Dirk Scheringa wilde Ron Vlaar per sé niet naar Ajax laten gaan, maar Kenneth Perez wel. Als het aan het contract ligt, dat in 2007 afloopt, zal Denny Landzaat dus ook wel haalbaar zijn voor Ajax. Maximaal drie miljoen Euro is er betaald voor Kenneth Perez, voor Denny Landzaat zal het dan zo'n vier á vijf zijn, maar dan heb je wel een volwaardig international binnengehaald. Ik heb Ajax vaak verweten niet slaagvaardig te zijn, maar met Martin van Geel aan het roer lijkt hier verandering in gekomen te zijn, zie nu bijvoorbeeld Jaap Stam en Kenneth Perez.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:50 schreef JeroenV het volgende:
De enige reden dat hij misschien niet komt zal zijn dat Scheringa hem niet naar Ajax laat gaan of hij te veel geld kost. Anders zie ik hem ook wel komen ja.
Omdat ik vind dat als je Denny Landzaat koopt dat je hem ook altijd moet opstellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft volgend seizoen geen enkele rechtshalf, aangezien zowel Tomás Galásek, Nigel de Jong als Steven Pienaar gaan/hebben Ajax verlaten. Een aankoop voor deze positie is wel nodig en waarom Denny Landzaat niet? Hij voldoet aan alle criteria.
Denny Landzaat heeft zich bewezen, voelt zich een Ajacied en speelt op een positie waar Ajax een speler nodig heeft. Natuurlijk wordt het AZ-gehalte nu hoog, maar wat moeten we dan? In NL is alleen Edgar Berreto een Ajax-waardige rechtshalf en waarom zou je de gok aangaan met het scoutingapparaat als de oplossing voor het oprapen ligt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Omdat ik vind, dat met Perez en Lindenbergh het AZ gehalte hoog genoeg is. Landzaat wil trouwens naar het buitenland. Laten we onze scouts op pad sturen en een goeie rechtshalf zoeken. Er zijn er zat.
Helaas zijn ze allemaal zo oud.. ALs ze eenmaal bij Ajax binnen zijn, dan kun je daarna er bijna geen geld meer uithalen door verkoop. Stam bouwt af, Perez's laatste truuctje, etcquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dirk Scheringa wilde Ron Vlaar per sé niet naar Ajax laten gaan, maar Kenneth Perez wel. Als het aan het contract ligt, dat in 2007 afloopt, zal Denny Landzaat dus ook wel haalbaar zijn voor Ajax. Maximaal drie miljoen Euro is er betaald voor Kenneth Perez, voor Denny Landzaat zal het dan zo'n vier á vijf zijn, maar dan heb je wel een volwaardig international binnengehaald. Ik heb Ajax vaak verweten niet slaagvaardig te zijn, maar met Martin van Geel aan het roer lijkt hier verandering in gekomen te zijn, zie nu bijvoorbeeld Jaap Stam en Kenneth Perez.
Zoveel Ajax-waardige rechtshalfs spelen er niet op De Toekomst, Murat Yildirim is bijvoorbeeld letterlijk én figuurlijk te licht, dus zal er toch écht iemand van buitenaf moeten komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat als je Denny Landzaat koopt dat je hem ook altijd moet opstellen.
Ik vind dat Ajax er altijd naar moet streven om ook met (eigen) jeugd te voetballen.
Vandaar ook (eigen) jeugd.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoveel Ajax-waardige rechtshalfs spelen er niet op De Toekomst, Murat Yildirim is bijvoorbeeld letterlijk én figuurlijk te licht, dus zal er toch écht iemand van buitenaf moeten komen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn verlanglijstje voor komende zomer:
Een linksbuiten: De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) of anders Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers), maar die heeft nog een contract tot 2008.
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), een andere naam kan ik mij zo niet bedenken. Julian Jenner is qua stijl een echte Ajacied, zoals bijvoorbeeld Daniël de Ridder ook was.
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ), aangezien de Alkmaarders hem komende zomer haast wel moeten verkopen of anders Edgar Berreto (NEC).
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht), oud-speler van Ajax en talentvol, zou samen met Johnny Heitinga moeten strijden om de rechtsbackpositie.
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Deze prestatie is eerder misschien een beetje overschat.
Je hebt dan een geweldige selectie tot je beschikking, waar een goede trainer/coach zeker weten een kampioenselftal van kan maken, ale posities zijn namelijk dubbel bezet dan:quote:
Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn verlanglijstje voor komende zomer:
Een linksbuiten: De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) of anders Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers), maar die heeft nog een contract tot 2008.
De Ridder was niet veel, zijn hersens zijn beter ontwikkeld dan zijn voetballend vermogen, getuige zijn VWO diploma en zijn semi-intelligente uitspraken zo nu en dan. In Jenner heb ik wel veel vertrouwen, maar in Breda zijn ze gestoord als je ziet wat ze voor hem durven te vragen.quote:Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), een andere naam kan ik mij zo niet bedenken. Julian Jenner is qua stijl een echte Ajacied, zoals bijvoorbeeld Daniël de Ridder ook was.
Dibaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.
Aaaah, rot nu toch eens op met je Dibaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.
[..]
D²
Anouar Diba is een rechtsbuiten, wellicht een veelzijde speler, maar toch echt een rechtsbuiten en Ajax moet juist kappen met spelers opstellen op posities waar zijn niet horen te spelen. Maar ook als rechtsbuiten zie ik Anouar Diba niet zitten, dan heb ik toch echt liever Daniël de Ridder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.²
Nou ja zeg. Is het alleen maar omdat ik het zeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Aaaah, rot nu toch eens op met je Diba
Even een andere vraag: heb jij misschien het mailadres van van Geel? Ik wil hem tippen om te vragen naar Zaïri, dat is nl. een hele goede. Je zult hem ongetwijfeld wel kennen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Anouar Diba is een rechtsbuiten, wellicht een veelzijde speler, maar toch echt een rechtsbuiten en Ajax moet juist kappen met spelers opstellen op posities waar zijn niet horen te spelen. Maar ook als rechtsbuiten zie ik Anouar Diba niet zitten, dan heb ik toch echt liever Daniël de Ridder.
Wie zal ik ongetwijfeld kennen? Martin van Geel of Jaouad Zaïri?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Even een andere vraag: heb jij misschien het mailadres van van Geel? Ik wil hem tippen om te vragen naar Zaïri, dat is nl. een hele goede. Je zult hem ongetwijfeld wel kennen.²
Omdat Diba geen Ajax-niveau had, heeft en ook nooit zal hebben, en omdat je in elke post met de naam Diba komt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Is het alleen maar omdat ik het zeg?²
Jaouad Zaïri.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal ik ongetwijfeld kennen? Martin van Geel of Jaouad Zaïri?
Dacht altijd dat Jaouad Zaïri (net als Marouane Chamakh) niet haalbaar zou zijn voor een club als Ajax, maar begreep dat Feyenoord hem op dit moment aan het scouten is op de Afrika Cup. Dus waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |