OK, geregeld!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja laat ik mijn derde werkdag bij mijn nieuwe baas "even" vrijnemen voor jullie
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
Zó geil als we met ons incrowd gebabbel iedereen wegjagen!![]()
![]()
't is niet bepaald een "Amsterdams" probleem, eerder landelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:08 schreef pberends het volgende:
Jeugdzorg luidt de noodklok over wachtlijsten
was deze voor mij bedoeld???quote:Vandaar dat de slowchat van SHO zo goed loopt.
quote:
Kweenie... heb gewoon niet echt meer iets te melden. Alles over IDO en de kandidaten is inmiddels wel uitgekauwd. Zelfs de zwangerschap van Raffa beweegt mij er niet toe keihard te gaan postenquote:
Bupatih zou zich omdraaien in z'n grafquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef J-net het volgende:
Ik vind het leuk voor dr dat ze zwanger is maar ik denk dat het niet de bedoeling was. Maar idd pedje af dat ze niet voor abortus kiest.
Dan gaan we wel weg hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kweenie... heb gewoon niet echt meer iets te melden. Alles over IDO en de kandidaten is inmiddels wel uitgekauwd. Zelfs de zwangerschap van Raffa beweegt mij er niet toe keihard te gaan posten![]()
En daarnaast zijn de enige leuke users ShowChatters en die heb ikhier
al
![]()
![]()
je bent nú in DH??? waarom in godsnaam???quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
babsie, ik ben in Den Haag, roseetje doen?
ik lach me anders rot om die fanatiekelingen met die lange tenen....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
En daarnaast zijn de enige leuke users ShowChatters en die heb ikhier
al
![]()
![]()
Op bezoek bij m'n broertjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent nú in DH??? waarom in godsnaam???
DAN NIET JOHquote:ik kan vanavond niet, krijg bezoek
Ik word een beetje gek van dat Ellen-kliekje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lach me anders rot om die fanatiekelingen met die lange tenen....
die lui halen echt het slechtste in me boven![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
Bupatih zou zich omdraaien in z'n graf.
meteen gaan huilen bij elke anti-Ellenopmerking idd....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Ik word een beetje gek van dat Ellen-kliekje.
Ellen is leuk, maar fans rellen is nog leukerquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
meteen gaan huilen bij elke anti-Ellenopmerking idd....
ik vind Ellen erg oké, maar krijg door zulke lui altijd de neiging om ze uit te lokken met commentaar
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
Ellen is leuk, maar fans rellen is nog leuker
die komt er niet... wij vinden elkaar allemaal te liefquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
Zeg waar blijft de SHO SC Usersurvival game nou?
quote:
Voor iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is niet bepaald een "Amsterdams" probleem, eerder landelijk
[..]
was deze voor mij bedoeld???
Volgens mij kan het best nog wat spektakel opleverenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
die komt er niet... wij vinden elkaar allemaal te lief[én wij hebben geen vieze pisnichten
]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |