als ik mirage niet hoef te dragen draag ik jou wel hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef gaai het volgende:
* gaai begint toch weer te twijfelen, want ook korte pootjes heeft...
![]()
Houd ik de volgende keer gewoon meteen je handje vast.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is beter dan van achteren bespringen ....![]()
Watjequote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef Natalie het volgende:
Ik ga nog steeds mee, hoor. Maar laten we 't svp plannen als de temperatuur meezit.
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:02 schreef Elvi het volgende:
We nemen een bolderkar mee, als je het niet kan bijhouden tillen we je daarin :p
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht je daar op de paden te blijven..... gekkie toch
De laatste keer dat ik je handje vasthield trok je me bijna mee onderuit toen je uitgleedquote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Alicey het volgende:
Houd ik de volgende keer gewoon meteen je handje vast.
Dat zal bij mij op het moment wat minder snel gebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je handje vasthield trok je me bijna mee onderuit toen je uitgleed![]()
Ik dacht altijd dat dat juist minder was na de zwangerschapquote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Mirage het volgende:
Dat zal bij mij op het moment wat minder snel gebeuren.
Ik sta redelijk stabiel op het moment met dank aan de extra kilo's die ik nog van de zwangerschap meezeul
Meer dan ervoor maar minder dan tijdens... snap je het nog? Pindabreinquote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat juist minder was na de zwangerschap![]()
Misschien bij sommige dames, maar de meesten houden wel een poosje een paar kilo vast.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat juist minder was na de zwangerschap![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Mirage het volgende:
en ik stoor mij er niet echt aan.
Voorlopig even lekker zacht en knuffelbaar voor de nieuwe spruit![]()
![]()
![]()
Je hebt het postuur van Oversight gezien.... die is eerder pletbaar dan knuffelbaar met de omvang die ik op het moment hebquote:
Dan houd ik wel Mirage vast, die is ook groot en sterk (Weliswaar niet zo groot als jij) en glijdt niet met me mee.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je handje vasthield trok je me bijna mee onderuit toen je uitgleed![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je hebt het postuur van Oversight gezien.... die is eerder pletbaar dan knuffelbaar met de omvang die ik op het moment heb
Oewh! Dat zou wel hip zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:01 schreef gaai het volgende:
Hm....als we in april gaan dan zou dat donderdag 13 april moeten worden......dan is het volle maan.....
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:01 schreef gaai het volgende:
Hm....als we in april gaan dan zou dat donderdag 13 april moeten worden......dan is het volle maan.....
Tja....voor mij is het ook niet ideaal.....we kunnen natuurlijk ook gewoon vrijdags gaan en doen alsóf het volle maan is....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
donderdag nacht word niet wat.... moet vrijdag gewoon werken
de 14de dus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Tja....voor mij is het ook niet ideaal.....we kunnen natuurlijk ook gewoon vrijdags gaan en doen alsóf het volle maan is....![]()
Je weet het niet, misschien dat die geesten erin trappen......![]()
kijk mij nou tikken alsof ik het wel ff regel......gaat ook nergens over......excuus
![]()
uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |