quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar bedankt voor de waarschuwing
Ik heb 'm toen gewoon open geslooptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dat vacuüm zuigen ook al een aantal keren gehad met oa DE pads, je moet 'm dan even laten staan een aantal uur dacht ik en dan gewoon weer water warmen, waardoor hij vanzlf weer los laat. Ik weet het niet meer precies, maar er was hier ergens een heel topic over.
Ow die zou heel mooi staan in mijn (nog te verbouwen) nieuwe keukenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef gr8w8 het volgende:
Ik gebruik zelfs gewoon hervulbare ecopads en heb nog nooit problemen gehad. Ook geen vacuum, maar als dat gebeurt moety je gewoon even een uurtje laten staan en niet eraan gaan rukken.
[afbeelding]
Niet vanwege het eco trouwens, maar gewoon omdat ik dan zelf, en versgemalen koffie erin kan doen. Veel lekkerder.
Nee mên dan kan ie dus stuk gaan. Er is een manier voor. Ik kan het alleen niet vinden. Grrr.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm toen gewoon open gesloopt![]()
* mental note maakt voor de voglende keer
Nee, ik heb het zoals hierboven ook wordt beschreven al een keer gehad toen het gaatje dicht zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat dat alleen maar voorkwam bij die herbruikbare pads?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |