Dat is toch tussen 9 en 14 of niet somsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Waarom altijd zo lekker nauwkeurige tijdsindicatie bij de leveringen van meubels, witgoed of monteurs. Je kan de hele middag (soms zelfs de hele dag) vrijnemen en dan komen ze precies een kwartier voor de laatst mogelijke tijd.
Of nog een: tussen 9 en 14.
Om half 9 nog even snel naar de supermarkt, kom je om 5 over 9 terug. Kaartje in de bus "helaas troffen wij u niet aan, u kunt bellen met ......."
murphyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Waarom altijd zo lekker nauwkeurige tijdsindicatie bij de leveringen van meubels, witgoed of monteurs. Je kan de hele middag (soms zelfs de hele dag) vrijnemen en dan komen ze precies een kwartier voor de laatst mogelijke tijd.
Of nog een: tussen 9 en 14.
Om half 9 nog even snel naar de supermarkt, kom je om 5 over 9 terug. Kaartje in de bus "helaas troffen wij u niet aan, u kunt bellen met ......."
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is toch tussen 9 en 14 of niet soms![]()
![]()
Theoretisch voorbeeld, maar een collega heeft hetvolgende meegemaakt:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is toch tussen 9 en 14 of niet soms![]()
![]()
Dat kan werken inderdaad maar als de mensen dan niet opnemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Virus.NL het volgende:
Ze moeten gewoon aan de leverancier het telefoonnummer geven waarop de klant te bereiken is. Dan kan de leverancier/chauffeur bv een uur vtv bellen dat hij eraan komt.
Dan hoef je er ook niet heen te rijden, als ze toch niet thuis zijn. En anders moeten ze hun 06-nummer geven natuurlijk. En als ze die ook niet opnemen is het hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat kan werken inderdaad maar als de mensen dan niet opnemen
Dat hebben ze bij mij tot nu toe nog steeds gedaan de levranciers. Ik werd gebeld dat ze dachten met een half uur of een uur bij mij te kunnen zijn. En dan zette ik de koffie vast aan voor ze...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Virus.NL het volgende:
Ze moeten gewoon aan de leverancier het telefoonnummer geven waarop de klant te bereiken is. Dan kan de leverancier/chauffeur bv een uur vtv bellen dat hij eraan komt.
En? Was je thuis?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef mstx het volgende:
Ik had laatst wat PC onderdelen besteld, het zou tussen 8:00 en 20:00 worden bezorgd.
Om 7:55 stond de postbode voor de deur![]()
Veel bedrijven mogen het niet bij de buren afleveren zonder schriftelijke toestemming van de klant, want niet alle mensen hebben een goede relatie met de buren...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef Het_Biertje het volgende:
um, ik heb buren die dan het pakket aannemen
Die zijn toch de hele dag thuis
wtf is het probleem
en niet iedereen woont in Drenthequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:53 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Veel bedrijven mogen het niet bij de buren afleveren zonder schriftelijke toestemming van de klant, want niet alle mensen hebben een goede relatie met de buren...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef C2C het volgende:
`ja uw bestelling wordt in ieder geval dit leven nog geleverd
Nou, dan hoef je toch maar 600 jaar te wachten?quote:tussen 1300 en 1700
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:25 schreef BdR het volgende:
Uw bestelling wordt geleverd ergens tussen 12 uur en.. april
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |