quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
fulcrum: gewoon voor die kwaak gaanook al is het een rooie
![]()
Aaaaaah wat leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Frans.![]()
Maar ze was ook extreem jong.. voor een lerares.
Zij 23 en ik ... 14...15... ik was dus extreem jong in haar ogen denk ik.![]()
Tot nu toe hou ik het wel vol dat ik op iets oudere dames val.![]()
1-2-3 jaar that is. Meer ook weer niet hoor.![]()
quote:
In 9 minuten kan er heul veulquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
Mogguh#2
[..]
Dat zijn maar .. euhm ... 9 minuten fun![]()
Nou ik vraag me af wat jullie tussen 15.03 en 15.12 vandaag gaan doen
hoe kan je bij een kawasaki herkennen of een kilometerteller terug gedraaid is ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand misschien nog wat informatie over de ZXR-750 H2 ('90) of over Kawasaki's in het algemeen? Waar ik op moet letten etc.
Ze klinken standaard al rauwig las ik ergens. Ook al gelezen hoe je kunt herkennen als de kilometerteller teruggedraaid is. Heb nog geGoogled en op MF gezocht, maar kon weinig specifieke informatie vinden over het H2 model
[..]
Aaaaaah wat leuk![]()
* Fulcrum_X aait Worldbeater over zijn bolletje
Iets oudere dames![]()
[..]
![]()
Vooral dat lalala ook![]()
Dan spuiten ze 'm roodquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kan je bij een kawasaki herkennen of een kilometerteller terug gedraaid is ?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:27 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Wat een dagje weer.Problemen met de bureaucratie i.v.m. beëdigd vertaalwerk.
Ik ben er al twee dagen mee bezig. Het gaat om lullige dingen uiteraard.
Het is wel heel koud vandaag. Echt geen motorweer.![]()
'Het is vrij makelijk om de kilometerstand van een zxr 750 terug te draaien. Wel zo makelijk is het ook dat je het in een oog opslag ziet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kan je bij een kawasaki herkennen of een kilometerteller terug gedraaid is ?![]()
Ik heb er 1 in de garage staan, dat is alles wat ik ervan weet. Amerikaans import, 110 pk aan het achterwiel geloof ik. Is van mijn zwagerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand misschien nog wat informatie over de ZXR-750 H2 ('90) of over Kawasaki's in het algemeen? Waar ik op moet letten etc.
Ze klinken standaard al rauwig las ik ergens. Ook al gelezen hoe je kunt herkennen als de kilometerteller teruggedraaid is. Heb nog geGoogled en op MF gezocht, maar kon weinig specifieke informatie vinden over het H2 model
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de garage staan, dat is alles wat ik ervan weet. Amerikaans import, 110 pk aan het achterwiel geloof ik. Is van mijn zwager
quote:
tnxquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
'Het is vrij makelijk om de kilometerstand van een zxr 750 terug te draaien. Wel zo makelijk is het ook dat je het in een oog opslag ziet.
Buig de rubber ring rond de klok iets weg daarachter zit een ring met een flens rand die om de klok heen gebogen is als deze beschadigd is (lak eraf niet egaal meer) dan kun je er bijna zeker van zijn dat ze binnen in de klok geweest zijn. Laat ze niet aankomen met het lampje moest vervangen worden want deze kunt je zo uit de klok trekken zonder de rand te verwijderen.'
quote:Het is wachten op Sun "ik heb syndroom van Down" Chaser die inspringt op een eventuele rel om zo weer een kansloze poging te doen over de rug van anderen rukmateriaal bij elkaar te fappen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dus ga je daar dan ook niet mee raggen![]()
word niets met jou![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk, jonge mensen die aan een toekomstvisie doen.
Herken veel van mijzelf from the old days.
Complete verbeelding en fantasie, de hele wereld leek open, maar eigenlijk was er nog niets echt concreet.
WE LOVE YOU MERCYYYY!!!!!11111!!!!1!!1!!!!!1!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
Sorry dat ik altijd zo negatief over je ben Mercy [afbeelding]
Je sleutelmaatje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
Jij bent vandaag wel erg YMCA knuffelig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
WE LOVE YOU MERCYYYY!!!!!11111!!!!1!!1!!!!!1!!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent vandaag wel erg YMCA knuffelig.![]()
Blijft een tourfiets natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk toerfietsje die nieuwe ZZR1400.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
200 pk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |