Zometeen trappen we af voor de Uefacupreturn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:13 schreef Spideyman het volgende:
Tegen wie spelen we eigenlijk coach?
Het enige wat in m'n agenda omcirkeld staat zijn de dagen dat m'n vriendin ongesteld is. Dan kan ik namelijk niet van bil.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Lekkere beleving Spideyman...
Deze moet in je agenda al maanden omcirkeld zijn!
Dus geen rode kapitein? Seks voor de wedstrijd mag niet van Bos trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het enige wat in m'n agenda omcirkeld staat zijn de dagen dat m'n vriendin ongesteld is. Dan kan ik namelijk niet van bil.
-edit-
Ah, DD en VoeG in de spits! Als DD er niet tegenaan loopt hebben we nog altijd VoreG met z'n machtige (afstands-)schot. Ik ben benieuwd....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen trappen we af voor de Uefacupreturn.
Pekel
SCH Boezelaar Vaduz Sandman
Eilanden MethodMich Dolle_Hond
Spideyman Dylan Dog VoreG
Maar zondag spelen we tegen de Tweakers.
Daarnaast staat in de OP het programma
Ik kan daar nu echt niks over zeggen Vaduz.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vertel eens, welke clubs. Zit Nichtzenhausen er ook bij?
Kan ik er wat aan doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, elkaar nu een beetje complimenten geven... Na zo'n dikke EC nederlaag.
ondanks dat we zijn uitgeschakeld hebben we met 3-2 gewonnen, maar ja dan moet je niet naar huis gaan als je in de rust met een 0-2 achterstand bent gewisseld.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, elkaar nu een beetje complimenten geven... Na zo'n dikke EC nederlaag.
Ik heb op dit moment even belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan verslagen te typen, ik hoop het zo snel weer te hervatten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen?
En de verslagen van de competitie zijn wel de moeite waard...![]()
Goh, wat leuk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ondanks dat we zijn uitgeschakeld hebben we met 3-2 gewonnen, maar ja dan moet je niet naar huis gaan als je in de rust met een 0-2 achterstand bent gewisseld.
Hij sprak mandarijns maar toen we hem in de pauze mandarijnen gingen brengen kon de lul er niet eens om lachen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Het was wel een waardeloze wedstrijd, de arbiter uit China geloof ik.
Zou, zou. Ik weet echt van niks. Je weet dat ik het liefst naar Burrocasa zou gaan maar die vragen te veel.quote:En SCH zou rond zijn met Villa Rosie uit Engeland.
Ik heb het van mijn journalist die het weer van jouwe heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij sprak mandarijns maar toen we hem in de pauze mandarijnen gingen brengen kon de lul er niet eens om lachen.
[..]
Zou, zou. Ik weet echt van niks. Je weet dat ik het liefst naar Burrocasa zou gaan maar die vragen te veel.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goh, wat leuk!
Ik ben gelijk m'n hol in gegaan na de routinecheck in het ziekenhuis. Ik moet m'n rust verlengen naar een weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |