quote:Op maandag 13 maart 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
Ik kom wel kijken, samen met Jamai
Moet toch wel moeilijk zijn geweest voor je om je oude touwtje af te schrijven. Toch een touwtje waar je vele successen mee hebt behaald.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft een nieuw touwtje voor zijn haar binnen, dus de volgende keer gaat die open kopkans niet meer over!
Hij is ook niet afgeschreven. Ik heb hem ritueel om mijn arm geknoopt als soort polsbandje.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:46 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Moet toch wel moeilijk zijn geweest voor je om je oude touwtje af te schrijven. Toch een touwtje waar je vele successen mee hebt behaald.
Dat speelt een stuk beter inderdaad !quote:Op maandag 13 maart 2006 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij is ook niet afgeschreven. Ik heb hem ritueel om mijn ballen geknoopt
is dat die gesponsorde ? en met dat sensortje erin dat de coach je instructies kan doorgeven ?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft een nieuw touwtje voor zijn haar binnen, dus de volgende keer gaat die open kopkans niet meer over!
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat die gesponsorde ? en met dat sensortje erin dat de coach je instructies kan doorgeven kan feliciteren na weer een goal?
Rebecca Loods? Is dit een vieze gedachte van je, dat je Rebecca Loos in je loods wilt pakken?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ho ho ho...dan hebben we een belangrijke wedstrijd.... Rebecca Loods belde mij of ze dit weekend bij mij kon komen logeren, en ik heb "nee" gezegd !
Daar ga ik wel van uit ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rebecca Loods? Is dit een vieze gedachte van je, dat je Rebecca Loos in je loods wilt pakken?
De al te pikante vragen voor SCH waren gefilterd. Ging zelfs de toch aardig wat gewend zijnde dames te ver.
Tha_Dark zal andere vragen krijgen vermoedelijk.
Jij gaat van dat kereltje dan vast een griekse man maken, of niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
Nee, ze vroeg of haar zoontje 2 weken kon blijven logeren, dan kon zijn naar Rhodos
Ik zei: mevrouw Huntelaar, ik wil ze alledrie en anders helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Tss, dat moet je niet accepteren hoor SCH.
Wat zei je: Klaas Jan moet maar elders slapen?
Ik heb ze even aan de telefoon gehad, ze kenden cultheld wel. Muurbloempje, beetje sneu type enz.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Die ene schijnt veel te drinken hoor SCH. Met Cultheld samen.
Iedere speler van het tweede krijgt zo nu en dan een uitnodiging om mee te mogen trainen met het eerste. Als ik nu zeg dat je mee mag trainen, zal ik iedere tweede elftal speler toe mogen laten. Dus wacht even op die uitnodiging, die zal wel spoedig komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef Tomhoog het volgende:
Zou ik mee mogen trainen?
Maar kan wel de vijfvoudige schaar maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ze even aan de telefoon gehad, ze kenden cultheld wel. Muurbloempje, beetje sneu type enz.
Dat is goed. Ik zal me best blijven doen bij Jong AC Fok. Het blijft me leven voetbalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere speler van het tweede krijgt zo nu en dan een uitnodiging om mee te mogen trainen met het eerste. Als ik nu zeg dat je mee mag trainen, zal ik iedere tweede elftal speler toe mogen laten. Dus wacht even op die uitnodiging, die zal wel spoedig komen
Ik heb in het topic van het tweede een reactie geplaatst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste hoofdtrainer. Ik denk dat er binnenkort eens om de tafel gezeten moet worden met twee. Dit kan natuurlijk het best bij jong AC FOK! United op de training.
Jong AC FOK! United #18: Lekker ballen op de maandagavond.
Thanx Vaduz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |