quote:
Geplaatst door Alfisti op woensdag 11 december 2002 23:05Ik verkoop die dingen en bij de apparaten die wij terug krijgen zijn pakweg 80% gebruikersfouten, er komen uiteraard wel defecte apparaten terug maar de aantallen echte defecten zijn niet veel groter dan bij normale koffiezetters. Bij ons de gehoorde klachten zijn:
1.lekkage tussen deksel en apparaat, meestal veroorzaakt door niet goed plaatsen van de pad of vuil in de rubber ring.
2. Lekkage uit onderkant apparaat, ding is dan echt defect
3. Deksel gaat niet meer open, niet forceren maar af laten koelen en dan kan het deksel wel open.
4. Apparaat doet niets bij ingebruikname, eerst de gebruiksaanwijzing lezen daar staat duidelijk in dat je hem eerst met water door moet spoelen voordat hij functioneerd oftwel: RTFM
Opsturen is trouwens gratis Weet alleen het adres zo ff niet, zit op mijn werk
Welk Senseo model heb je? Die met die klep waarbij je de sluiting dicht moet knijpen bij het openen?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
Okeej als ik de klep al 6 dagen niet open krijg, hoe kan ik dan die padhouder ontstoppen ????
als het een hendel is kun je behoorlijk veel kracht op dat ding uitoefenen (lees: echt hard drukken dus!)quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nee er zit een sluiting op! Een hendel ofzo! Een klem, geef het een naam! Weet niet welk model!
Hij is van mijn huisgenoot maar hij heeft het bonnetje niet meer helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |