Ook allemaal rommel, ja. Queen misschien iets minder. Maar nog steeds veel te theatraal.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Dizer het volgende:
Of gewoon: Matchbox Twenty, 3 Doors Down, Coldplay... En uiteraard Queen
Chris Rea, Duran Duran, Roxette, Simply Red en uiteraard Michael Jacksonquote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook allemaal rommel, ja. Queen misschien iets minder. Maar nog steeds veel te theatraal.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik word dus waarschijnlijk één van de nieuwe mods van PUB.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Waarschijnlijk? Dus we mogen nog niet feliciteren?
Ik heb nog geen mail gehad, het wordt vanavond in FOK! radio officeel bekend gemaakt. Maar veel mensen zeggen dat ik het wel ben geworden ja. Nooit verwacht toen ik vorige week die sollicitatie schreefquote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk he, de mail is al verstuurd naar degene die het niet worden, dus is de keus wel al gemaakt. ;')
ik heb hem nog wel voor jequote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of deze nog verkrijgbaar is? Maar dan dus niet via Amazon
Maar doe je hem ook weg? Want ik zie dat ie voor 30 pond al ergns aangeboden wordtquote:
PUB?? een apart sub forum voor pubers??quote:Op maandag 13 februari 2006 19:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
pffff lekker belangrijk.... als het nou FTR was ofzow....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Had ik natuurlijk ook leuk gevonden maar daar zou ik nu nooit geschikt voor zijn, denk ik. Niveau ligt er iets hogerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff lekker belangrijk.... als het nou FTR was ofzow....
Gelukkig ben ik aangesteld om het gemiddelde omlaag te halen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk ook leuk gevonden maar daar zou ik nu nooit geschikt voor zijn, denk ik. Niveau ligt er iets hoger.
Ik dus toch nietquote:
Daar dacht ik ook al eerst aan, maarja het had natuurlijk altijd gekundquote:Op maandag 13 februari 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat wist ik dus. Maar ja, ik mag dan niets zeggen en zo. Degenen die het worden weten het meestal wel voor het bekend wordt gemaakt
.
Dat de verhuur achter uit gaat vind ik dan ook wel weer heel logisch. Ik huur nooit meer wat.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nu.nl/news/673(...)d%27s_en_cd%27s.html
moet ik dan nog meer kopen![]()
ik heb in me leven meer videobanden gehuurd dan dvd'squote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat de verhuur achter uit gaat vind ik dan ook wel weer heel logisch. Ik huur nooit meer wat.
zou mn email adres dan echt niet kloppen??quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De echte toppers soliciteren natuurlijk niet, die worden gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |