Dat had ik met mijn slaapkamer , die stonk ook altijd naar de rook van de benedenburenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Ik rook niet. Maar mijn gang stinkt wel naar rook. Door de onderburen. Het is ongelooflijk.
roken in woningen met een gedeelde voordeur is ook not done vind ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Ik rook niet. Maar mijn gang stinkt wel naar rook. Door de onderburen. Het is ongelooflijk.
Hij heeft wel zelf een voordeur hoor...quote:roken in woningen met een gedeelde voordeur is ook not done vind ik
hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Ratt het volgende:bij mij op kantoor kan ik altijd ruiken wat de bovenburen koken
en die gasten kunnen niet koken
Waarom zit je in de gangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Heei, goede tip man. Bij mij komt het ook via de meterkast naar boven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef matthijst het volgende:
Had ik ook last van, bleek via de meterkast te komen. Oplossing; alles buisjes die van beneden kwamen afgeplakt met isolatietape
Gewoon langs al die pijpen Purrenquote:
Je hebt recht om te werken in een rookvrije omgeving dus heb je ook recht om te wonen in een rookvrije woning.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De wc zit in de gang, en via de gang kom ik in de keuken, en ook in mijn slaapkamer.
Als dit een grap was; ik lag in een deuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt recht om te werken in een rookvrije omgeving dus heb je ook recht om te wonen in een rookvrije woning.
Kaart het eens aan bij die anto rook vereniging, misschien kunnen zij er een verbod doordrukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |