ga er maar niet van uit...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat AJ nog 2 afleveringen zou doen was al duidelijk jaJe weet nooit of ze haar nog een gastrol aanbieden als ze eenmaal weten wat de laatste aflevering zou zijn en wanneer die is.
google maar... ze was een profiler in seizoen 1... en een paar afleveringen in seizoen 2... nadat ze weg was... kwam prentissquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens meer wie Greenaway is. Heeft weinig indruk gemaakt
Ik ga er ook niet van uit, dat zeg ik helemaal niet..maar ik hoop het wel. Series moeten ook gewoon stoppen op een hoogtepunt en einde van seizoen 6 zal dus een mooie tijd zijn om te stoppen, vooral als Paget in seizoen 7 niet meer zal spelen en AJ al weg is.quote:
Aardige site, ga ik ff bookmarkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef diertjuh het volgende:
De spinoff heeft nu ook een naam: Criminal Minds: Suspect Behavior
En:
'Criminal Minds' Co-Star Kirsten Vangsness To Reprise Her Role On 'Minds' Spinoff?
is vandaag bevestigdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef diertjuh het volgende:
'Criminal Minds' Co-Star Kirsten Vangsness To Reprise Her Role On 'Minds' Spinoff?
Dat vermoeden deel ik eigenlijk wel met jequote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef wonderer het volgende:
Mooie laatste scene van Billy FlynnVerder heb ik het vermoeden dat dit het laatste seizoen gaat worden.
Er zijn toch nooit echt arcs die het hele seizoen overspannen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat vermoeden deel ik eigenlijk wel met jeOok al zijn de ratings en kijkcijfers nog best wel goed, dus je weet maar nooit. Als dit het laatste seizoen word hoop ik wel dat het goed word afgerond.
Heb je een puntquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn toch nooit echt arcs die het hele seizoen overspannen?
Zou het wel tof fvinden als Gideon terug zou komen voor de laatste aflevering of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een goede ondanks dat ik even moest denken over hoe het vorige seizoen afgelopen was. (Volg ncis (la) net iets intensiever).The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Dat is voor mij ook de aantrekkingskracht, ja. Silence of the Lambs in het klein.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is inderdaad wat ook wel mooi vind aan deze serie. De criminelen zijn complexer uitgewerkt dan de zoveelste man die zijn vrouw vermoord omdat ze vreemdgaat
Ik volg het nieuws om series heen nooit zoveel, had dus wel wat gehoord, maar hoopte toch dat het niet waar wasquote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef IV_Xample het volgende:
nou JJ hebben ze er wel heel snel uitgewerkt...2 afleveringen poef weg....maar ja het was reeds bekend....maar toch jammer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |