quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zou de klantservice gaan bellen en hem lekker aangeven.
die gasten zijn verschrikkelijk. net als toen ik nog aan kwam rennen en zwaaien, hij mij aankijken en gewoon nog doorrijden. sterf dan hard![]()
gewoon bellen. lekker pestenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik wilde zn busnummer nog noteren maar dacht later van: Ach ja .. laat maar zitten
![]()
Ik zie het vaak gebeuren dat men rent en de chauffeur vervolgens doorrijdt. Ben benieuwd of ze het zelf net zo leuk vinden als ze een keertje met het OV op hun bestemming aan moeten komen.![]()
![]()
niet als ik in zijn bus zitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef B_BOY het volgende:
buschauffeur mogen dood neer vallen van mij.
Klopt, maar zelf loop ik bij stage bij een overheidsinstelling en in mn korte periode dat ik hier ben zie ik hoe mensen eerder passief- als actief te werk gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:04 schreef het.ismij het volgende:
hoezo busnr? je weet toch met welke lijndienst je rijd en hoe laat?
Kunnen ze zo zien int rooster wie waar rijd.
overdrijven is ook en vak. Dagelijkse bedreigingen, weet niet waar jij woont maar ik heb nog nooit een bedreiging gezien en zit vrij vaak in de bus. Als een bus net voor mij weggaat rijden terwijl ik praktisch voor z'n duur sta dan ga ik daar echt niet blij van worden en noem ik dat gewoon aso gedrag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:01 schreef freddygonzales het volgende:
Gedeeltelijk eens dat buschauffeurs wel eens wat klantvriendelijker mogen zijn, aan de andere kant moet je je ook eens indenken wat die gasten moeten meemaken/ doorstaan op zo`n bus. Dagelijks bedreigd worden, regelmatig in elkaar geslagen worden, grote bekken van passagiers, minachting van passagiers jegens de buschauffeurs. Ik kan me indenken dat je je op een gegeven moment ook zoiets heb van: fuck you! Een vader van een maat van mij is buschauffeur en die raad iedereen af om dat werk te gaan doen.
wat voor zin heeft het als ze toch van bus ruilen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:07 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Klopt, maar zelf loop ik bij stage bij een overheidsinstelling en in mn korte periode dat ik hier ben zie ik hoe mensen eerder passief- als actief te werk gaan.
Vandaar dat het mij makkelijker zou lijken om meteen het bus nr te noteren, dan dat zij dit zouden moeten onderzoeken/nakijken![]()
Iedere chauffeur blijft een gedeelte van de dag in dezelfde bus rijdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef jagermaster het volgende:
[..]
wat voor zin heeft het als ze toch van bus ruilen?
ALS je reactie geplaatst wordt ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Bus nr noteren + tijdstip en dan een brief sturen naar Metro en Spits.
Kijken wat er met zijn baantje gebeurd
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef timovos het volgende:
Ik mocht laatst niet voor uitstappen van de buschauffeur. Best wel komisch stond ik zo naast hem te wachten tot de deur open ging, vrij lege bus, enige die uitstapte. Erg stom!
Nu ik dat weet zal ik daar in de toekomst aan denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef TheThirdMark het volgende:
Metro en Spits geilen op afkraakberichten over NS/Bus Maatschappijen. Zolang je het verhaal maar netjes beledigend maakt is er weinig aan het handje.
Nou, als hij een uitzondering kan maken voor een mede-collega die toevallig mee wil/kan rijden en zo dan ook op een plek voor hem stopt waar geen halte is, wat scheelt het in tijd als er gauw een ander "meelift"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Nouk het volgende:
Ja maar als jij instapt, komen er weer meer mensen achteraan, en meer. Zo blijft die man bezig, die moet zich ook aan het schema houden en op tijd weggaan.
Doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:47 schreef DamzkoO het volgende:
Zal ik ff een mailtje naar je baas sturen over je gedrag tegenover je medemens ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |