quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
NEVOBO-92834
Geeft recht op 4,50 korting. Niet icm andere bonnen/coupons. Maar wel meer voordeel dan je gratis-verzending-coupon.
Ik vond het ook zo vreemd! Alleen dit keer was de gratis verzenden cadeaunummer enorm langquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
WTF! 4,50 korting én gratis verzenden? Dat is mij nog nooit gelukt
Mikkie, je avatar is onscherp. Heb je de grote versie nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel: zal ik nog ff gaan sporten of ga ik de rest van de avond lamballen?
lamballenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel: zal ik nog ff gaan sporten of ga ik de rest van de avond lamballen?
klik part 1 en klik part 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef editor2 het volgende:
Weet iemand of er een SE van King Kong uitkomt? ( japan of zo?)
Dan maak ik het even beter voor jequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfffff....volgens mij is dit de enige versie die ik heb.
Why?
Dat is heel netjes van ze. Bij mij duurt het meestal een dag of 3. Nog wat leuks op Ebay kunnen vinden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Damn!!!! Ik heb vannochtend geld overgemaakt naar Paypal... ik heb net een email gekregen dat het is aangekomen. Gewoon een banktransferBinnen dezelfde dag gewoon
![]()
Ik ga zo douchen en dan ga ik lekker in bed achter mijn laptop eBayenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is heel netjes van ze. Bij mij duurt het meestal een dag of 3. Nog wat leuks op Ebay kunnen vinden?
gaat idd fucking snel sinds kortquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Damn!!!! Ik heb vannochtend geld overgemaakt naar Paypal... ik heb net een email gekregen dat het is aangekomen. Gewoon een banktransferBinnen dezelfde dag gewoon
![]()
Misschien hebben ze een ABN Amro rekeningquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat idd fucking snel sinds kort
Ze hebben een Nederlandse rekening dat alles doorstroomt naar de Amerikaansequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Alsof een groot Amerikaans bedrijf bij de de ABN gaat zitten![]()
Ze zitten bij de Bank of America.
Nou ik ga dus iig de Batman Begins kopen. Maar ik twijfel over een tweede dvd. Want ik hoef maar 1x verzendkosten te betalenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Shogo het volgende:
Voor Batman Begins zou ik zeggen goedkoop omdat deze nu schaarser is. U571 kun je volgens mij goedkoper via dvdfromkorea of dvdheaven krijgen en memento kost bij axelmusic.com 18,99 incl. verzenden. Van de laatste titel durf ik het niet te zeggen.
Juni 2006quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu nog zorgen dat ik een keer naar USA ga
Waar ergens in de USA ga je heen dan Diz?quote:
Dat is wel minderquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Dizer het volgende:
Ik sta inmiddels al officieel 30 minuten in de wacht bij KPN
Heb dus 45 minuten gewacht. Maar wel met positief resultaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is wel minderIn ieder geval doet je telefoon het dan nog wel
![]()
"Your call is very important to us, please hold"
Dat is dan toch het belangrijkstequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb dus 45 minuten gewacht. Maar wel met positief resultaat![]()
Detroitquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waar ergens in de USA ga je heen dan Diz?
Dat klinkt erg goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
DetroitNaar mijn oom en tante. Maar die wonen niet in de stad, maar in zo een buitenwijk voor rijke lui
![]()
Maar ik ga voor twee weken en het is de bedoeling dat we nog een weekendje New York doen en ook een weekendje Whashington of zo
Mijn telefoon was afgesloten omdat ik de rekening niet had betaald. Dat wist ik niet en zo omdat het normaal automatisch gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is dan toch het belangrijkste
afgezien van de lange wachttijd wel een nette service van KPNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |