Ja maar ik ben blutquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kun je nog drie weken sparen
Of je aanvraag vieren met de aankoop van een dvd
Ik zit nu op een weekje of 4 volgens mij. Heb mijn prioriteiten even verschoven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
* Jor_Dii al 5 weken geen DVD gekocht heeft![]()
is idd. OOP.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Vandaag op zoek geweest om Straw Dogs Criterion (weer) aan te schaffen (aanschaf paar weken terug op ebay bleek een ex-rental), staat ie gewoon bij amazon weer te koop. Dat ding is toch OOP? Overigens is ie elders nog wel goedkoper te krijgen, maar het is wel opvallend dat amazon blijkbaar nog ergens een stapeltje had liggen die ze nu dik $10 boven de oorspronkelijke prijs te koop aanbieden.
Whehehequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog een schedel in z'n klauw en hij kan zo in Hamlet. 'To be or not to be...'
Ik had vandaag lekker vrijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Lekker lang weekendMaandag vrij
![]()
quote:
Correct me if I'm wrong:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n studie vreet tijd op dit moment. Ze zeggen altijd wel dat je de 40 uur die er voor staat niet besteed, maar ik kom er toch knap dicht in de buurt op dit moment. Zit met veel colleges, opdrachten en een berg leeswerk. En doordat ik vorig jaar wat averij heb opgelopen, zit ik ook nog eens met extra studielast van een vak van vorig jaar.
En daarbij werk ik natuurlijk jaBijbaantje in de horeca voor gemiddeld zo'n 15 uur per week. Ik wil eigenlijk nog ergens een dag extra ritselen, maar dan wordt 't wel heel druk...
Ik moet straks van 16.00 tot 20.00 uur werken, daarna ga ik naar een klasgenoot in Rijssen die een verjaardag viert en daarna gaan we naar Lucky in Rijssen. (discotheek)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Timo20 het volgende:
Wat is t hier rustig
we gaan zometeen maar eens gezellig naar Enschede op de vrije zaterdag middag, voor Twente - Roda vanavond te zien. Gezellig een uurtje of 10 (heen en terug samen uiteraard
) voor een voetbal wedstrijd van 1,5 uur
Ach ja, het bier staat koud dus dat gaat goed komen
have funquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik moet straks van 16.00 tot 20.00 uur werken, daarna ga ik naar een klasgenoot in Rijssen die een verjaardag viert en daarna gaan we naar Lucky in Rijssen. (discotheek)
Dus wordt wel een leuk avondje afgezien van het werk dan.
Ik heb een keer mijn laptop laten vallenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
DAMN!Laat ik zo net mijn laptop half uit mijn handen vallen en stoot ik daarmee een beker soep (Ik dacht tis toch weer bijna 4 uur cup a soup
) over mijn PC
Gelukkig lijkt alles het nog wel te doen maar echt vrolijk word ik er niet van.
wat was dat een bout wedstrijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier bij Twente - Roda.
Ah oke, dat geloof ik best wel. Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet me toch echt met iemand anders verwarren
Ik studeer gewoon fulltime en werk er gemiddeld een dikke 15 uur per week bij. 'T is dat ik geen tijd heb om een dag extra te werken, maar dat is binnenkort wél de bedoeling. Ik wil wat ruimer in de financiën zittenMaar dan moet ik eerst ff een kamer hebben en 't iets rustiger hebben met m'n studie. Gemiddeld anderhalve dag à twee dagen werken en daarnaast een fulltime studie doen hakt er trouwens ook behoorlijk in hoor, geloof me
Twente is best okequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat was dat een bout wedstrijd![]()
Terecht verloren, en dat zeg ik niet vaak. De sfeer in het stadion (ons vak uitgezonderd uiteraard) was wel goed trouwens. Respect voor de Twente fans
![]()
Wat is er mis met Amazon Dizer?quote:
150 pond? Lijkt me een beetje overdrevenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amazon Dizer?
Ik schaam me niet omdat ik naar Idols kijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begluur ik jou?
Naar aanleiding van de opmerking van Morpeus was ik gewoon heel nieuwsgierig hoe je posthistory eruit zou zien.
Dat ik nu iets bekend heb gemaakt dat heel Fok kan zien en waarvoor je zelf verantwoordelijk bent (ga je schamen), dat moet je mij niet aanrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |