quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar bedankt voor de waarschuwing
Ik heb 'm toen gewoon open geslooptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dat vacuüm zuigen ook al een aantal keren gehad met oa DE pads, je moet 'm dan even laten staan een aantal uur dacht ik en dan gewoon weer water warmen, waardoor hij vanzlf weer los laat. Ik weet het niet meer precies, maar er was hier ergens een heel topic over.
Ow die zou heel mooi staan in mijn (nog te verbouwen) nieuwe keukenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef gr8w8 het volgende:
Ik gebruik zelfs gewoon hervulbare ecopads en heb nog nooit problemen gehad. Ook geen vacuum, maar als dat gebeurt moety je gewoon even een uurtje laten staan en niet eraan gaan rukken.
[afbeelding]
Niet vanwege het eco trouwens, maar gewoon omdat ik dan zelf, en versgemalen koffie erin kan doen. Veel lekkerder.
Nee mên dan kan ie dus stuk gaan. Er is een manier voor. Ik kan het alleen niet vinden. Grrr.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm toen gewoon open gesloopt![]()
* mental note maakt voor de voglende keer
Nee, ik heb het zoals hierboven ook wordt beschreven al een keer gehad toen het gaatje dicht zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat dat alleen maar voorkwam bij die herbruikbare pads?
Of je leest het topic?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Lieverdjes het volgende:
onze senseo zit vast, waarschijnlijk vacuum getrokken. Wie weet hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt, Lieverdjes
Openmaken aan de achterkant.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Lieverdjes het volgende:
onze senseo zit vast, waarschijnlijk vacuum getrokken. Wie weet hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt, Lieverdjes
Ik dénk dat ze het in de tussenliggende 20 dagen al wel opgelost hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:14 schreef Jeff4u2day het volgende:
[..]
Openmaken aan de achterkant.
Slangetje lostrekken .
En weer aansluiten.
ik kijk nooit hoe ikze erin gooi en het gaat altijd goed, tot nu toe tenminste.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Palomar het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad bij goedkope pads van Aldi of Lidl. Wat me ook opvalt is dat die pads een ondefinieerbare vorm hebben: je ziet niet goed wat nou de onderkant en de bovenkant is omdat ze helemaal gekreukt zijn. En als je ze verkeerd om in de Senseo doet krijg je zulke rare resultaten.
wtf doe je met die dingenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb up to date al m'n 5e Senseo, 3 van de eerdere 4 zijn ook kapot gegaan omdat ze vacuum gezogen waren. Die krengen gaan gewoon niet lang mee, period.
Wij hebben nog het 1e senseo-apparaat en die doet het nog prima. Dat vacuum zuigen hebben we ook gehad en toen was inderdaad de pad verstopt! Effe schoonmaken: klaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb up to date al m'n 5e Senseo, 3 van de eerdere 4 zijn ook kapot gegaan omdat ze vacuum gezogen waren. Die krengen gaan gewoon niet lang mee, period.
Dit doe ik sowieso. Als ik koffie gezet heb, gaat het apparaat gelijk uit ivm stroomslurpen in de "stand-by"-stand. De pad gaat in de afvalbak en de klep staat helemaal open (van de Senseo, niet van de afvalbakquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef Katinkat het volgende:
Wij zetten het deksel gelijk los nadat de koffie gezet is; dus als hij niet in gebruik is staat het deksel iets open. Dit doen we nadat hij zich 2 keer vacuum heeft gezogen; hierna geen problemen meer gehad.
same here, alleen doen we het padje eruit en de deksel weer dicht. kan er niet tegen als iets openstaatquote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit doe ik sowieso. Als ik koffie gezet heb, gaat het apparaat gelijk uit ivm stroomslurpen in de "stand-by"-stand. De pad gaat in de afvalbak en de klep staat helemaal open (van de Senseo, niet van de afvalbak) Zo voorkom je ook dat je iets heel viezigs tegenkomt als je je Senseo een tijdje niet hebt gebruikt en weer eens aanzet na de vakantie ofzo.
Tegenwoordig zijn er zelfs varianten van bij de Blokker.quote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Emu het volgende:
De LIDL pads werken goed hier, heb toch al 4-5 pakken verbruikt zonder er problemen mee te ondervinden.
Die ecopads waar kan je die trouwens kopen, lijkt me erg interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |