SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
24 september iddquote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Jnk18 het volgende:
Waarschijnlijk September, 2e/3e week van de maand ofsow.
Ik moet maar weer eens het laatste seizoen gaan kijken, ben alweer half het verhaal vergeten..quote:
Het was een hele leuke premiere.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:56 schreef Smash-it het volgende:
Ben nu bezig om S4E1 binnen te halen. Ben erg benieuwd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:12 schreef Jnk18 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer lekker terug naar Quantico!
Viel idd erg tegen.. had er iig veel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:05 schreef gelestipjes het volgende:
Vond de aflevering nogal tegenvallen, te voorspelbaar. Desalniettemin ben ik wel blij dat het weer begonnen is.
Inderdaad een leuke episode, je ziet niet vaak vrouwelijk seriemoordenaars maar vond deze wel oke, alleen vond ik het een beetje jmmr dat ze niet meteen erachter kwamen dat die steekwonden op sterrenstelsel lijken, dat zag ik al meteen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:24 schreef BlueCurl het volgende:
Zo 4.2 al gekeken. Hij was in canada al dagje eerder op de tv... erg leuke aflevering... the angel maker...iemand anders hem al gezien?
4.1 vond ik ook leuk. ik hou ook niet zo van al die terrorisme onzin maar ik vond het wel erg goed in elkaar gezet en heb me erg vermaakt...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
alleen vond ik het een beetje jmmr dat ze niet meteen erachter kwamen dat die steekwonden op sterrenstelsel lijken, dat zag ik al meteen!
Nee hoor, ik zag het ook al vrij direct toen ze zagen dat er verschillende patronen zaten in de steekwonden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]en ik dacht dat ik de enige was die slimmer dan onze profilers was
Denk niet echt dat mensen uit/in/van/op/onder de katholieke kerk hier blij mee waren.. wat een bagger zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze aflevering was echt alleen maar boeiend voor luitjes met een intresse in de katholieke kerk in combinatie met het occulte, anders... neuh
Yup.. ik ben groot Criminal Minds fan.. maar degene die dit geschreven heeft mag zich diep rood schamen hoor... ik heb nog nooit zo slechte episode van CM gezien.. enige pluspuntje was die priester die ken ik van Stargat SG-1 is wel een leuke acteur maar dit verhaal zuigde gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze aflevering was echt alleen maar boeiend voor luitjes met een intresse in de katholieke kerk in combinatie met het occulte, anders... neuh
Ik dacht eerst ook dat die "victim" the dader was maar nadat ik hem zo zag hoesten twijfelde ik toch wel even..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
Zodra de dader in beeld kwam, wist ik al hoe het zat, beetje jammer. Wel leuk dat ze Gideon er weer even bijhaalden. Beter dan vorige week, da's duidelijk
Gideon mis ik ook, maar hotch is ook wel een sterk karakter vind ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef wonderer het volgende:
Tjonge, ze hebben wel heel erg geput uit populaire thrillers, zeg. Die varkens en de verlamde Mason kwamen regelrecht uit Hannibal, de familieband en het idiote broertje heb ik ook al in verschillende horrorflicks voorbij zien komen... Echt totaal niks nieuws.
Dat masker van die kerel op het einde kwam me bekend voor trouwens, welke aflevering was dat? En ik hoop dat Hotch niet meer terugkomt, wat een saai figuur is dat, zeg. Ik mis Gideon
welke ncis? heb er 2 gezien nl van de weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef DaMook het volgende:
Erg goede seizoensopener, misschien nog wel beter dan die van ncis terwijl ik die ook erg goed vond.
Extra drama?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Luiheid het volgende:
Idd super opener! Ik weet alleen niet wat het nou voor zin had dat Spencer werd neer geschoten.
Dat droeg toch helemaal niet bij aan het verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |