Barra is man..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef nyny83 het volgende:
naaktfotos altijd goed
Voor ons ja..quote:
Vast ook een homo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor ons ja..
Maaruh die zeikerd is een man!
DEEF!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Het is dan ook niet voor niks een zeikerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef Dave het volgende:
Met foto's zijn mannen altijd zooooo moeiljik.
Nou ja, Barra kan ik niet echt moeilijk noemen. Hij doet in ieder geval niet moeilijk over wat mannelijke aandacht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks een zeikerd.
Maar zijn moeilijke mannen juist niet aantrekkelijk?
Oh, ik had het eigenlijk over nyny83quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, Barra kan ik niet echt moeilijk noemen. Hij doet in ieder geval niet moeilijk over wat mannelijke aandacht.. 't Is alleen jammer dat ie wat lastiger is met naaktfoto's.
.
Hij heeft geen fotoboek, en aangezien ik erg visueel ben ingesteld, kan ik daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, ik had het eigenlijk over nyny83
Sinds Tally niet zit op te lette!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Twoflower het volgende:
Sinds wanneer is dit een goedemiddag-topic?
Amber was hier gisteren nog, SOTT. Amber!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef SignOTheTimes het volgende:
Taly is met haar hoofd ergens anders Dave!
Heeerlijk. Totdat die verdomde wekker ging.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo Dave Sjoemlekker geslaapt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Heeerlijk. Totdat die verdomde wekker ging.
Ik met een gitaarsoloquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij jou ook al.... ik werd wakker met bob marley
die heb ik ook ... denk alleen dat mijn ex dan zwaar over de zeik gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef nyny83 het volgende:
hmm... moet Dave toch teleurstellen.... ik ben hetero. Maar ik dacht dat het ging om naaktfoto's die BCC in zijn bezit had, niet perse naaktfoto's van zichzelf.
voel IK toch niks van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik ook ... denk alleen dat mijn ex dan zwaar over de zeik gaat![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
We nemen je wel in bescherming hoor. Geef gewoon Dave de schuld ofzo.
Dat zeker, SOTT, dat zeker. Maar daar is ze inmiddels ook weer uit. Althans, gisteren. Hopelijk was dat niet tijdelijk. Gisteren!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Amber!...
Is het nog een beetje goedgekomen met haar Dave? Het was zo stil rond haar... Ik was echt bang dat ze in de goot terecht was gekomen!.
Ok, dan gewoon die van jezelf. Ook niet erg. Wat mij betreft dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ex heeft zwarte band taikwondo
ill die! trust me
waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Dave het volgende:
Ok Barra, ik weet het goed gemaakt, één van jezelf, daarna één van je ex. Etcetera.
damn... dan moet ze wel een goed lichaam hebben....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ex heeft zwarte band taikwondo
ill die! trust me
Het gaat er in deze om wat wij graag willen, Barra. Dat pleziertje gun je ons toch wel?quote:
Niet weg weg geweest, wel een tijd niet op Fok nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Je bent zelf ook een tijd weggeweest toch Dave? toch?
Ik overigens ook.. en ik ben ook niet terug.. zag je toevallig voorbijlopen en hop dus zelf ook maar even langs!
die heb ik nog niet ... die moeten eerst nog gemaakt worden (dus kan nog ff trainen) en daarna moet ik nog maar eens zien of ik ze ook hier post.... dan word ik net zo beroemt als ijsmeis.zip ... en daar heb ik eigenlijk niet zon zin inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ok, dan gewoon die van jezelf. Ook niet erg. Wat mij betreft dan..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
Sinds Tally niet zit op te lette!.
Hopelijk kan een modje het corrigeren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
damn... dan moet ze wel een goed lichaam hebben....![]()
Komt allemaal goed SoTTquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:55 schreef SignOTheTimes het volgende:
En dat nog 17 weken lang! *zucht*
I surely hope so!quote:
Ik ken ijsmeis niet.. En wil ik voor de rest ook niet..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik nog niet ... die moeten eerst nog gemaakt worden (dus kan nog ff trainen) en daarna moet ik nog maar eens zien of ik ze ook hier post.... dan word ik net zo beroemt als ijsmeis.zip ... en daar heb ik eigenlijk niet zon zin in
Ben gewoon blij dat ik je weer eens trefquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wow Taly! Wat een ontvangst!
ik kreeg het ook vorige week uitgelegd:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
En het is nu toch geen morgen?
Daarom had ik er middag van gemaakt
Ja en dan vergeten we er nog eentje hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oke, wie roept Matthijn99 en DarkElf nog even?
Matthijn99 is al even langsgeweest, 836 Goedemorgen Dave topics geleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oke, wie roept Matthijn99 en DarkElf nog even?
Diegene die DarkElf en ik altijd zo lekker konden afzeikenquote:
Niet je nicht?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey Dave..... goeiemorgen.
mijn neef heet trouwens Dave
En dat mooie blonde haarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
DarkElf.. met die heerlijk mooi lippen!
neequote:
hoezo vergeten.. gewoon expres niet invullenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:43 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen Dave!
Snap jij nou dat al die mensen hun PI vergeten:?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoezo vergeten.. gewoon expres niet invullen
Ach, don't do today what you can do the day after tomorrowquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
Luiheid noemen ze dat Troel!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
De buuf van Taly toevallig Troel?
Ik ben ook een leuk mensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
En anders is Tally een leuk mens, want ik heb leuke buren
Dat is toch algemeen bekent? Leuk en verschrikkelijk geil... of ben ik daarvoor in het verkeerde topic?quote:
Verkeerd topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekent? Leuk en verschrikkelijk geil... of ben ik daarvoor in het verkeerde topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |