Dit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Man man man.. wat een laatste episode!!
Ik wist al dat JJ eruit moest, maar ik vind het heel waardig en zelfs ontroerend geschreven.
Echt thumbs up hoor
Echt? Ik had niet eens door dat ze weg wasquote:
I love eyecandyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Ik had niet eens door dat ze weg was
Dat lijkt me niet de meest ideale oplossing als het om een ontvoerd meisje gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat wordt ze boos zeg in episode 601 als ze in de telefonische bureaucratische molen terecht komt.
Ik zet m altijd op speaker en ga in de tussentijd internetten, boeiuh hoe lang ik moet wachten![]()
dat dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de meest ideale oplossing als het om een ontvoerd meisje gaat
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef DaMook het volgende:
Goede ep, mooi dat dat meidje (ally ofzo geloof ik) weer terug is bij d'r moeder. Ow en het bijverhaal over die tiener die moord enzo was ook goed.
quote:Die heeft het wel overleefd. Dat vertelt Ried de rest als ze op de terugweg in het vliegtuig zitten. Hij vertelt dan dat de operatie voorbij is en dat ze het zal halen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker een goeie ep
hoopte alleen dat ze die moeder (die met Jeremy in de auto zat) nog hadden kunnen redden
quote:Die was leuk ja, Little G-manOp vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef DaMook het volgende:
He je bent geen spiderman.
Hij is geen echte superheld.
Wie ben je dan ?
Ik ben jou pappa !
Geweldig.
Goede ep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |