Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat Charissa tweede liveshow er uit ging![]()
Ik gok omdat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Dat verzin je er nu dus zelf bij.quote:
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Triest...
Ik denk omdat ze zwanger was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Tuurlijk mag ze zwanger wezen, moet zij weten dat ze zo d'r carriere vergooit. Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijn![]()
Ik vind het leuk voor haar!![]()
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze zwanger was.
Je hebt ook nog een pil enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Ja tuurlijk kan dat. Maar ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze het dan wil houden. Maar goed, ze zoekt het maar uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Ben je weer lekker bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ze dit ook weer verzonnen heeft ben ik écht volledig op haar afgeknapt.
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Suuz_ het volgende:
omg :x
ongelukje dan denk ik of zou ze hier bewust voor gekozen hebben?? als dat het geval is behoorlijk dom!
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijkquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij dan. En funest voor je "idol"-image. Lijkt mij dan
Dat ze verliefd was op HJ.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Haar "verliefdheid" voor HJquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Als er hier wat te zeiken is ben ik erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig
Je bent d'r vader niet hoor![]()
Ik denk van wel.quote:
In beide gevallen gewoon dom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |