Barra is man..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef nyny83 het volgende:
naaktfotos altijd goed
Voor ons ja..quote:
Vast ook een homo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor ons ja..
Maaruh die zeikerd is een man!
DEEF!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Het is dan ook niet voor niks een zeikerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef Dave het volgende:
Met foto's zijn mannen altijd zooooo moeiljik.
Nou ja, Barra kan ik niet echt moeilijk noemen. Hij doet in ieder geval niet moeilijk over wat mannelijke aandacht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks een zeikerd.
Maar zijn moeilijke mannen juist niet aantrekkelijk?
Oh, ik had het eigenlijk over nyny83quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, Barra kan ik niet echt moeilijk noemen. Hij doet in ieder geval niet moeilijk over wat mannelijke aandacht.. 't Is alleen jammer dat ie wat lastiger is met naaktfoto's.
.
Hij heeft geen fotoboek, en aangezien ik erg visueel ben ingesteld, kan ik daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, ik had het eigenlijk over nyny83
Sinds Tally niet zit op te lette!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Twoflower het volgende:
Sinds wanneer is dit een goedemiddag-topic?
Amber was hier gisteren nog, SOTT. Amber!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef SignOTheTimes het volgende:
Taly is met haar hoofd ergens anders Dave!
Heeerlijk. Totdat die verdomde wekker ging.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo Dave Sjoemlekker geslaapt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Heeerlijk. Totdat die verdomde wekker ging.
Ik met een gitaarsoloquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij jou ook al.... ik werd wakker met bob marley
die heb ik ook ... denk alleen dat mijn ex dan zwaar over de zeik gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef nyny83 het volgende:
hmm... moet Dave toch teleurstellen.... ik ben hetero. Maar ik dacht dat het ging om naaktfoto's die BCC in zijn bezit had, niet perse naaktfoto's van zichzelf.
voel IK toch niks van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik ook ... denk alleen dat mijn ex dan zwaar over de zeik gaat![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
We nemen je wel in bescherming hoor. Geef gewoon Dave de schuld ofzo.
Dat zeker, SOTT, dat zeker. Maar daar is ze inmiddels ook weer uit. Althans, gisteren. Hopelijk was dat niet tijdelijk. Gisteren!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Amber!...
Is het nog een beetje goedgekomen met haar Dave? Het was zo stil rond haar... Ik was echt bang dat ze in de goot terecht was gekomen!.
Ok, dan gewoon die van jezelf. Ook niet erg. Wat mij betreft dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ex heeft zwarte band taikwondo
ill die! trust me
waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Dave het volgende:
Ok Barra, ik weet het goed gemaakt, één van jezelf, daarna één van je ex. Etcetera.
damn... dan moet ze wel een goed lichaam hebben....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ex heeft zwarte band taikwondo
ill die! trust me
Het gaat er in deze om wat wij graag willen, Barra. Dat pleziertje gun je ons toch wel?quote:
Niet weg weg geweest, wel een tijd niet op Fok nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Je bent zelf ook een tijd weggeweest toch Dave? toch?
Ik overigens ook.. en ik ben ook niet terug.. zag je toevallig voorbijlopen en hop dus zelf ook maar even langs!
die heb ik nog niet ... die moeten eerst nog gemaakt worden (dus kan nog ff trainen) en daarna moet ik nog maar eens zien of ik ze ook hier post.... dan word ik net zo beroemt als ijsmeis.zip ... en daar heb ik eigenlijk niet zon zin inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ok, dan gewoon die van jezelf. Ook niet erg. Wat mij betreft dan..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
Sinds Tally niet zit op te lette!.
Hopelijk kan een modje het corrigeren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
damn... dan moet ze wel een goed lichaam hebben....![]()
Komt allemaal goed SoTTquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
En dat nog 17 weken lang! *zucht*
I surely hope so!quote:
Ik ken ijsmeis niet.. En wil ik voor de rest ook niet..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik nog niet ... die moeten eerst nog gemaakt worden (dus kan nog ff trainen) en daarna moet ik nog maar eens zien of ik ze ook hier post.... dan word ik net zo beroemt als ijsmeis.zip ... en daar heb ik eigenlijk niet zon zin in
Ben gewoon blij dat ik je weer eens trefquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wow Taly! Wat een ontvangst!
ik kreeg het ook vorige week uitgelegd:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
En het is nu toch geen morgen?
Daarom had ik er middag van gemaakt
Ja en dan vergeten we er nog eentje hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oke, wie roept Matthijn99 en DarkElf nog even?
Matthijn99 is al even langsgeweest, 836 Goedemorgen Dave topics geleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oke, wie roept Matthijn99 en DarkElf nog even?
Diegene die DarkElf en ik altijd zo lekker konden afzeikenquote:
Niet je nicht?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey Dave..... goeiemorgen.
mijn neef heet trouwens Dave
En dat mooie blonde haarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
DarkElf.. met die heerlijk mooi lippen!
neequote:
hoezo vergeten.. gewoon expres niet invullenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:43 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen Dave!
Snap jij nou dat al die mensen hun PI vergeten:?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoezo vergeten.. gewoon expres niet invullen
Ach, don't do today what you can do the day after tomorrowquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
Luiheid noemen ze dat Troel!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
De buuf van Taly toevallig Troel?
Ik ben ook een leuk mensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
En anders is Tally een leuk mens, want ik heb leuke buren
Dat is toch algemeen bekent? Leuk en verschrikkelijk geil... of ben ik daarvoor in het verkeerde topic?quote:
Verkeerd topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekent? Leuk en verschrikkelijk geil... of ben ik daarvoor in het verkeerde topic?
Ja stom he..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gek, als Dave het over sex heeft loopt het topic juist storm...
neuh vast nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja stom he..
Nu ga ik toch twijfelen aan mezelf..
Ben ik dan toch die uhm seksapiel kwijt geraakt in de loop der jaren
Aan jou heb ik wat,quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat,.
[ontopic]
Goedemorgen Dave,.
Lekker geslapen?
En een lekkere foto aan mij mailen!quote:
cool wat voor een?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen Dave.
Ik heb een nieuwe auto!.
.
ik beloof goed mijn best te doenquote:
Peugeot 205 Generation. 1.4lquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Peugeot 205 Generation. 1.4l
November 97.
110.000 Op de teller.
Elektrische ramen.
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Groen.
en zo'n hele vette spoiler achterop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Peugeot 205 Generation. 1.4l
November 97.
110.000 Op de teller.
Elektrische ramen.
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Groen.
Dat zeker.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en zo'n hele vette spoiler achterop?
Dat is mijn taak als mod. Zoveel mogelijk kennis van je users hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laatste voyeur: NJ
lol you where checking her out NJ
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is mijn taak als mod. Zoveel mogelijk kennis van je users hebben.
Tja, zo kan ik wel reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef NJ het volgende:
Nu nog een wijf!
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef Dave het volgende:
Klinkt goed NJ! Dacht dat je morgen pas zo ver was!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef Dave het volgende:
Alles goed en wel, maar waar blijft die foto van jou in rode strakke boxer op die glimmende motorkap?
Waarschijnlijk hetzelfde als wat jij met rode kanten stringetjes hebt. Of zo. Ik heb verder geen verstand van lingerie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt wel iets met strakke boxers he
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als wat jij met rode kanten stringetjes hebt. Of zo. Ik heb verder geen verstand van lingerie..
Heb je enig idee hoe smerig die motorkap is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef Dave het volgende:
Alles goed en wel, maar waar blijft die foto van jou in rode strakke boxer op die glimmende motorkap?
Ik ook Dave, dank je,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen Barb. Ik heb heerlijk geslapen. En jij dan?
Ooit gehoord van wassen, NJ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe smerig die motorkap is?
Yep. Dat moet dan ook nog gebeuren.quote:
Goed bezig Barb!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik ook Dave, dank je,.
Uitslagen waren goed vandaag, ik ben weer een beetje blij. Werkend beenmerg is echt zó tof, [afbeelding].
En ik heb gesport vandaag,.
Oeh, leg uit leg uit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef NJ het volgende:
Oh. Sjoem. Die PI NOOIT gebruiken. Heel slecht.
Die PI is zo corny dat het eigenlijk weer hip wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef NJ het volgende:
Ik sluit me hier geheel ende volledig bij aan,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef NJ het volgende:
Echt prima hoor.quote:
met dequote:
Degene die nee durft te zeggen krijgt dan ook een kleine stomp voor zijn of haar hoofd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
met depi behoor je geen vragen te stellen, doch overtuigd te zijn van je gelijk!
Alleen nog even de officiële inwijding door Dave. Ik zou vast gaan stretchen als ik jou was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nog even en ik hoor er helemaal bij.
We zijn er inderdaad bijna.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nog even en ik hoor er helemaal bij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef NJ het volgende:
[..]
We zijn er inderdaad bijna.
Dit is het enige nog .
Goed advies!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Marble het volgende:
Ik zou vast gaan stretchen als ik jou was.
Gewoon even snel een foto en dan offline halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Die hoorde ik in deel 1 (?) ook al.
Ik ga eerst eens kijken hoe druk het hier wel niet is. Niet iedereen hoeft mij te herkennen.
Voor deze keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon even snel een foto en dan offline halen.
schoppum!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:31 schreef Dave het volgende:
Kutklotezaadtragestrontverbinding.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:28 schreef Dave het volgende:
Nee, niets..
Nog getrained de laatste tijd?
dat "vriendIN" is net iets te veel info...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe niets anders
of in de sportschool of op me vriendin
buik/ armquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:00 schreef Dave het volgende:
He bah, Barra. Wat vulgair!
Maarre, wat oefen je dan op je vriendin?
Dat heb ik nu ook altijd hequote:Op woensdag 1 februari 2006 06:56 schreef Dave het volgende:
Leuk dat 'dat soort dingen' altijd 's nachts gepost wordt, als ik lig te slapen, en ik m'n nachtelijke erecties heb, veroorzaakt door wilde dromen over hoe ik NJ's rode strakke boxer van z'n geile gladde lijf af pel, terwijl hij gewillig over de motorkap van z'n nieuwe auto lig.
Ieuwquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe niets anders
of in de sportschool of op me vriendin
wat is daar nou weer iew aanquote:
Vulgair is lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
buik/ arm
en ja ik ben ook vulgair
daarom ben ik het ookquote:
Mja, goed stevig vasthouden hoor, stel dat je uit bed zou vallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook altijd he
Alleen die nachtelijke erecties niet zelf dan he... Maar ik hou er dan één beet..
En dan in de ochtend flinke kramp in je handen zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook altijd he
Alleen die nachtelijke erecties niet zelf dan he... Maar ik hou er dan één beet..
Nu nog een keer wat nieuwe pics van dat lekkere lijf van je, en ik ben weer helemaal blij.quote:
t is idd een soort pikhouweel om in je bed te blijven liggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Mja, goed stevig vasthouden hoor, stel dat je uit bed zou vallen.
Mogge ETC. Sorry dat ik je niet meteen opmerkte. Ik was even bezig metquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:18 schreef ETC het volgende:
Mogguh Dave!
nu is het mijn schuld?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogge ETC. Sorry dat ik je niet meteen opmerkte. Ik was even bezig met. Barra
.
Geen probleem.. Ik woel nogal in bed..quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Mja, goed stevig vasthouden hoor, stel dat je uit bed zou vallen.
Ja... En ik maar denken dat het RSI isquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan in de ochtend flinke kramp in je handen zeker?
Misschien is een penisverkleining wat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja... En ik maar denken dat het RSI is
Ik zal het voorstellen aan piep..quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien is een penisverkleining wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |