abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:57:31 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34672294
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:50 schreef JeroenV het volgende:
De enige reden dat hij misschien niet komt zal zijn dat Scheringa hem niet naar Ajax laat gaan of hij te veel geld kost. Anders zie ik hem ook wel komen ja.
Dirk Scheringa wilde Ron Vlaar per sé niet naar Ajax laten gaan, maar Kenneth Perez wel. Als het aan het contract ligt, dat in 2007 afloopt, zal Denny Landzaat dus ook wel haalbaar zijn voor Ajax. Maximaal drie miljoen Euro is er betaald voor Kenneth Perez, voor Denny Landzaat zal het dan zo'n vier á vijf zijn, maar dan heb je wel een volwaardig international binnengehaald. Ik heb Ajax vaak verweten niet slaagvaardig te zijn, maar met Martin van Geel aan het roer lijkt hier verandering in gekomen te zijn, zie nu bijvoorbeeld Jaap Stam en Kenneth Perez.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:57:39 #152
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34672298
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar Ajax heeft volgend seizoen geen enkele rechtshalf, aangezien zowel Tomás Galásek, Nigel de Jong als Steven Pienaar gaan/hebben Ajax verlaten. Een aankoop voor deze positie is wel nodig en waarom Denny Landzaat niet? Hij voldoet aan alle criteria.
Omdat ik vind dat als je Denny Landzaat koopt dat je hem ook altijd moet opstellen.
Ik vind dat Ajax er altijd naar moet streven om ook met (eigen) jeugd te voetballen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:59:41 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34672335
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Omdat ik vind, dat met Perez en Lindenbergh het AZ gehalte hoog genoeg is. Landzaat wil trouwens naar het buitenland. Laten we onze scouts op pad sturen en een goeie rechtshalf zoeken. Er zijn er zat.
Denny Landzaat heeft zich bewezen, voelt zich een Ajacied en speelt op een positie waar Ajax een speler nodig heeft. Natuurlijk wordt het AZ-gehalte nu hoog, maar wat moeten we dan? In NL is alleen Edgar Berreto een Ajax-waardige rechtshalf en waarom zou je de gok aangaan met het scoutingapparaat als de oplossing voor het oprapen ligt?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34672336
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dirk Scheringa wilde Ron Vlaar per sé niet naar Ajax laten gaan, maar Kenneth Perez wel. Als het aan het contract ligt, dat in 2007 afloopt, zal Denny Landzaat dus ook wel haalbaar zijn voor Ajax. Maximaal drie miljoen Euro is er betaald voor Kenneth Perez, voor Denny Landzaat zal het dan zo'n vier á vijf zijn, maar dan heb je wel een volwaardig international binnengehaald. Ik heb Ajax vaak verweten niet slaagvaardig te zijn, maar met Martin van Geel aan het roer lijkt hier verandering in gekomen te zijn, zie nu bijvoorbeeld Jaap Stam en Kenneth Perez.
Helaas zijn ze allemaal zo oud.. ALs ze eenmaal bij Ajax binnen zijn, dan kun je daarna er bijna geen geld meer uithalen door verkoop. Stam bouwt af, Perez's laatste truuctje, etc
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:01:32 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34672365
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat als je Denny Landzaat koopt dat je hem ook altijd moet opstellen.
Ik vind dat Ajax er altijd naar moet streven om ook met (eigen) jeugd te voetballen.
Zoveel Ajax-waardige rechtshalfs spelen er niet op De Toekomst, Murat Yildirim is bijvoorbeeld letterlijk én figuurlijk te licht, dus zal er toch écht iemand van buitenaf moeten komen.
pi_34672373
Ajax heeft een goede zet gedaan om Huntelaar, Stam & Perez in te lijven. Robuste verdediger achterin waaraan Maduro zich kan optrekken. Op het middenveld enige voetbal intellect met Perez en topper in spé met Huntelaar. Het is natuurlijk koffiedik kijken of hiermee het oude 4-4-3 systeem weer in de Ajax traditie kan worden hersteld. Want op de echte zwakke plekken is nog geen versterking gekomen... en dat lijk me belangrijker...

Niets is zo complex als de eenvoud
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:08:27 #157
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34672504
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoveel Ajax-waardige rechtshalfs spelen er niet op De Toekomst, Murat Yildirim is bijvoorbeeld letterlijk én figuurlijk te licht, dus zal er toch écht iemand van buitenaf moeten komen.
Vandaar ook (eigen) jeugd.....
Je moet Ajax simpelweg niet dichtspijkeren met ervaren voetballers die het al bewezen hebben.
De basis moet goed zijn en daar omheen moeten jonge, creatieve voetballers hun kunstje laten zien.
Het maakt me niet zoveel uit waar ze vandaan komen, maar als ook Landzaat nog zou komen zou de balans naar mijn idee te ver doorslaan naar de andere kant.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:11:50 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34672570
Mijn verlanglijstje voor komende zomer:

Een linksbuiten: De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) of anders Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers), maar die heeft nog een contract tot 2008.
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), een andere naam kan ik mij zo niet bedenken. Julian Jenner is qua stijl een echte Ajacied, zoals bijvoorbeeld Daniël de Ridder ook was.
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ), aangezien de Alkmaarders hem komende zomer haast wel moeten verkopen of anders Edgar Berreto (NEC).
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht), oud-speler van Ajax en talentvol, zou samen met Johnny Heitinga moeten strijden om de rechtsbackpositie.
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
pi_34672644
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:11 schreef M0NTANA het volgende:

Een linksbuiten: De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) of anders Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers), maar die heeft nog een contract tot 2008.
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), een andere naam kan ik mij zo niet bedenken. Julian Jenner is qua stijl een echte Ajacied, zoals bijvoorbeeld Daniël de Ridder ook was.
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ), aangezien de Alkmaarders hem komende zomer haast wel moeten verkopen of anders Edgar Berreto (NEC).
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht), oud-speler van Ajax en talentvol, zou samen met Johnny Heitinga moeten strijden om de rechtsbackpositie.
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
Ajax!!
pi_34672982
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef Radegast het volgende:

[..]

Deze prestatie is eerder misschien een beetje overschat.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:31:14 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34673002
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:14 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Je hebt dan een geweldige selectie tot je beschikking, waar een goede trainer/coach zeker weten een kampioenselftal van kan maken, ale posities zijn namelijk dubbel bezet dan:

Doelman: Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar/Oscar Moens.
Rechtsback: Johnny Heitinga en Dwight Tiendalli.
Linksback: Urby Emanuelson en Juanfran.
Centraal rechts: Jaap Stam en Zdenek Grygera.
Centraal links: Hedwiges Maduro en Thomas Vermaelen.
Rechtshalf: Denny Landzaat/Edgar Berreto en Murat Yildirim (of een andere jeugdspeler).
Linkshalf: Olaf Lindenbergh en Robbert Schilder.
Tien: Kenneth Perez en Wesley Sneijder.
Rechtsbuiten: Julian Jenner en Mauro Rosales.
Linksbuiten: Peter Løvenkrands/Morten Gamst Pedersen en Nicolae Mitea.
Spits: Klaas-Jan Huntelaar en Markus Rosenberg.

Daarbij aangetekend dat Kenneth Perez én Wesley Sneijder beide moeten spelen, dus Kenneth Perez eventueel als (hangende) linksbuiten en Wesley Sneijder als linkshalf. Wanneer Ajax gaat spelen met een doorschuivende centrale verdediger (dus vóór Jaap Stam), dan zijn Hedwiges Maduro en Robbert Schilder de opties en Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen zijn de verdedigers die naast Jaap Stam kunnen spelen. Mocht Zdenek Grygera overigens vertrekken, dan zou ik graag Gijs Luirink (FC Groningen zien komen). Maar ik heb het idee dat Martin van Geel er ook ongeveer hetzelfde over denkt.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:36:54 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34673144
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:11 schreef M0NTANA het volgende:

Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.
quote:
De Ridder was niet veel, zijn hersens zijn beter ontwikkeld dan zijn voetballend vermogen, getuige zijn VWO diploma en zijn semi-intelligente uitspraken zo nu en dan. In Jenner heb ik wel veel vertrouwen, maar in Breda zijn ze gestoord als je ziet wat ze voor hem durven te vragen.

Als je Landzaat weet binnen te halen hoor je als Ajax zijnde weer bij de top. Maar ik droom nog dagelijks over de (on)mogelijke terugkeer van topspeler van Bergkamp.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34673275
Diba

Please
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34673300
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan zou ik proberen Zaïri of Diba te strikken, zeker Diba die zeer veelzijdig is en voor een appel en ei direct het team naar een hoger plan brengt, mits hij constant presteert uiteraard.
Diba
Koning.
pi_34673309
quote:

[..]

[..]

D

²
Aaaah, rot nu toch eens op met je Diba
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:46:47 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34673369
quote:

[..]

²
Anouar Diba is een rechtsbuiten, wellicht een veelzijde speler, maar toch echt een rechtsbuiten en Ajax moet juist kappen met spelers opstellen op posities waar zijn niet horen te spelen. Maar ook als rechtsbuiten zie ik Anouar Diba niet zitten, dan heb ik toch echt liever Daniël de Ridder.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:56:25 #167
13462 BansheeBoy
pi_34673574
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Aaaah, rot nu toch eens op met je Diba
Nou ja zeg. Is het alleen maar omdat ik het zeg?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:57:52 #168
13462 BansheeBoy
pi_34673614
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Anouar Diba is een rechtsbuiten, wellicht een veelzijde speler, maar toch echt een rechtsbuiten en Ajax moet juist kappen met spelers opstellen op posities waar zijn niet horen te spelen. Maar ook als rechtsbuiten zie ik Anouar Diba niet zitten, dan heb ik toch echt liever Daniël de Ridder.
Even een andere vraag: heb jij misschien het mailadres van van Geel? Ik wil hem tippen om te vragen naar Zaïri, dat is nl. een hele goede. Je zult hem ongetwijfeld wel kennen.

²
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:00:12 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34673681
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Even een andere vraag: heb jij misschien het mailadres van van Geel? Ik wil hem tippen om te vragen naar Zaïri, dat is nl. een hele goede. Je zult hem ongetwijfeld wel kennen.

²
Wie zal ik ongetwijfeld kennen? Martin van Geel of Jaouad Zaïri?
pi_34673691
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou ja zeg. Is het alleen maar omdat ik het zeg?

²
Omdat Diba geen Ajax-niveau had, heeft en ook nooit zal hebben, en omdat je in elke post met de naam Diba komt.
pi_34673694
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 07:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dirk, haha.. Provincieclub
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:03:04 #172
13462 BansheeBoy
pi_34673735
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie zal ik ongetwijfeld kennen? Martin van Geel of Jaouad Zaïri?
Jaouad Zaïri.

²
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:04:30 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34673771
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jaouad Zaïri.

²
Dacht altijd dat Jaouad Zaïri (net als Marouane Chamakh) niet haalbaar zou zijn voor een club als Ajax, maar begreep dat Feyenoord hem op dit moment aan het scouten is op de Afrika Cup. Dus waarom niet?
pi_34673891
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ff pes4 bijwerken inderdaad
Tss, je hebt PES5 niet eens?
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:15:15 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34674050
De naam van Vincent Kompany is al even niet meer gevallen, niet in combinatie met Ajax en ook niet in combinatie met grotere clubs, zoals Internazionale, Barça en Chelsea. Maar toch lijkt het me (op zijn minst) een poging waard, deze 19-jarige verdediger is al erg volwassen (gisteren een érg mooie uitspraak van hem in Het Nieuwsblad over zijn blessure: "Ach, ik wil niet overdrijven met die tegenslag. Pech heb je als je dakloos bent. Ik ben maar een geblesseerde voetballer.") en zal na twee of drie jaar Ajax een vermogen waard zijn. Voor zijn ploeggenoot Anthony Vanden Borre bij RSC Anderlecht geldt hetzelfde, ook een prima versterking voor Ajax als rechtsback of eventeel zelfs rechtshalf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')