Iedere speler van het tweede krijgt zo nu en dan een uitnodiging om mee te mogen trainen met het eerste. Als ik nu zeg dat je mee mag trainen, zal ik iedere tweede elftal speler toe mogen laten. Dus wacht even op die uitnodiging, die zal wel spoedig komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef Tomhoog het volgende:
Zou ik mee mogen trainen?
Maar kan wel de vijfvoudige schaar maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ze even aan de telefoon gehad, ze kenden cultheld wel. Muurbloempje, beetje sneu type enz.
Dat is goed. Ik zal me best blijven doen bij Jong AC Fok. Het blijft me leven voetbalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere speler van het tweede krijgt zo nu en dan een uitnodiging om mee te mogen trainen met het eerste. Als ik nu zeg dat je mee mag trainen, zal ik iedere tweede elftal speler toe mogen laten. Dus wacht even op die uitnodiging, die zal wel spoedig komen
Ik heb in het topic van het tweede een reactie geplaatst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste hoofdtrainer. Ik denk dat er binnenkort eens om de tafel gezeten moet worden met twee. Dit kan natuurlijk het best bij jong AC FOK! United op de training.
Jong AC FOK! United #18: Lekker ballen op de maandagavond.
Thanx Vaduz...
Je hebt ze in het kleedlokaal laten staan, morgen heb je ze weerquote:
Oh gelukkig, ik zweer je dat ik ze had meegenomen. DD heeft ze vast uit mijn tas gepakt, de grapjasquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt ze in het kleedlokaal laten staan, morgen heb je ze weer
2 x geel in de laatste wedstrijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:39 schreef SCH het volgende:
Waarom was ik ook alweer geSCHorst komend weekend?
iemand van het secretariaat, weet zo niet wiequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Weet ik niks van. Wie heeft de brief geschreven dan? Toch niet MM?
Hij is nogal jaloers aangelegd, ik heb liever niet dat hij zich met mijn schorsingen bemoeit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat Methodmich zich daar wel mee bemoeit soms, om de taal wat dragelijker te maken.
Maar je hoeft toch niet naar buiten? Er is binnen wel wat.quote:
Dat houd ik binnenskamersquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Wie staat er nu in de defensie trainer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |