abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:19:38 #226
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82831147
Ik heb David Rossi gestemd, die ouwe bok voegt niets bijzonders meer toe.
De vrouwen moeten blijven om balans in de samenstelling te houden (en voor de eyecandy, hubba hubba! )

M'n 2e keus is Aaron Hotchner omdat het wel in de verhaallijn past (alleenstaande vader die meer tijd nodig heeft voor z'n kind).

Maar het liefst heb ik dat ze de spinoff gewoon killen en het budget wat vrijkomt spenderen aan het orignele team. NIEMAND vond de pilot leuk.

En die Forest Whitaker (die neger met dat enge oog) krijgt natuurlijk een gigantisch salaris omdat hij vroeger in bioscoop films speelde en een oscar daarvoor heeft gekregen.
Als ze hem schrappen kunnen ze waarschijnlijk gewoon JJ en Emily houden en hebben ze nog genoeg budget over. Bah!
pi_82831876
Ik vind het ook echt stom nieuws...ik bedoel, A.J. Cook acteerde goed ; net als Paget Brewster. Waarschijnlijk is het gebeurd om de salarissen van de spin-off te kunnen betalen..begin dan niet aan de spin-off die toch weinig aan is.

Dat ze A.J. Cook er uit halen zou ik voor verhaal-redenen wel begrijpen ( ze is moeder en niet echt een profiler ), maar zonder haar is er geen Criminal Minds. En als Paget ook al minder episodes krijgt en er misschien helemaal uitgaat....dat is de enige vrouwelijke profiler..

Had liever Hotch ( ook in de poll op gestemd ) weg zien gaan. Hij irriteert me steeds vaker ; constant zijn norse gezichtsuitdrukking, het lijkt alsof hij niet anders kan.

De leukste vind ik eigenlijk Rossi,Reid,Prentiss,Garcia en A.J. Cook.........

Erg jammer dus, lijkt erop dat het 6e seizoen tevens het laatste gaat worden. Hoop in ieder geval wel dat Cook nog een gastrol mag spelen voor een goed afscheid..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:37:27 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_82831909
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

Had liever Hotch ( ook in de poll op gestemd ) weg zien gaan. Hij irriteert me steeds vaker ; constant zijn norse gezichtsuitdrukking, het lijkt alsof hij niet anders kan.

GMTA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:31:33 #229
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82842607
Hotch is saai en stom, maar JJ zal ik ook echt neit missen. Zolang Reid, Garcia en Morgan maar blijven vind ik het wel best.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:23:21 #230
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83320137
quote:
It looks like all those letters, tweets, and petitions (sort of) paid off: Exiting Criminal Minds star A.J. Cook will be back this fall for a brief stint to tie up JJ’s storyline.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_83321111
Ja, las het ook al. En Paget heeft haar deal ook waarschijnlijk rond en zal verschijnen in een aardig aantal afleveringen..

Ze brengen ook een nieuwe vrouwelijke agente in de serie...waarom in vredesnaam moeten AJ en Paget ( in mindere mate ) dan weg, onder het excuus : salaris.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:10:43 #232
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83321140
zolang het voor wat eye candy zorgt kan ik Brewster wel missen
pi_83386839
Helaas na een lange actie van fans is het inderdaad zo gekomen dat AJ cook (JJ) uit de serie gaat! Haar karakter word in 2 afleveringen beeindigd in het nieuwe seizoen dat in amerika in september van start gaat!

Vorig jaar hebben fans via een vermoeiende actie Thomas Gibson kunnen redden die er ook uitgegooid werd vanwege geldproblemen bij CBS... Al is dat een beetje raar want de film sterren die naar de series worden gehaald krijgen erg veel.. Charlie Sheen een luttige 2 miljoen voor elke aflevering.. Helaas moeten de minder bekende vrouwelijke acteurs hierdoor weg of minderen. Maargoes deze keer is er door diverse fancommunities een actie ondernomen maar heeft deze keer geen baat gehad. Nina Tassler (een hoge pief bij CBS) wilde niet luisteren!

Paget Brester heeft een 10/13 contract nu. Dat houd in dat ze van elke 13 afleveringen 10 afleveringen in beeld komt.

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat AJ Cook weg moet. Ze is een enorme gave dame! (Ik heb meerdere keren een chat georganiseerd met de CM acteurs en ook AJ Cook met "criminal minds fanatics" (google))

En ondanks criminal minds op dit moment in amerika voor een drama serie de hoogste kijkcijfers weet te behalen zijn er behoorlijk wat wrijvingen aangezien ABC en CBS samen de serie betalen en de opbrengsten ook moeten delen waardoor ze beide minder krijgen en het daarom het afdankertje is van CBS... En er zijn veel zorgen omtrent het voortbestaan van de serie...
pi_83388111
Van mij mag dit sowieso het laatste seizoen worden. Dan zijn de meeste verhalen wel verteld. 6 seizoenen is dan een mooi aantal in mijn ogen. Vooral nu A.J. Cook eruit word geschreven.
pi_83475838
quote:
Actress-comedienne-ex-CTU analyst Janeane Garofalo is nearing a deal to join CBS’ Criminal Minds spin-off, sources confirm to me exclusively.

The forthcoming offshoot, titled Criminal Minds: Suspect Behavior, stars Oscar winner Forest Whitaker as the leader of an elite team of agents within the FBI’s Behavioral Analysis Unit. Garofalo will play one of those agents.

Garofalo became available after her fall pilot, an untitled medical drama from producer John Wells, failed to make it on the network’s fall lineup.

bron
Criminal Minds: Suspect Behavior

CBS is de afgelopen tijd toch dingen aan het doen waar ik niet helemaal blij van wordt
Ik ging er van uit dat CM nog wel zeker een jaar of 2 kon overleven, maar dit betekend niet veel goeds.
De verhalen zijn niet meer zo denderend als voorheen, wat enigszins ook begrijpelijk is, maar het gedwongen vertrek van bekende gezichten gaat toch zo zijn impact hebben.

Forest Whitaker is een verdomd goede acteur, maar een succesvolle spin-off gun ik CBS niet echt op het moment.

Ik hoop dan ook een beetje dat dit jaar het laatste jaar is van de CM franchise.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Silencer op 30-06-2010 03:31:14 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 08:06:10 #236
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83476777
Janeane Garofalo a.k.a. Mabel
pi_83476810
Is seizoen 5 de laatste?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_83477915
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Is seizoen 5 de laatste?
Er komt een seizoen 6 maar een vast personage gaat eruit ; en van een gaan de afleveringen waarin hij/zij speelt omlaag. Jammer dus. Hoop dat dit t laatste seizoen word.
pi_83485940
de reden dat de verhaal lijnen wat minder zijn geworden is omdat er heel wat van de schrijvers vorig jaar zijn ontslagen ook vanwege het budget probleem vanaf CBS... Ze wilden vorig jaar ook Thomas Gibson eruit mikken maar dat is ze door een wat smerige actie van fans niet gelukt... Nu is het de tweede stap om dus toch acteurs eruit te gooien en dat zijn dus AJ Cook en Paget Brewster... Paget zal dan ongeveer 17 afleveringen in beeld zijn maar daarna is ze ook niet meer bij Criminal Minds te zien. Er komt wel een nieuwe vrouwelijke goedkopere dame voor deze twee dames terug. Dat word halverwege tot einde van seizoen 6... Nog steeds onder het motto van een creatieve verandering die goed zal zijn voor de serie.. Paget Brewster heeft al gezegd dat die creatieve reden bullshit is via twitter!

Het budget van de spinoff ligt los van de originele. Beide series worden gefinancieerd door beide CBS die het uitzend en het geld van de reclame krijgt en ABC die de acteurs in dienst heeft. Hierdoor word er minder reclame gemakt in Amerika om de serie te promoten. Het overlevings percentage werd aan het begin laag geschat vanwege twee geld schieters. Ondanks dat is de serie naast Idols het meest bekeken serie en is het kijkersaantal vanaf seizoen 3 en 4 erg gegroeid. Dus qua kijkcijfers zit CM nog steeds aan zijn top. Dat is waar het omgaat bij beide CBS en ABC. Dat is ook de reden dat er een spinoff is en dat die in de winter van 2010/2011 van start gaat. In het 4e kwartaal komt er ook nog een game uit... Hier is nog niet veel over bekend.

Dus qua eindigen van de serie... Oorspronkelijk was het de bedoeling dat ze een seizoen of 4 het zouden doen als het goed zou gaan maar vanwege hoge kijkcijfers blijft het toch op de buis. Maar het is een beetje de vraag of de kijkers blijven na wat er nu is gebeurd...

Ik vind persoonlijk het kijken van een serie ook persoonlijk.. het ligt je wel of niet. Sommige veranderingen kunnen mij me aan me reet roesten maar kan zorgen voor meer kijkcijfers... Dan stop ik met kijken maar de serie kan het nog gewoon goed doen... Daar kun je gewoon niks aan doen. Persoonlijk vind ik dat super jammer.. maar ja.. Het is voor mij nu ook dat ik het echt lomp vind dat ze twee van hun personeel weg bonjouren midden in hun succes...

Voor de fan communitie waar ik bij zit die in contact staat met CBS en Ed Bernero is het ook even afwachten hoe het gaat verlopen. CBS is niet zo blij met ons momenteel na acties om Paget en AJ te behouden... Maar ja
pi_83486378
Een serie is juist zo leuk omdat je mee kunt groeien met de karakters. Vaak word de serie dan ook minder als er vaste mensen uitgaan terwijl er weer nieuwe bijkomen. Sommige series kunnen het aan zoals Charmed, E.R. of NCIS, maar sommige series worden er gewoon minder door ; en dat komt vaker voor dan dat het positief uitpakt.

Omdat de serie erg leuk is, zal ik uit respect blijven kijken, maar het plezier zal wel afnemen in mijn mening. Hoop dus dat ze het niet gaan uitmelken maar dat ze dit seizoen de serie goed kunnen eindigen gezien het feit dat Paget nu nog meespeelt. Eventueel kan AJ dan nog een gastrolletje spelen ( zal wel niet ) in de seizoensfinale, en dan is het mooi geweest. Dat zou perfect zijn.
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:38:23 #241
71919 wonderer
pi_83498302
Ik vind de personage-ontwikkeling van de hoofdkarakters nou niet echt geweldig. Er wordt toch echt maar mondjesmaat over de personages zelf gepraat en ze hebben al helemaal geen arcs. Wel wat dingen die af en toe terugkomen (vriendje van Garcia, Reids moeder) maar toch... Dat doen ze in House toch beter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_83499519
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de personage-ontwikkeling van de hoofdkarakters nou niet echt geweldig. Er wordt toch echt maar mondjesmaat over de personages zelf gepraat en ze hebben al helemaal geen arcs. Wel wat dingen die af en toe terugkomen (vriendje van Garcia, Reids moeder) maar toch... Dat doen ze in House toch beter.
In drama-series gebeurt dat toch meer. Misdaadseries kijk je niet om de boeiende persoonlijke drama's. Dat is in een misdaadserie meer een bijkomstigheid.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:18:30 #243
71919 wonderer
pi_83499712
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In drama-series gebeurt dat toch meer. Misdaadseries kijk je niet om de boeiende persoonlijke drama's. Dat is in een misdaadserie meer een bijkomstigheid.
Technisch gezien is House ook een misdaadserie

Maar ik ging vooral in op jouw reactie dat je zo leuk mee kunt groeien enzo. En dat vind ik bij CM nou niet echt het geval.
pi_83502068
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Technisch gezien is House ook een misdaadserie

Maar ik ging vooral in op jouw reactie dat je zo leuk mee kunt groeien enzo. En dat vind ik bij CM nou niet echt het geval.
Hmm ja, CM is dan niet het beste voorbeeld van mijn kant

House is eerder een Medische drama serie. Net zooals E.R. en Grey's Anatomy. En daar kun je veel beter meegroeien met de karakters.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:55:35 #245
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_83503981
Ik vind het ook wel jammer dat AJ en Padget weg gaan. Maar vergeet niet dat CM al twee keer een verandering in de cast heeft overleeft. Dat Lola Glaudini en Mandy Patinkin weg zijn gegaan hoor je nu ook niemand echt meer over. Dus wie weet komt de serie er wel weer boven op.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_83506251
Daar heb je ook wel een punt ja Lola vond ik zowiezo wat minder, net als Gideon.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:52:19 #247
71919 wonderer
pi_83506841
Ik mis Gideon nog steeds Vond hem veel leuker dan Rossi.
pi_83507955
Ik zou graag nog een keer een aflevering willen zien met Gideon en Rossi samen... beetje wrijving... 1 aflevering.. meer absoluut niet. Ik vind beide zeer anders en vind beide zeer goed in de serie passn.

Greenaway mis ik totaal niet. Enige wat me leuk lijkt... Greenaway terug als een unsub! Dat ze nog iets verder doorgedraait is en moeilijk te pakken is omdat ze het team kent...

Verder mis ik ook de thuis scenes.. Al hebben we dat wel gehad nu met Hotch maar dat is ook na de 101e aflevering niet meer geweest!

AJ zal overigens in de eerste twee afleveringen te zien zijn om haar karakter af te ronden... De laatste aflevering van het seizoen zal er niet inzitten!

Hopelijk doen de mensen van de casting een goeie nieuwe uitzoeken! Ze hebben tot nu toe erg waardige vervangers kunnen vinden... Hopelijk is dat nu ook zo! Iemand die gewoon goed in het team past!
pi_83508457
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef BlueCurl het volgende:

AJ zal overigens in de eerste twee afleveringen te zien zijn om haar karakter af te ronden... De laatste aflevering van het seizoen zal er niet inzitten!

Dat AJ nog 2 afleveringen zou doen was al duidelijk ja Je weet nooit of ze haar nog een gastrol aanbieden als ze eenmaal weten wat de laatste aflevering zou zijn en wanneer die is.
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:46:46 #250
71919 wonderer
pi_83509381
Ik weet niet eens meer wie Greenaway is. Heeft weinig indruk gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')