Ondanks die foto die ik heb gepost, ze blijftquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
Ze had het bij Boulevard ook nog over de reactie op de forums, dus ze komt hier wel denk ik.
Ze had het over het forum op idols.nl geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
Ze had het bij Boulevard ook nog over de reactie op de forums, dus ze komt hier wel denk ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had het over het forum op idols.nl geloof ik
Zei ze wel.quote:
Eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Ik hoop dat haar hetzelfde lot te wachten staat als die andere zingende mama-in-spé.Raffaela
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela, als je dit leest:
Ik vind je stom!
Groot nieuws: Aäron wordt vader.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik gok dat Ellen binnenkort ook een onthulling doet.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Groot nieuws: Aäron wordt vader.![]()
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Natalie het volgende:
Ik schrok me rot
Twijfelachtig of niet, waarom zou ze dit faken? Dat zou d'r sowieso stemmen gaan kosten. Als de zwangerschap al niet doet. Niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat 'men' zit te wachten op een zwangere buik tijdens de finales.
Nog 7 weken he? Je zal het toch wel gaan zien na 3 maanden lijkt mij zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.
quote:
5 weken, en na 3 maanden zie je nog niet zo veel hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Nog 7 weken he? Je zal het toch wel gaan zien na 3 maanden lijkt mij zo
Zoiets dacht ik net ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Groot nieuws: Aäron wordt vader.![]()
We weten alleen nog niet hoever ze al is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.
Ja, dat het een vent isquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maakte ook geen grapjequote:
Nee t is stomquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
weet ik![]()
Maar ik vind je humor niet echt grappig![]()
quote:Raffaëla zwanger
Jullie zullen het nieuws misschien al gehoord hebben: Raffaëla is in verwachting.
Raffaëla is drie maanden zwanger van haar eerste kindje. “Ik was de hele tijd misselijk”, vertelt Raffaëla. “En mijn buik deed zeer. Toen ik er na een test achter kwam dat ik in verwachting was, schrok ik in eerste instantie wel. Ik had mijn twijfels, omdat mijn vriend Paul en ik nog maar vier maanden bij elkaar zijn. Maar nu voelt het gewoon goed. We gaan er voor!!”
Ook in de omgeving van de moeder-in-spé is positief gereageerd op het heugelijke nieuws. “Ik was bang dat iedereen heel negatief zou zijn”, aldus Raffaëla. “Maar iedereen is heel blij voor mij. Zelfs mijn moeder is heel positief en ook mijn ooms vinden het leuk voor ons. Het is misschien niet helemaal handig gepland nu met Idols, maar dat komt wel goed!”
Veel tijd om na te denken over hoe ze haar zangcarrière met het moederschap gaat combineren heeft Raffaëla nog niet gehad. “Ik wil zeker iets bereiken in de muziek, maar ik wil nu nog niet teveel nadenken over hoe we het gaan doen. Ik moet nu nog even aan mezelf denken.”
Raffaëla, die samenwoont met haar vriend, weet nog niet of ze een jongen of een meisje verwachten. Volgende week wordt een echo gemaakt waarop te zien zal zijn welk geslacht het kindje heeft. “Maar we weten nog niet of we het wel willen weten voor de geboorte”, aldus de Idol. Zaterdag, tijdens de zesde Liveshow, hoor je meer over de zwangerschap van Raffaëla.
In december werd al bekend dat Charissa, die haar Idols-avontuur zag eindigen tijdens de tweede Liveshow, in verwachting is van haar tweede kindje.
Volgens ALbert Verlinde doet Jerney Kaagman binnenkort haar coming out in RTL Boulevard!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Het was GEEN grap zei hij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
weet ik![]()
Maar ik vind je humor niet echt grappig![]()
pedje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef J-net het volgende:
Ik vind het leuk voor dr dat ze zwanger is maar ik denk dat het niet de bedoeling was. Maar idd pedje af dat ze niet voor abortus kiest.
Zal wel padje zijn, zo van: ik neem mijn senseo padje af voor Raffiequote:
wat is er nou weer mis met abortus??quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef J-net het volgende:
Maar idd peTje af dat ze niet voor abortus kiest.
Ze had twijfels, want haar vriend en zij zijn nog maar vier maanden bij elkaar.quote:Raffaëla is drie maanden zwanger van haar eerste kindje. “Ik was de hele tijd misselijk”, vertelt Raffaëla. “En mijn buik deed zeer. Toen ik er na een test achter kwam dat ik in verwachting was, schrok ik in eerste instantie wel. Ik had mijn twijfels, omdat mijn vriend Paul en ik nog maar vier maanden bij elkaar zijn. Maar nu voelt het gewoon goed. We gaan er voor!!”
ja sorry petje af.quote:
nou, jij bent toch de moderator!! Moderate dan!!!! Voer je beleid uit enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Die hoer-reacties snap ik ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |