Ah oke, dat geloof ik best wel. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet me toch echt met iemand anders verwarren
Ik studeer gewoon fulltime en werk er gemiddeld een dikke 15 uur per week bij. 'T is dat ik geen tijd heb om een dag extra te werken, maar dat is binnenkort wél de bedoeling. Ik wil wat ruimer in de financiën zittenMaar dan moet ik eerst ff een kamer hebben en 't iets rustiger hebben met m'n studie. Gemiddeld anderhalve dag à twee dagen werken en daarnaast een fulltime studie doen hakt er trouwens ook behoorlijk in hoor, geloof me
Twente is best okequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat was dat een bout wedstrijd![]()
Terecht verloren, en dat zeg ik niet vaak. De sfeer in het stadion (ons vak uitgezonderd uiteraard) was wel goed trouwens. Respect voor de Twente fans
![]()
Wat is er mis met Amazon Dizer?quote:
150 pond? Lijkt me een beetje overdrevenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amazon Dizer?
Ik schaam me niet omdat ik naar Idols kijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begluur ik jou?
Naar aanleiding van de opmerking van Morpeus was ik gewoon heel nieuwsgierig hoe je posthistory eruit zou zien.
Dat ik nu iets bekend heb gemaakt dat heel Fok kan zien en waarvoor je zelf verantwoordelijk bent (ga je schamen), dat moet je mij niet aanrekenen.
War denk je dat ik dan doe?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wist het
Ik heb er toevallig wel een paar keer gepost jaGeweldig, een complete rel veroorzaakt daar
quote:
dat zijn jouw woordenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja nicht istie wel een beetje als je Idols kijkt
Zal ik jou even rellenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja nicht istie wel een beetje als je Idols kijkt
ahh.. Ja dat is wel veel ja. Ik dacht dat je iets tegen de winkel zelf had.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
150 pond? Lijkt me een beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |