Ben je weer lekker bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ze dit ook weer verzonnen heeft ben ik écht volledig op haar afgeknapt.
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Suuz_ het volgende:
omg :x
ongelukje dan denk ik of zou ze hier bewust voor gekozen hebben?? als dat het geval is behoorlijk dom!
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijkquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij dan. En funest voor je "idol"-image. Lijkt mij dan
Dat ze verliefd was op HJ.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Haar "verliefdheid" voor HJquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Als er hier wat te zeiken is ben ik erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig
Je bent d'r vader niet hoor![]()
Ik denk van wel.quote:
In beide gevallen gewoon dom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijk.
Ik hoop niet dat ze dat gedaan heeft. Dat zou echt een enorme afknapper zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.. kan goed dat we zaterdag te horen krijgen dat het 1 of ander dom geintje was.
Vast niet. Ze gaat nu alsvast de trotse moeder uithangenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.. kan goed dat we zaterdag te horen krijgen dat het 1 of ander dom geintje was.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef BobRooney het volgende:
Ja ze heeft vier maanden een relatie, en ze is vier maanden zwanger...best een beetje hoerig. Geen BB Tanja hoerig...maar toch.
Dat mens moet er zo snel mogelijk uitquote:
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mens moet er zo snel mogelijk uit. Ze verpest het hele Idols-concept met deze randverschijnselen.
Nou, dat vind ik nou ook weer een overdreven conclusie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mens moet er zo snel mogelijk uit. Ze verpest het hele Idols-concept met deze randverschijnselen.
Afschuwelijk inderdaad, meteen weg ermee, achter de traliesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dus min. 3 maanden zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |