Dat had ik met mijn slaapkamer , die stonk ook altijd naar de rook van de benedenburenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Ik rook niet. Maar mijn gang stinkt wel naar rook. Door de onderburen. Het is ongelooflijk.
roken in woningen met een gedeelde voordeur is ook not done vind ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Ik rook niet. Maar mijn gang stinkt wel naar rook. Door de onderburen. Het is ongelooflijk.
Hij heeft wel zelf een voordeur hoor...quote:roken in woningen met een gedeelde voordeur is ook not done vind ik
hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Ratt het volgende:bij mij op kantoor kan ik altijd ruiken wat de bovenburen koken
en die gasten kunnen niet koken
Waarom zit je in de gangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
Heei, goede tip man. Bij mij komt het ook via de meterkast naar boven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef matthijst het volgende:
Had ik ook last van, bleek via de meterkast te komen. Oplossing; alles buisjes die van beneden kwamen afgeplakt met isolatietape
Gewoon langs al die pijpen Purrenquote:
Je hebt recht om te werken in een rookvrije omgeving dus heb je ook recht om te wonen in een rookvrije woning.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De wc zit in de gang, en via de gang kom ik in de keuken, en ook in mijn slaapkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |