Da's pas sinds kort hé. Dit is het eerste seizoen in z'n carriere dat ie met degradatievoetbal te maken heeft. Daar leer je van knokken, iets wat je van veel huidige spelers van Ajax niet kunt zeggen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
reuser ervaren? met degradatievoetbal misschien ja![]()
Ipswich?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's pas sinds kort hé. Dit is het eerste seizoen in z'n carriere dat ie met degradatievoetbal te maken heeft. Daar leer je van knokken, iets wat je van veel huidige spelers van Ajax niet kunt zeggen...
Is niet de schuld van AZ, dat ze bij jullie zo zitten te kloten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, leuk , weer een speler kapot maken dmv een arbeidsconflict. Dan tekent er nooit meer iemand voor az. Als Scheringa slim is , is de transfer afblazen wel het laatste wat ie doet.
ja nadat ie ermee degradeerdequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
Ipswich! Daar promoveerde hij bijna mee.![]()
Weten we zelf ook wel, maar AZ (lees: Dirk Scheringa) overschat zichzelf momenteel. Een transfer naar Ajax is ongeacht de positie op de ranglijst altijd een verbetering voor iemand van AZ.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is niet de schuld van AZ, dat ze bij jullie zo zitten te kloten...
ja en toen zijn ze na iets van 2 jaar gedegradeerd. hij speelde volgens mij ook first division voordat ie naar Willem II ging.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hij ging er in 2000 heen volgens mij.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vóórbij zelfs... Dan moet je wel een hele lage dunk van Reuser hebben
In 2002 vlogen ze uit de PL.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hij ging er in 2000 heen volgens mij.
Hij doet het aardig in België, maar is hij een versterking voor Ajax? En voor welke positie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee.![]()
Nou, Reuser heb ik dus al geopperd. Volgende naam: Mbark Boussoufa.
Aanvallende middenvelder. Kan zowel links als rechts uit de voeten. Magistrale techniek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef zjroentje het volgende:
Doet het meer dan aardig bij Gent. Wat is het eigenlijk voor een speler?
quote:'Perez niet de dupe laten worden'
AZ De verbale strijd tussen Ajax en AZ over de transfer van Kenneth Perez zal er niet toe leiden dat zijn overgang afketst. Brands, directeur voetbalzaken van AZ, verwacht dat binnen afzienbare tijd de puntjes op de i worden gezet.
"Ik zal de laatste zijn om Kenneth er de dupe van te laten worden, maar wij wilden duidelijk een signaal afgeven dat het ook op een andere manier kan. "
Tot ergernis van de Alkmaarders maakte Ajax dinsdag net voor de bekerwedstrijd tegen MVV bekend dat Perez na dit seizoen voor drie jaar naar Ajax gaat. Volgens AZ-trainer Van Gaal een bewuste actie van Martin van Geel.
1 februari 2006
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte, dit is mijn verlanglijstje voor komende zomer:
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda)Andy van der Meyde
![]()
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ)![]()
![]()
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht)Mario Melchiot
![]()
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II), maakt mij niet zoveel uit, het is toch maar voor op de bank.
![]()
Jazeker, maar tevens onhaalbaar. Verdient een vermogen in België en gaat volgend seizoen CL spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef El_Bassie het volgende:
is Sergio Conceicão niet wat?
En dan Jesper Grønkjær halen als linksbuiten?quote:
Toch is dat laatste niet eens zo'n heikel punt. Met de komst van Stam zorgt Ajax ervoor dat anderen juist bij Ajax willen komen spelen, omdat ze zien dat een grote vedette als Stam nog toekomst in de club ziet. Bovendien zouden eventuele onderhandelingen met Sergio Conceicão moeten plaatsvinden aan het einde van het seizoen. Als Ajax tegen die tijd als winnaar van de play-offs voor de CL uit de bus komt, is dat een punt minder om je als mogelijke nieuwe speler druk over te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jazeker, maar tevens onhaalbaar. Verdient een vermogen in België en gaat volgend seizoen CL spelen.
Als je heel reëel kijkt, denk ik dat zelfs die fuckin' play-offs geen uitkomst bieden voor Ajax.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Toch is dat laatste niet eens zo'n heikel punt. Met de komst van Stam zorgt Ajax ervoor dat anderen juist bij Ajax willen komen spelen, omdat ze zien dat een grote vedette als Stam nog toekomst in de club ziet. Bovendien zouden eventuele onderhandelingen met Sergio Conceicão moeten plaatsvinden aan het einde van het seizoen. Als Ajax tegen die tijd als winnaar van de play-offs voor de CL uit de bus komt, is dat een punt minder om je als mogelijke nieuwe speler druk over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |