dan zal ik mijn dubbelloops jachtgeweer maar thuis laten ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik opeens denken aan mijn eerste vriendje. Die plaagde me altijd met mijn witheid. Hij zei dan dat ik in het donker net een spook was. (mijn moeder sloeg hem over met het uitdelen van de chocoladekoekjes. Uit bezorgdheid, zei ze. Omdat ze bang was dat ie zijn vingers erbij zou opeten)
Ik kan me zomaar voorstellen wat voor een effect dat gaat hebben in een bos![]()
Alle usericons zijn foetsie sinds de crash. En de usericon manager werkt ook pas weer sinds kort- voor sommigen. Denk dat dat het is..quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trouwens nokje je ava doet het niet meer bij mij ... kan dat kloppe?
neem ook een teddybeer meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef Elvi het volgende:
Ik neem gewoon een zaklamp mee hoor... Voor als ik bang word![]()
Je kunt ook gewoon een andere meetganger vastgrijpen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef Elvi het volgende:
Ik neem gewoon een zaklamp mee hoor... Voor als ik bang word![]()
Haha ik denk dak mn 2 vriendinnen helemaal fijnknijp...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een andere meetganger vastgrijpen.
* Alicey zal verder niets zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha ik denk dak mn 2 vriendinnen helemaal fijnknijp...Maar aan de ene heb ik weinig vrees ik want die sluit zich af...
Links heeft er afaik wel het nodige gezien.quote:Gaan er btw ook mensen mee die écht wat kunnen 'zien' of 'voelen'?
in het donker zie ik nietsquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha ik denk dak mn 2 vriendinnen helemaal fijnknijp...Maar aan de ene heb ik weinig vrees ik want die sluit zich af...
Gaan er btw ook mensen mee die écht wat kunnen 'zien' of 'voelen'?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal verder niets zeggen.
[..]
Links heeft er afaik wel het nodige gezien.
mis ik iets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neehee, ik had t niet over mn tieten![]()
Ja. Van de laatste meet welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Alicey het volgende:
Zijn er eigenlijk wel duidelijke foto's gemaakt bij het Solse Gat de laatste keer?
Klopt als een busquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Kort daarvoor was er een andere meet. Daar was Nathalie wel bij en ik niet.
Goed gegokt. Die had er de laatste keer een heleboel als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Natalie het volgende:
Lynx666 zal ook nog wel wat foto's hebben, gok ik.
Ik had me idd suf geknipt toen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed gegokt. Die had er de laatste keer een heleboel als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef VD het volgende:
Komt er overigens weer eens een meet?
Jaaaaa, in het daglicht. In het donker is het daar veel leuker. Die gilletjes van bange mensen zijn echt leukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog twee op mijn telefoon gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo lag het er dus zondag bij![]()
gewoon wachten tot aprilquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:08 schreef gaai het volgende:
Hm....ik woon er ook niet zo heel gek ver vandaan......ben wel nieuwsgierig geworden...
Toch maar eens een zondagmiddagwandelingetje aan wagen binnenkort![]()
Ja een meet.......ben ik niet zo goed in....dodelijk verlegen enzo.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon wachten tot aprilword veel stoerder
Kan ook nog. Een zondagmiddag wandelingetje met kids en een nachtwandeling met onsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon wachten tot aprilword veel stoerder
Helpen we je zo overheenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja een meet.......ben ik niet zo goed in....dodelijk verlegen enzo.....'s niks stoers bij, ben ik bang.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helpen we je zo overheen
Een pakt je ene arm, een ander de andere arm.... til.... en hoppa... eroverheen. En dan leef je vast ooknog. Niks dodelijk dus.
we bijten nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:21 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Nah wie weet......ik heb nog minstens een maand om me erop voor te bereiden......en het lijkt me wél heel spannend en leuk enzo......
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef Xitami het volgende:
Ennnnn wanneer moet dit plaats gaan vinden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
anders LEES je het topic eens voor je post... 1.5 pagina is niet zo veel toch?
Okay dan.... ergens in april. Datum staat nog niet vastquote:
Heb jij die gehoord dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, in het daglicht. In het donker is het daar veel leuker. Die gilletjes van bange mensen zijn echt leuk
Welneeeeeeeee ikmagnietliegenikmagnietliegenikmagnietliegenquote:
De enige gillen kwamen uit de bosjes achter het stationquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welneeeeeeeee ikmagnietliegenikmagnietliegenikmagnietliegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |