als reserve denk ik dat hij wel zou passen ja, maar hij kan eigenlijk beter nog een jaar elke week spelen. Dus ideetje is misschien om hem te halen. Hij is contract vrij en hem dan een jaar verhuren aan NEC. Maar het liefste heb ik eigenlijk weer een toplinksback ipv van Lamey, maar zoals eerder gezegd die zijn er nauwelijks.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Leiwakabessy de ideale stand-in voor Lamey zou zijn.
mwah een paar redelijke wedstrijden gespeeld maar nu is het weer minder. Is nog even afwachten denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef komrad het volgende:
zou kunnen inderdaad
Over linksbacks gesproken, die Juan Fran kan er ook niets van
Hij kwam altijd goed op. Juanfran is iets robuuster, maar ja, noem maar eens 1,2,3 een paar goed haalbare goeie linksbacks voor de traditionele top 3. Da's lastig genoeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef komrad het volgende:
Trouwens de loting van PSV voor de halve finale is niet om blij van te worden.
De Cler komt eigenlijk nogal wat te kort als ik eerlijk ben. Maxwell bij Ajax was ook overschat als back. Goede MF maar verdedigen komt hij ook veel te kort
kijk niet wat voor kwaliteit... maar er is beeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:01 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is dat toch altijd met Roda in Eindhoven?
dat wil iedereen toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef marsu het volgende:
Wisten jullie dat Guus Hiddink als kleine jongen maar van 1 ding droomde? Hij wou als jongeling niets liever dan op een tractor rijden.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef marsu het volgende:
Guus Hiddink is maar een gewone jongen. Het boerse ventje uit Varsseveld dat leidt aan zelfoverschatting en altijd dollartekens in zijn ogen heeft.
Hij is dan ook een van de beste trainers van de wereld, dan mag je wel eens zo denkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef marsu het volgende:
[..]
Neen. Het is maar een gewone jongen, maar zelf denkt hij dat hij een hele meneer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |