abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15324876
Wil net koffie zetten kan ik hem niet meer open maken.
Kan echt alles proberen maar gaat niet open. Iemand een idee voordat ik hem moet slopen om hem open te krijgen??
pi_15324903
Even de kop onder het hete water houden (kop van het apparaat, niet van jezelf )
pi_15324974
RTFM! Volgens mij staat er in de manual iets over dat je m moet laten staan en later nog eens moet proberen...
pi_15324982
Skull hammer
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15325022
hehe geprobeerd maar werkt niet
pi_15325048
ga naar de winkel en vraag nieuwe
waarom..?
pi_15325049
Probeer anders "Senseo open U.. " .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15325084
quote:
Geplaatst door Alfisti op woensdag 11 december 2002 23:05Ik verkoop die dingen en bij de apparaten die wij terug krijgen zijn pakweg 80% gebruikersfouten, er komen uiteraard wel defecte apparaten terug maar de aantallen echte defecten zijn niet veel groter dan bij normale koffiezetters. Bij ons de gehoorde klachten zijn:
1.lekkage tussen deksel en apparaat, meestal veroorzaakt door niet goed plaatsen van de pad of vuil in de rubber ring.
2. Lekkage uit onderkant apparaat, ding is dan echt defect
3. Deksel gaat niet meer open, niet forceren maar af laten koelen en dan kan het deksel wel open.
4. Apparaat doet niets bij ingebruikname, eerst de gebruiksaanwijzing lezen daar staat duidelijk in dat je hem eerst met water door moet spoelen voordat hij functioneerd oftwel: RTFM
pi_15325251
Spoel hem eens door.
Dat kan volgens mij door de knopjes van 1 kopje en twee kopjes tegelijkertijd in te drukken.
Wel het reservoir helemaal vullen.
Waarschijnlijk is het gat waardoorde koffie wordt geperst verstopt en trekt het apparaat nu vacuum.
Is bij mij al twee keer gebeurd en werkte steeds.
suc6!
Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
pi_15325335
Trek de bovenste dop eraf,
haal het slangetje los,
laat het water eruit lopen en sluit het slangetje weer aan, dop er op,
half uurtje wachten en hij zal het weer doen
pi_15325465
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nog een oud model senseo, je maakt m open door twee plastic uiteinden naar elkaar toe te bewegen en dan de deksel omhoog. Die twee plastic uiteinden zitten alleen op de een of anderemanier los, waardoor het deksel blijft klemmen en ie alleen open kan met veel kunst en vliegwerk. Maar aangezien je 2 jaar garantie op de senseo hebt ga ik m opsturen, ze repareren m maar mooi.

Opsturen is trouwens gratis Weet alleen het adres zo ff niet, zit op mijn werk

pi_15327441
Net hetzelfde gehad, gelijk contact opgenomen met waar ie vandaan kwam. Heel simpel: 24 uur laten staan en dan kan ie weer open. Gebeurt regelmatig bij deze modellen hebben ze verteld.
pi_15763131
Gisteren 2 pad houder erin, pads erin dichtgedaan, aangezet, maar kwam niks uit, lampje knipperen, sindsdien niet meer open te krijgen dat ding, nu na 24 uur nog niet, is een model 2.0
Morgen maar even terug denk ik
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:17:35 #14
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_17623472
Ik heb mijn senseo mark 1.0 inmiddels weggegooid omdat ie echt gewoon kapot was, maar volgens mij zit er aan de achterkant, in de rand van de tankhouder zeg maar een schroef die het scharnier van de klep vast houdt. Als je die losdraait krijg je speling. Genoeg om hem open te maken.

Ik vind de vacuumverklaring een prijs waard.
pi_17650923
Nou ik heb hem al 3 dagen staan en er is nog niets gebeurd! Ik kan de sluitingshendel wel bewegen maar ik krijg die klep niet open!
Neuj
  donderdag 11 maart 2004 @ 19:21:14 #16
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17651017
Inderdaad, even wachten schijnt een wonder te doen.

(En anders kan je altijd nog een écht koffiezetapparaat kopen )
  donderdag 11 maart 2004 @ 19:24:01 #17
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17651092
whahah ... bij me broer begon dat ding hete koffie te spuiten naar zijn gezicht

SENSEO TAKE'S OVER THE WORLD!!!!!
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_17651236
het gaatje
in de pad houders
kan verstoppen
had ik wel laatst
kwam er nix uit
ding bruut ratelen en steunen
maarja
dat was t dus.
pi_17655144
Dat kleine gaatje in die padhouder is dan verstopt. Het water en stoom kan er dan niet meer uit en zorgt ervoor dat de deksel vacuum trekt. Eventjes af laten koelen en dan als eerste die padhouder ontstoppen. Hou dat gaatje sowieso een beetje in de gaten
pi_17715446
Okeej als ik de klep al 6 dagen niet open krijg, hoe kan ik dan die padhouder ontstoppen ????
Neuj
pi_17716585
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
Okeej als ik de klep al 6 dagen niet open krijg, hoe kan ik dan die padhouder ontstoppen ????
Welk Senseo model heb je? Die met die klep waarbij je de sluiting dicht moet knijpen bij het openen?

Zo ja, doe je dit ook bij het sluiten. Zo nee, dan ligt het daar aan. Even terugbrengen naar waar je het gekocht heb. Wete niet of dit onder garantie valt.
pi_17717067
Nee er zit een sluiting op! Een hendel ofzo! Een klem, geef het een naam! Weet niet welk model!
Hij is van mijn huisgenoot maar hij heeft het bonnetje niet meer helaas
Neuj
  zondag 14 maart 2004 @ 22:06:57 #23
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_17718078
Een vriendin van mij had dat een tijdje geleden ook met haar apparaat. Ze had kontakt opgenomen met de leverancier en het bleek bij de eerste modellen vakervoor te komen. Ik weet niet of je een van de eerste modellen hebt? Ze mocht hem terugsturen en kreeg een nieuwe!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_17758923
quote:
Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nee er zit een sluiting op! Een hendel ofzo! Een klem, geef het een naam! Weet niet welk model!
Hij is van mijn huisgenoot maar hij heeft het bonnetje niet meer helaas
als het een hendel is kun je behoorlijk veel kracht op dat ding uitoefenen (lees: echt hard drukken dus!)
Scheren is voor schapen!
pi_17762806
Een collega van mij op stage was aggresief en heeft zich op het masjientje uitgeleefd maar nu zijn de pads op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')