abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34680025
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

reuser ervaren? met degradatievoetbal misschien ja
Da's pas sinds kort hé. Dit is het eerste seizoen in z'n carriere dat ie met degradatievoetbal te maken heeft. Daar leer je van knokken, iets wat je van veel huidige spelers van Ajax niet kunt zeggen...
pi_34680040
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Da's pas sinds kort hé. Dit is het eerste seizoen in z'n carriere dat ie met degradatievoetbal te maken heeft. Daar leer je van knokken, iets wat je van veel huidige spelers van Ajax niet kunt zeggen...
Ipswich?
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:32:30 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34680054
Ik heb toch iets tegen het terughalen elke keer van spelers. Niet dat het niet goed kan zijn, maar WAAROM zijn ze in de eerste plaats toch elke keer niet goed genoeg bevonden?

Verhuur die mensen toch eens!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34680069
Ipswich! Daar promoveerde hij bijna mee.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:35:27 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34680152
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja, leuk , weer een speler kapot maken dmv een arbeidsconflict. Dan tekent er nooit meer iemand voor az. Als Scheringa slim is , is de transfer afblazen wel het laatste wat ie doet.
Is niet de schuld van AZ, dat ze bij jullie zo zitten te kloten...
A.M.A.B
pi_34680210
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
Ipswich! Daar promoveerde hij bijna mee.
ja nadat ie ermee degradeerde
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:38:29 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34680238
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Is niet de schuld van AZ, dat ze bij jullie zo zitten te kloten...
Weten we zelf ook wel, maar AZ (lees: Dirk Scheringa) overschat zichzelf momenteel. Een transfer naar Ajax is ongeacht de positie op de ranglijst altijd een verbetering voor iemand van AZ.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34680260
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja nadat ie ermee degradeerde
Weet je dat zeker? Hij ging er in 2000 heen volgens mij.
pi_34680336
Jezus, Reuser terughalen. Zelfs als het voor de breedte is dan ben je wel de wanhoop voorbij hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Bassie op 01-02-2006 15:04:56 ]
pi_34680357
Vóórbij zelfs... Dan moet je wel een hele lage dunk van Reuser hebben
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34680405
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

ja en toen zijn ze na iets van 2 jaar gedegradeerd. hij speelde volgens mij ook first division voordat ie naar Willem II ging.
pi_34680412
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vóórbij zelfs... Dan moet je wel een hele lage dunk van Reuser hebben
pi_34680442
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

In 2002 vlogen ze uit de PL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34680502
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:

[..]

In 2002 vlogen ze uit de PL.
Okee.

Nou, Reuser heb ik dus al geopperd. Volgende naam: Mbark Boussoufa.
pi_34680531
Doet het meer dan aardig bij Gent. Wat is het eigenlijk voor een speler?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:47:49 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34680545
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Okee.

Nou, Reuser heb ik dus al geopperd. Volgende naam: Mbark Boussoufa.
Hij doet het aardig in België, maar is hij een versterking voor Ajax? En voor welke positie?

Zoals ik al eerder postte, dit is mijn verlanglijstje voor komende zomer:

Een linksbuiten: De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) of anders Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers), maar die heeft nog een contract tot 2008.
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), een andere naam kan ik mij zo niet bedenken. Julian Jenner is qua stijl een echte Ajacied, zoals bijvoorbeeld Daniël de Ridder ook was.
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ), aangezien de Alkmaarders hem komende zomer haast wel moeten verkopen of anders Edgar Berreto (NEC).
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht), oud-speler van Ajax en talentvol, zou samen met Johnny Heitinga moeten strijden om de rechtsbackpositie.
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34680585
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef zjroentje het volgende:
Doet het meer dan aardig bij Gent. Wat is het eigenlijk voor een speler?
Aanvallende middenvelder. Kan zowel links als rechts uit de voeten. Magistrale techniek.

Op de site van KAA Gent staat aanvaller. Oké, kan ook. http://www.kaagent.be/_season/players.php?player_id=215

Hij heeft dit seizoen al 11 assist op z'n naam...

[ Bericht 13% gewijzigd door Radegast op 01-02-2006 15:02:55 ]
pi_34680629
quote:
'Perez niet de dupe laten worden'
AZ De verbale strijd tussen Ajax en AZ over de transfer van Kenneth Perez zal er niet toe leiden dat zijn overgang afketst. Brands, directeur voetbalzaken van AZ, verwacht dat binnen afzienbare tijd de puntjes op de i worden gezet.
"Ik zal de laatste zijn om Kenneth er de dupe van te laten worden, maar wij wilden duidelijk een signaal afgeven dat het ook op een andere manier kan. "
Tot ergernis van de Alkmaarders maakte Ajax dinsdag net voor de bekerwedstrijd tegen MVV bekend dat Perez na dit seizoen voor drie jaar naar Ajax gaat. Volgens AZ-trainer Van Gaal een bewuste actie van Martin van Geel.
1 februari 2006
Ajax!!
pi_34680929
Ajax
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:03:40 #270
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34681041
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder postte, dit is mijn verlanglijstje voor komende zomer:

Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda) Andy van der Meyde
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ)
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht) Mario Melchiot
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34681147
is Sergio Conceicão niet wat?
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:09:38 #272
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34681229
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef El_Bassie het volgende:
is Sergio Conceicão niet wat?
Jazeker, maar tevens onhaalbaar. Verdient een vermogen in België en gaat volgend seizoen CL spelen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:12:32 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34681333
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef ericajax het volgende:

[..]

En dan Jesper Grønkjær halen als linksbuiten?

Heb liever Dwight Tiendalli dan Mario Melchiot, aangezien hij meer toekomst heeft en beter past in het Ajax-systeem zónder opkomende vleugelverdedigers. Andy v/d Meyde zou inderdaad een goede optie zijn om met Mauro Rosales de concurrentie aan te gaan, Julian Jenner blijft een gok en 3 miljoen Euro is nog veel geld.
pi_34681353
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jazeker, maar tevens onhaalbaar. Verdient een vermogen in België en gaat volgend seizoen CL spelen.
Toch is dat laatste niet eens zo'n heikel punt. Met de komst van Stam zorgt Ajax ervoor dat anderen juist bij Ajax willen komen spelen, omdat ze zien dat een grote vedette als Stam nog toekomst in de club ziet. Bovendien zouden eventuele onderhandelingen met Sergio Conceicão moeten plaatsvinden aan het einde van het seizoen. Als Ajax tegen die tijd als winnaar van de play-offs voor de CL uit de bus komt, is dat een punt minder om je als mogelijke nieuwe speler druk over te maken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:14:27 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34681398
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Toch is dat laatste niet eens zo'n heikel punt. Met de komst van Stam zorgt Ajax ervoor dat anderen juist bij Ajax willen komen spelen, omdat ze zien dat een grote vedette als Stam nog toekomst in de club ziet. Bovendien zouden eventuele onderhandelingen met Sergio Conceicão moeten plaatsvinden aan het einde van het seizoen. Als Ajax tegen die tijd als winnaar van de play-offs voor de CL uit de bus komt, is dat een punt minder om je als mogelijke nieuwe speler druk over te maken.
Als je heel reëel kijkt, denk ik dat zelfs die fuckin' play-offs geen uitkomst bieden voor Ajax.

Je moet dan ook afrekenen met AZ, Feyenoord en (wellicht) FC Utrecht, dat wordt érg zwaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')