ondanks dat we zijn uitgeschakeld hebben we met 3-2 gewonnen, maar ja dan moet je niet naar huis gaan als je in de rust met een 0-2 achterstand bent gewisseld.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, elkaar nu een beetje complimenten geven... Na zo'n dikke EC nederlaag.
Ik heb op dit moment even belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan verslagen te typen, ik hoop het zo snel weer te hervatten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen?
En de verslagen van de competitie zijn wel de moeite waard...![]()
Goh, wat leuk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ondanks dat we zijn uitgeschakeld hebben we met 3-2 gewonnen, maar ja dan moet je niet naar huis gaan als je in de rust met een 0-2 achterstand bent gewisseld.
Hij sprak mandarijns maar toen we hem in de pauze mandarijnen gingen brengen kon de lul er niet eens om lachen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Het was wel een waardeloze wedstrijd, de arbiter uit China geloof ik.
Zou, zou. Ik weet echt van niks. Je weet dat ik het liefst naar Burrocasa zou gaan maar die vragen te veel.quote:En SCH zou rond zijn met Villa Rosie uit Engeland.
Ik heb het van mijn journalist die het weer van jouwe heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij sprak mandarijns maar toen we hem in de pauze mandarijnen gingen brengen kon de lul er niet eens om lachen.
[..]
Zou, zou. Ik weet echt van niks. Je weet dat ik het liefst naar Burrocasa zou gaan maar die vragen te veel.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goh, wat leuk!
Ik ben gelijk m'n hol in gegaan na de routinecheck in het ziekenhuis. Ik moet m'n rust verlengen naar een weekje.
quote:AC FOK! UNITED WINNEND UITGESCHAKELD
Bertus Waggelmans
Aan het Europese avontuur van AC FOK! United kwam eerder dan gepland een einde. Met de topper tegen Tweakers in het achterhoofd, had trainer Bos81 vooraf al twijfels geuit. "De competitie heeft prioriteit, we staan ook niet voor niets met 3-0 achter."
Desondanks begon ACFU nog fel aan het duel, maar al snel werd de droom om de UEFA Cup te winnen kapot geschoten. Reinhard Bücker, de ijzersterke Oostenrijkse spits, maakte al na twaalf minuten een goal die het einde inluidde. Hij kon ongehinderd inkoppen, opponent Vaduz was nergens te zien. Later bleek echter dat Bücker hier een overtreding maakte, die Vaduz een blessure opleverde. De losjes fluitende arbiter Wang Snee Wang uit Hongarije - een geboren Chinees - zag dit maar over het hoofd. Toen kort voor rust voorstopper Branko Kusovic een corner van Heinz Willeker in de goal kopte, was de strijd gestreden.
Veel fans verlieten het stadion toen al. Zij misten na rust de opmerkelijke remonte van ACFU. Al na drie minuten werd Dylan Dog op randje buitenspel weggestuurd door methodmich. De ervaren aanvaller liet keeper Josef Howitzer kansloos met een droge schuiver. Toen in de 53e minuut methodmich een vrije trap op de lat mikte en SCH de rebound binnenwerkte leek er nog een stunt mogelijk. Hoewel, de mannen van Bos moesten dan nog vier keer scoren.
Dat bleek te lastig. VoreG raakte twee keer het houtwerk, Spideyman schoot naast en een vlammende knal van Da Sandman vloog over de goal. Ondertussen bleef Wang Snee Wang matig fluiten. Een geheide strafschop wegens haken tegen de snelle Spidey werd niet gegeven. Pas in de 88e minuut scoorde ACFU weer. Een passje van methodmich kwam bij VoreG, die Zeldenmic uitkapte en daarna in de kruising ramde. Een stukje frustratie, maar wat een juweeltje!
Bos81 was na afloop rustig: "We wisten al dat het zwaar zou zijn. Zondag zullen we ons in de competitie gaan herstellen, geloof mij maar!"
Ik kreeg zojuist van de clubarts te horen, dat hij er goed aan heeft gedaan om thuis even te gaan rusten/slapen. Hierdoor kan hij sneller weer mee gaan doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef AirRaid het volgende:
ik dacht toch echt dat we -Vaduz- beter hadden afgericht en dat die sterrenstatus niet meer in hem zat
Ja we hebben met 1-2 gewonnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij moet wel opschieten.
Hebben we gewonnen trouwens van Tweakers?
Ik weet wel van ja, maar even voor de vorm.
Ik zal morgen de bijgewerkte stand posten.quote:Tweakers kansloos voor de titel na nederlaag tegen aartsrivaal.
Na een onnodige thuisnederlaag haken de Tweakers nu definitief af in de titelstrijd, met nog vier wedstrijden te gaan voor de Tweakers bedraagt het gat met de koploper NOS SC 13 punten, wat te weinig is om kampioen te worden.
Gedurende de gehele wedstrijd was de thuisploeg de baas over de gasten, maar het ging te slordig met de kansen om. Met name Eresi had het vizier niet op scherp staan. Een paar keer verzuimde hij een 100% scorings mogelijkheid om te zetten in een doelpunt.
ACFU-Trainer Bos81, moest een imgeproviseerde verdediging het veld insturen. Het toch al niet zo defensief breed bezette elftal miste twee basiskrachten. Hierdoor nam Bjoro de plaats in het centrum naast The_BoezelaaR in. FrankyMcG en Da_Sandman stonden op de rechts en linksback positie. De laatstgenoemde had de hoofdrol in de openingstreffer in de 41ste minuut.
Na een lange rush over nagenoeg de gehele lengte van het veld, speelde hij de bal naar Dylan Dog, die bal daarna diep doorgaf aan Da_Sandman. Oog in oog met de doelman stiftte hij de bal over MacIntosh heen. De schot kon de bal met zijn handen nog keren, maar kwam te laat om Dylan Dog van score af te houden.
Gedurende het restant van de eerste helft gebeurde er niet veel mee, waardoor ACFU compleet tegen de verhouding in met een voorsprong de kleedkamers op mocht zochten.
De tweede helft was niet veel anders dan de eerste. De Tweakers waren in de aanval en ACFU probeerde via de counter de gasheren pijn te doen. Pas in de 79ste minuut, na vele grote kansen, kwamen de Tweakers eindelijk op gelijke hoogte. Dat het een eigen doelpunt was van MethodMich was erg tekenend voor het spel van de Tweakers.
Nadat een hoekschop was weggeslagen, schoot Enter de bal hard op doel. Pekel bokste de bal weg, maar deze kwam op de rug van de aanvoerder van ACFU en verdween in het doel.
Door een stommiteit in de achterhoede werd het direct daarna 1-2 voor ACFU. Invaller en debutant BliksemSchigt speelde een lange bal op Dylan Dog. Het kopduel werd gewonnen door Apple. Echter kopte hij de bal in de voeten van VoreG. De grote belofte voor de toekomst twijfelde geen seconde een schoot de bal hard en geplaatst langs de uitkomende MacIntosh.
Deze klap kwamen de Tweakers niet meer te boven. Het probeerde wel aan te vallen, maar het was te krampachtig. ACFU geloofde het wel en liet de deur op slot en konden zo zonder in de problemen te komen de voorsprong tot het eindsignaal behouden.
Deze eenzijdige topper, die opvallend genoeg kaartloos bleef, werd dus gewonnen door de onderliggende partij. De Tweakers mogen zich opmaken voor de play-offs, terwijl ACFU nog een mag hopen op misstappen van de concurrentie om de titel te pakken.
Microsoft Tweakers SC – AC FOK! United 1-2
41’ 0-1 Dylan Dog (rebound)
79’ 1-1 MethodMich (e.d.)
80’ 1-2 VoreG (onderschepping)
Microsoft Tweakers SC
MacIntosh
E. de Muis (46’Rommebrandt)
Dell
Apple
R. de Muis
Enter
Webber