zijn wel jammer genoeg hele vieze goals.
Ja psv gaat nu gecontroleerd voetballen.quote:
Die bestaan nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit was wel een mooi buitenspel doelpunt
quote:
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hij stond met zijn voeten op 1 lijn.. Hij hing alleen met zijn lichaam iets te ver naar voren
Of maakt dat niks uit...
Wat een onzin, prachtige goal en net niet of net wel buitenspel maar dit is echt geen hinderlijk buitenspel waar de regel voor is bedoeld, dit is gezeik van gefrustreerde boeren met een lelijk stadionquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Buitenspel, mazzelgoal dus.
Ongeveer hetzelfde als die afgekeurde goal bij Ajax - Heerenveenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]Temmink telt hem toch? Buitenspel is het pas als de zwarte brigade dat ook vindt suffie
Trouwens ook niet echt buitenspel, randgevalletje.
lekker aan het stoken, vriend?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin, prachtige goal en net niet of net wel buitenspel maar dit is echt geen hinderlijk buitenspel waar de regel voor is bedoeld, dit is gezeik van gefrustreerde boeren met een lelijk stadion![]()
En dit is weer gezeik van een een spitsloze Friese boerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin, prachtige goal en net niet of net wel buitenspel maar dit is echt geen hinderlijk buitenspel waar de regel voor is bedoeld, dit is gezeik van gefrustreerde boeren met een lelijk stadion![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef SCH het volgende:
Stilleggen ---> spreekkoren, wat een kutpubliek.
Hoho, Morele Hoogheid, jij begon wel een beetje hè?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
randgevalletje.
Vreeheede op aahaarde Cyprusquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey optiefen jij - ik dacht dat je wel wijzer was geworden![]()
Dat dat zo ook maar blijftquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Hintum doet het toch aardig, brabbelt niet te veel.
Wat ben je ook een homoquote:
neenee, hondenlul ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SCH het volgende:
En dan is Temmink weer de lul - wat zielig zeg
Wat zeg ik: 3 kansen, 3 goals.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
Efficiënt afgemaakt door PSV.
2 kansen, 2 doelpunten.
zwaar terecht wattie doet. Temmink is nou niet echt vlekkeloos vanavond. Maar ja, je doet het er ook alleen maar om, dus verder zal ik mn muil wel houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Wat een frust die Jans
Ga je weer trieste moraal ridder, net of die 0-3 valt door Jansquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Roepen ze over zichzelf af met Jans - ik vind dat Jans zich dood moet schamen door olie op het vuur te gooien, wat een prutser
Ik niet - kan niet wachten tot ze terug zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, jammer voor de wedstrijd dit. 0-3 al...
Ik heb medelijden met Clau en Noca.
Hij hitst het publiek wel op natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga je weer trieste moraal ridder, net of die 0-3 valt door Jans
Binnen 1 minuut was je post alweer achterhaaldquote:
mee eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef TheGHunter het volgende:
Groningen is een beetje de sigaar door de hype die iedereen om hun heen heeft gecreeërd de laatste paar weken.
Probleem is dat ze zelf zijn gaan geloven dat ze onverslaanbaar zijn in het eigen stadion
Dat doet Temmink door zelf naar Jans te lopen en er tegenin te gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij hitst het publiek wel op natuurlijk
Ik denk dat ik er even een sms-je tegenaan gooi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik niet - kan niet wachten tot ze terug zijn![]()
Hey anders ga je even de hond uitlaten ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Roepen ze over zichzelf af met Jans - ik vind dat Jans zich dood moet schamen door olie op het vuur te gooien, wat een prutser
Ja tuurlijk joh, lekker handig als het publiek al massaal spreekkoren aankondigt. Nee, echt hulde hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
En Jans mag gewoon commentaar hebben hoor
Nou en? Is toch helemaal niks mis mee ....quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij hitst het publiek wel op natuurlijk
Hahaha, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even een sms-je tegenaan gooi.![]()
Ga je schamen manquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou en? Is toch helemaal niks mis mee ....
Ej Temmink je bent fout bezig, maar ik houd m'n bek want m'n supporters roepen watquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh, lekker handig als het publiek al massaal spreekkoren aankondigt. Nee, echt hulde hoor![]()
ik ook, dit is dan dat geweldige publiek van de Euroborgquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
hoewel ik de wedstrijd zou staken als ik temmink was
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat doet Temmink door zelf naar Jans te lopen en er tegenin te gaan
Prima johquote:
Moraalridder....en net ietsje meer als het tegen Groningen is.quote:
Waar je voor moet fluiten, en Van der Laak kreeg geen eens geel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef pascalheister het volgende:
temmink fluit niet slecht, alleen dat 1e doelpunt had ie kunnen afkeuren, voor de rest overtredingen waar je voor kunt fluiten...
Liever de Euroborg dan dat Thialf stadion.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ook, dit is dan dat geweldige publiek van de Euroborg![]()
het zit even tegen en hoppa
Graag ja - als je voor spreekkoren bent, dan tief je maar op - anti-voetballer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Prima joh,Jouw commentaar op deze wedstrijd gaat alle vermakelijkheid voorbij. Ik ga lekker wat anders doen
Kom op man, Temmink ging toch ook zo tekeer tegen Vloet??quote:
beter dan die thialf mutsen in heerenveen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ook, dit is dan dat geweldige publiek van de Euroborg![]()
Het ergste is dat ik sterk het idee heb dat je het meent. Wat moet Jans dan? Rustig blijven zitten omdat zn supporters wat zeggen en hij het niet erger wil maken? Daar kun je je niet door laten leidenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag ja - als je voor spreekkoren bent, dan tief je maar op - anti-voetballer.
Tuurlijk wel, hij moet sowieso zijn bek houden tegen de scheids.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik sterk het idee heb dat je het meent. Wat moet Jans dan? Rustig blijven zitten omdat zn supporters wat zeggen en hij het niet erger wil maken? Daar kun je je niet door laten leiden
Ontspawat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Denk je wel aan je gezondheid SCH, Fok!en moet ontspanning blijven he.
Morgen zit ik weer tussen die mutsenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
beter dan die thialf mutsen in heerenveen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij moet sowieso zijn bek houden tegen de scheids.
kunnen ze ondertussen naar azie om te cashenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Stel PSV wordt kampioen en haalt de finale.. dan moeten ze wel een paar weken wachten he voor die finale door die schijt play-offs
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen zit ik weer tussen die mutsen
De hele competitie is dit jaar een onzin verhaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
[..]
kunnen ze ondertussen naar azie om te cashen
Terug ge-smst dat er aan het eerste doelpunt een luchtje van buitenspel zat en de andere 2 loepzuiver waren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
sms-je terug uit het stadion: Trots zijn op je club. olé, olé. Maar werden we niet 2x bedonderd?![]()
welke?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef TommyGun het volgende:
BOERUH!!!!!!!! BOERUH!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef TommyGun het volgende:
U hebt gezocht op BOERUH:quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef TommyGun het volgende:
zeg haar even dat het buijs stringetje niet echt werktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Terug ge-smst dat er aan het eerste doelpunt een luchtje van buitenspel zat en de andere 2 loepzuiver waren.
Waarop het volgende antwoord weer kwam:Nou ja, Temmink blijft een lul natuurlijk, maar verder is de sfeer nog altijd goed hier.
Die heeft ze vandaag vast niet aan omdat Buijs geblesseerd is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
zeg haar even dat het buijs stringetje niet echt werkt
ze heeft hem elke wedstrijd aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft ze vandaag vast niet aan omdat Buijs geblesseerd is.![]()
En ben jij dan PSV fan golferquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Terug ge-smst dat er aan het eerste doelpunt een luchtje van buitenspel zat en de andere 2 loepzuiver waren.
Waarop het volgende antwoord weer kwam:Nou ja, Temmink blijft een lul natuurlijk, maar verder is de sfeer nog altijd goed hier.
Je weet toch wel beter, he?quote:
Temmink kan dat nooit zien natuurlijk. En voor die grens gaat het natuurlijk ook snel, foutje is zo gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
alsof temmink kan zien of het buitenspel was bij de 1e goal
hij gaat af op zn grensrechter
sorry Golfer maar ik ben niet echt op de hoogte van alle fok intriges. Elaborate pleasequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch wel beter, he?
Ik heb met beide clubjes die nu spelen niet veel op, maar de kans om Clauwhee even te plagen laat ik mij natuurlijk niet ontgaan.
Ik heb alle respect voor Groningen, is een goede ploeg hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje respect voor Groningen mag ook wel hoor Leo, al die treurige smileys...
Dat is inderdaad zeer duidelijk vanavond: PSV staat als een ploeg te spelen, ze weten perfect waar wie staat, en hoe de bal gaat vallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef komrad het volgende:
ze doen het goed vaduz, maar nu even niet. Niet vreemd want PSV is gewoon de beste PLOEG van NL
Dat idee had ik ookquote:
Passie, inzet. Die ooijer moet niet zo huilen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er goed aan zoiets dan
Woehoeee pascal haptequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je zet je brilletje even af ofzo
Als dat bij een SNeijder ofzo zou gebeuren dat huilen ze als baby'squote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is een PSV'er.
Maar hij ging er wel hard in, dat moet ik eerlijk toegeven.
ik heb het nog gedaan ookquote:
Ooijer zet v.d Laak weer even op de wereld na die smerige overtredingquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Passie, inzet. Die ooijer moet niet zo huilen.
No comment.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als dat bij een SNeijder ofzo zou gebeuren dat huilen ze als baby's
kijk, zo hoort dat gewoon, gewoon niet zeiken, uitdelen en incasseren!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ooijer zet v.d Laak weer even op de wereld na die smerige overtreding![]()
ik had 't niet eens gezienquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet wel erg anti PSV zijn mocht je dit geen overtreding vinden![]()
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
Theo Lucius is een veel betere voetballer dan de meeste mensen denken
idd hij wordt door veel mensen onderschatquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
Theo Lucius is een veel betere voetballer dan de meeste mensen denken
Heb je draadloos internet dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef savelkoul het volgende:
Daar zit ik, achter het Buisie Kruisie spandoek!
of misschien tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef AirRaid het volgende:
psv geeft het nu toch niet meer weg
Qua inzet zou de 3 - 3 zeker verdiend zijn!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef savelkoul het volgende:
Groningen speelt de hele wedstrijd al twee keer beter dan PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |