dat komt dan toch niet door mij onsquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nu.nl/news/673(...)d%27s_en_cd%27s.html
moet ik dan nog meer kopen![]()
Nee, minder downloadenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nu.nl/news/673(...)d%27s_en_cd%27s.html
moet ik dan nog meer kopen![]()
Dat is na die server crash en zo. Zijn alle images gedelete. Dus moest iedereen weer zijn/haar avatar handmatig back-upenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor gezeik met die avators? Die van mij doet het ook al een hele tijd dan weer wel, dan weer niet. Waarom is fok zo gammel?
Je had toch altijd een icon van Screechquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek, dat wist ik helemaal niet. Vanavond maar eens doen als ik thuis ben dan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
NEVOBO-92834
Geeft recht op 4,50 korting. Niet icm andere bonnen/coupons. Maar wel meer voordeel dan je gratis-verzending-coupon.
Ik vond het ook zo vreemd! Alleen dit keer was de gratis verzenden cadeaunummer enorm langquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
WTF! 4,50 korting én gratis verzenden? Dat is mij nog nooit gelukt
Mikkie, je avatar is onscherp. Heb je de grote versie nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel: zal ik nog ff gaan sporten of ga ik de rest van de avond lamballen?
lamballenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel: zal ik nog ff gaan sporten of ga ik de rest van de avond lamballen?
klik part 1 en klik part 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef editor2 het volgende:
Weet iemand of er een SE van King Kong uitkomt? ( japan of zo?)
Dan maak ik het even beter voor jequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfffff....volgens mij is dit de enige versie die ik heb.
Why?
Dat is heel netjes van ze. Bij mij duurt het meestal een dag of 3. Nog wat leuks op Ebay kunnen vinden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Damn!!!! Ik heb vannochtend geld overgemaakt naar Paypal... ik heb net een email gekregen dat het is aangekomen. Gewoon een banktransferBinnen dezelfde dag gewoon
![]()
Ik ga zo douchen en dan ga ik lekker in bed achter mijn laptop eBayenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is heel netjes van ze. Bij mij duurt het meestal een dag of 3. Nog wat leuks op Ebay kunnen vinden?
gaat idd fucking snel sinds kortquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Damn!!!! Ik heb vannochtend geld overgemaakt naar Paypal... ik heb net een email gekregen dat het is aangekomen. Gewoon een banktransferBinnen dezelfde dag gewoon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |