abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34643934
Misschien wel handig om een topic te starten voor mensen die de americaanse afleveringen volgen?

Weet je niet wat Criminal Minds is?
Criminal Minds [deel 1]

of moet ik voor de usa ook zo'n mooie openings post maken?, nee toch?
pi_34643987
De laatste aflevering met die man en vrouw op deathrow.
Was erg goed, heel erg van genoten,
pi_34801569
ik heb die aflevering gister gezien, is idd een goeie
pi_34808913
Vandaag heb ik hem gekeken. Was idd goede aflevering. Vond alleen dat ie nog in leven was wel vrij voorspelbaar. Toch wel goede beslissing van Gideon om die vrouw dood te laten gaan.
pi_35556819
woensdag weer een nieuwe aflevering
pi_58534852
volgt iemand deze serie nog volgens het Amerikaanse rooster?
pi_58537667
*Meld!*
Nog steeds een vermakelijke serie. Ik zal vanavond de meest recente aflevering 's kijken. Die nieuwe vriend van Garcia is echt hilarisch! Melig stel samen.
En dr. Reid!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_58543355
Ohw ik ben best wel weg van Hotch! Rossi vind ik nog wel wennen overigens... Maar zeker geen slchte vervanger !

Alle droge humor tussendoor van alle karakters blijft gewoon ijzersterk... Maakt de donkere zaken wat lichter! Morgen de nieuwste aflevering kijken! Ben benieuwd!
pi_58817269
Wat een cliffhanger !
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:13:37 #10
19242 yavanna
Results may vary.
pi_58818565
Cliffhanger indeed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_58821061
Wow echt een cliffhanger, ik zag het echt niet aankomen ben benieuwd wie er nog leven volgend seizoen
pi_58838948
alvast ff tvp voor in september oktober
pi_58860256
Damn wat een einde. Had wel een idee dat er iets ging gebeuren, maar dit had ik niet verwacht.

Nu maar wachten tot het nieuwe seizoen begint
pi_58865594
Ach als je naar de auto kijkt die word opgeblazen zijn ze het geen van alle... Iedereen stapt in een SUV maar het was een busje dat werd opgeblazen... Kijk maar naar de dubbele achter deuren.

Daarnaast staat de auto niet tegen een stoep aan en iedereen stapte in een auto die wel tegen de stoep staat geparkeerd...

Enkel Hotch zag je niet instappen... Ik denk zelf dat Kate word opgeblazen en dat Hotch er in de buurt van was en wat gewond raakt ofzo..
pi_58903512
Tvp! Ik volg de serie ook sinds kort, normaal volg ik geen series omdat ik altijd slecht tegen zulke cliffhangers kan.. Wil gewoon kijken wanneer ik wil Maja dat wordt dus wachten!
  zondag 6 juli 2008 @ 11:55:05 #16
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59922614
Gister ook deze cliffhanger gezien! Echt super spannend.. Iemand enig idee wanneer S4 tevoorschijn komt?
pi_59922822
Waarschijnlijk September, 2e/3e week van de maand ofsow.

Er is ook een gerucht gaande dat er een CM spin-off gaat komen, hmmm milky milk.. alsof CBS al niet genoeg crime shows heeft!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:49:58 #18
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60429306
Niet eens 1 pagina vol van deze geweldige serie?

Schande!!

Anyway.. ik heb dus vanmiddag pas de S3F gezien.. damn die cliffhanger!!

Wiens auto denken jullie dat er ontploft???

De ontplofte auto:
Rechtsachter staat Chevrolet.. het is waarschijnlijk een Suburban, dat denk ik op de linker deur te lezen. Auto heeft 4 deuren + 2 achter, ouderwetse achterlichten wat erop duidt dat de auto niet ouder is dan 2006. In 2007 is het uiterlijk van de Suburban grondig veranderd.. Ook zijn de luchthappers duidelijk zichtbaar aan de achterkant.

Veel mensen op andere forums zijn trouwens erg gefixeerd op de omgeving, maar volgens mij staat de auto niet gewoon langs de kant van de weg maar voor het stoplicht. De auto heeft dus inmiddels al een stukje gereden, dus op de plek waar de auto staat hoeven we denk ik niet te letten.

De unit
Morgan is het sowieso niet omdat de auto die ontploft geen remlichten bovenaan de achterkant heeft, 2007 of 2008 model.

Prentiss heeft een heel duidelijk kenteken op haar auto, de auto die ontploft niet. Daarnaast heeft zij ook dat remlicht aan de bovenkant. Toch heeft ze een Chevy Suburban maar waarschijnlijk een veel nieuwer model.

Garcia rijdt niet zelf, zij stapt aan de bijrijderkant in.. ook hier is het duidelijk zichtbaar dat het om een Chevy Suburban gaat. Ze stapt sowieso in een auto met vernieuwde voorlichten dus ook hier geldt weer een 2007 of 2008 model. Ik neem dus aan dat Garcia bij Prentiss in de auto zit.

Reid rijdt in een GMC, geen Chevy

JJ stapt achteren in, ik neem dus aan dat er minimaal nog 2 andere bij haar in de auto zitten (haar verloofde en ?). Zij zijn trouwens de enige die vanaf het hotel reizen. Ik zou dus niet weten wie er nog bij hun zou moeten zijn.. de rest komt uit het politiebureau. Lijkt me ook logisch dat terroristen zoveel mogelijk de aandacht willen trekken. Dit doe je dus veel meer door een auto te pakken die bij het politiebureau staat en niet bij een of ander hotel.

Rossi zit zo te zien alleen, het enige wat me bij zijn auto opvalt is dat zijn auto grijze afwerkstrippen heeft zowel aan zijkant als bovenop (kan trouwens ook door de lichtinval komen) Ontplofte auto lijkt geheel zwart te zijn.

Grote vraag blijft in wat voor auto Hotch en Katie (Engelse meid) zitten.. en zijn ze überhaupt samen ingestapt of wilde ze helemaal niet samen instappen? Op basis van de beelden ga ik er dus vanuit dat het Morgen, Garcia, Prentiss en Reid niet zijn.

Blijven over Rossi, JJ & verloofde, Hotch en Katie

Uit dit lijstje ben ik geneigd om te zeggen dat het Katie zal zijn, maar ook Rossi zou wel een goede storyline opleveren.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:50:37 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60429322
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Jnk18 het volgende:
Waarschijnlijk September, 2e/3e week van de maand ofsow.
24 september idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61481149
En dat is al bijna! Ik kan niet wachten op de seizoens opener!
pi_61481591
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

24 september idd
Ik moet maar weer eens het laatste seizoen gaan kijken, ben alweer half het verhaal vergeten..
Wel relaxt dat het weer komt, één van me favoriete crime shows! thats for sure.
pi_61782681
Gister nog even season 3 finale gekeken, leuke episode maar oh zo irritante cliffhanger, maar ik wacht wel op de ep wil niet gespoiled worden daar is ook niks aan.
pi_61784941
die youtube clips zijn allemaal promo's van cbs... zijn mild spoilerend... ik vind ze erg van "whaaa, is het al donderdag?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')