Niet erbij vermelden waar het is hèquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga hier zo een apart topic over openen.
Heb al het een en ander bekeken.
Een mooie en betaalbare gevonden.
Mooi ingericht, met piano, dus ook altijd leuk voor fotoshoots.
Als het de ideeën zijn die ik denk dat ze zijn....quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
xje hebt een mail met mijn ideeën![]()
Via mail heb ik al wat overleg/geblaat over en weer. Zie het wel zitten..quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik een heel mooi stuk getypt voor een nieuw topic
PATS... fok eruit!
Nu eerst ff andere dingen doen, dan typ ik het wel weer uit...
Wou je mot of zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef blackbully het volgende:
om nou met een mod op de kamer te komen , daar zit ik ook niet op te wachten
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topiquequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen overzicht meer op alle topicsHet loopt allemaal zo door elkaar
van kleintje er bij op de kamer heb je geen last.quote:
Ik ga wel op een matrasje in de schuur liggen. Dan heb je ook geen overlast van mijn gezaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
van kleintje er bij op de kamer heb je geen last.
als jij er bij zit heb ik meteen stukken minder ruimte. (ik ga er maar vanuit dat het geen suiteszijn maar hokjes )en dan is alles wat compact is prettiger![]()
Volgens mij kun jij dan beter in een ander dorp gaan slaopen ofzo als ik je verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga wel op een matrasje in de schuur liggen. Dan heb je ook geen overlast van mijn gezaag![]()
sssttt Valt wel mee hoor..quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dan beter in een ander dorp gaan slaopen ofzo als ik je verhalen moet geloven
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef blackbully het volgende:
we zoeken dus een ruimte met een oefenruimte er bij voor een band? die is zodanig geluids dicht dat HM II kan slapen en wij er geen lastvan hebben?
Dus twee oefenruimtesquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef blackbully het volgende:
we horen het vanzelf
als je echt lawaai maakt gooien we wel een liter espresso bij je naar binnen ofzo.
ps. ik ben ook niet de stilste 's nachts
die is alweer op slotquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Kleintje het volgende:
Weekend Ardennen om te fotograferen
Neuj, ik zit al ver boven het FOT-gemiddelde van 1 slotje per jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is alweer op slot
was dat Ron zijn eerste slotje?
Vrijkaartjes???quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meetHet is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)
Wie zou er zin hebben
Ik heb een abbo op Blijdorp en daar krijg ik vrijkaartjes bij voor Artisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |