Aangezien het latere doel rally is, is het echt niet gek om voor een Opel te kiezen. Er rijden namelijk in de huidige Nederlandse rallysport echt veel Astra's rond en dat zijn echt prima wagens. Draaien goed mee en vallen niet supervaak uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
wat voor school zit je dan? Duidelijk niet die van ethiek. Wie gaat er nou een opel verkutten, beter laten ze je daar een bmw verkrachten.
Heb je wel gezien wat Youp met zijn auto's doet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Aangezien het latere doel rally is, is het echt niet gek om voor een Opel te kiezen. Er rijden namelijk in de huidige Nederlandse rallysport echt veel Astra's rond en dat zijn echt prima wagens. Draaien goed mee en vallen niet supervaak uit.
Hier wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@Youp, als je problemen hebt zou je eens kunnen kijken of je contact kunt leggen met Eep Borgers uit Kootwijkerbroek, dé Nederlandse (rally)Astra-specialist! Die heeft er denk ik wel tien in z'n schuur staan.
de school heeft ook bewust voor astra's gekozen omdat deze goedkoop zijn... rolkooi is als het goed is niet zo duur enzo.. alles KNAF gekeurd krijgen is met een normaal budget goed te doen en het is een redelijke basisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Aangezien het latere doel rally is, is het echt niet gek om voor een Opel te kiezen. Er rijden namelijk in de huidige Nederlandse rallysport echt veel Astra's rond en dat zijn echt prima wagens. Draaien goed mee en vallen niet supervaak uit.
Hier wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moet wel goedkomenquote:@Youp, als je problemen hebt zou je eens kunnen kijken of je contact kunt leggen met Eep Borgers uit Kootwijkerbroek, dé Nederlandse (rally)Astra-specialist! Die heeft er denk ik wel tien in z'n schuur staan.
anders ga je even ergens anders onzinnige opmerkingen maken die kant noch wal rakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat Youp met zijn auto's doet?![]()
Maar het is waar!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
TT gewijzigd.
Sterke_Yerke, de speeltuin is de andere kant op.
Waar, doch offtopic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar het is waar!
En sinds wanneer ben jij in heb blauw gestoken?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Roestvorming bij een astra
Zal dan wel een schadeauto zijn geweest, want dit komt normaliter nooooit voor!![]()
![]()
![]()
![]()
Bosch onderdelen!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Roestvorming bij een astra
Zal dan wel een schadeauto zijn geweest, want dit komt normaliter nooooit voor!![]()
![]()
![]()
![]()
een gegeven paard moet je niet in de bek kijken hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef riceboy het volgende:
Whehehe opel voor de rally
da is net zoiets als een eendagsvlieg die zen dag niet hep
je zit toch in R'mond ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:09 schreef Youp het volgende:
iemand trouwens een idee waar we echte rally velgen uit kunnen halen? op marktplaats staat niet bizar veel en met google vind je ook niet... moet eerst eens een zaak vinden die die dingen nieuw verkoopt....
whehehe dat is al een van onze sponsorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zit toch in R'mond ?
http://www.autoparts-roermond.nl/
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef Tjabbo het volgende:
Hoe snel verwacht je hem kapot te hebben ?
Met een goede rally gaat er wel eens wat stuk. Ook bij goede auto's Tommy.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Relnicht![]()
Opels zijn zeer degelijke auto's!
de motorblokken zijn identiek... C20NE = 2.0 8v 116pkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Sloper het volgende:
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie een gewone 2.0 8v en de andere groep een GSI 2.0 8v of zijn deze 2 hetzelfde?
de GSi 8v heeft ook schijfremmen achter, wij trommels.... (staat echter niet op autotrader... vreeemd....) dat is het enige voordeel dat ze op ons hebben met hun roestketel... maargoed er komt misschien nog wel een andere achteras onderquote:Op donderdag 16 februari 2006
16:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
De 2.0i GT en de 2.0 GSI 8v zijn volgens mij (en volgens autotrader) hetzelfde.. alleen de bandenmaat verschilt
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?model24=7268&model25=7269&model26=7270&cache=no&ref=atag&submit.x=40&submit.y=11
De 2.0 GSI 16-klepper verschilt wel zeker met bovengenoemde 2.
Verder tof projectje, waar zit je op school?
Dat vind ik wel heel vreemd, normaal horen ze schijven te hebben achter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:55 schreef Youp het volgende:
[..]
de motorblokken zijn identiek... C20NE = 2.0 8v 116pk
[..]
de GSi 8v heeft ook schijfremmen achter, wij trommels.... (staat echter niet op autotrader... vreeemd....) dat is het enige voordeel dat ze op ons hebben met hun roestketel... maargoed er komt misschien nog wel een andere achteras onder
Nee hoor, volgens mij (weet ook niet 100% zeker) zit het grote verschil in het met en zonder ABS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef yup het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel vreemd, normaal horen ze schijven te hebben achter.
Iig Vectra, Kadett !!!!!!!!!!!!!!!, Omega, allemaal zelfde blokjes en schijven achter, zelfs de Kadeath!
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat dit ding schijven achter hoort te hebben, zelfs de gewone 2.0i (dus geen GT of GSi) heeft achter schijven als het goed is(ken iemand die zo een heeft gehad)...
Maarja, de echte Opel fapper kan je het met zekerheid vertellen![]()
Vectra's hebben dan wel allemaal schijfremmen achter (NL- auto's)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef yup het volgende:
Blijkbaar is het bij de Vectra A wel zo dat je altijd schijven hebt bij de 2 liter (of het nou GL of GT is), want dat weet ik bijna zeker...
Wel vreemd, ik zag een keer eentje te koop en die had gewoon schijven achter, 2 liter gl... Zonder abs als het goed is...
Maar ja zal effe goed moeten opletten buiten enzo, dan weet je het wel zeker denk ik...
de GSi van onze tegenstanders heeft wel ABS en schijven achter, echter dit is gewoon een C20NEquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij (weet ook niet 100% zeker) zit het grote verschil in het met en zonder ABS.
Een kennis van me heeft een Astra F station C20NE met achter gewoon trommels(geen ABS).
De C20XE en de X20XEV hebben wel standaart schijven achter.
Pfff.... we hadden het toch over de 2.0 en niet over een 1.6..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef yup het volgende:
Je weet dat ik het over Vectra A heb ? WAnt no way dat een Vectra A 1.6je schijven achter heeft, die heeft gewoon trommeltjes achter. Of een Vectra 1.7 diesel, heeft ook trommels achter, evenals een 90 pk 1.8i.
Verder heeft zelfs de Vectra B trommels achter, dat is bij sommige daisels... De benzinevarianten hebben als het goed is allemaal schijven rondom...
Oops verkeerd begrepen dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Pfff.... we hadden het toch over de 2.0 en niet over een 1.6..
En dat we het over de A hadden was me al lang duidelijk, de C20NE is nl. nooit in de B geleverd.![]()
Hangt meer af van de gewichtsverdeling. Als het meer 50-50 verdeling is heb je wel wat aan schijven achter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Sloper het volgende:
Maakt het dan zoveel uit die schijven achter? Bij zo'n lichte auto heb je aan trommels toch meer dan zat?
trommels worden HEEEEET bij circuit gebruikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Sloper het volgende:
Maakt het dan zoveel uit die schijven achter? Bij zo'n lichte auto heb je aan trommels toch meer dan zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |