lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
es-topic.
8 broodjes met zelfgemaakte tonijnsalade liggen klaar om opgepeuzeld te worden.
edit: nu nog 6.![]()
Nu nog even aansterken he.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
es-topic.
8 broodjes met zelfgemaakte tonijnsalade liggen klaar om opgepeuzeld te worden.
edit: nu nog 6.![]()
ben je bang dat je het zo zwaar gaat krijgen dan?quote:
ik heb nog helemaal niets gegeten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel
. Dat eet ik op een hele dag nog niet weg
. Tot nu toe één boterham en een chocolaatje weggewerkt...
Vanochtend om 8 uur 3 boterhammen, nu 8. Als ik te weinig eet krijg ik ook zo'n last van gerommel in m'n maag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel
. Dat eet ik op een hele dag nog niet weg
. Tot nu toe één boterham en een chocolaatje weggewerkt...
Het avondeten schijnt veel van hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben je bang dat je het zo zwaar gaat krijgen dan?
Hopen dat ze niet al te gekke dingen op tafel zetten. In een of andere vlaag van verstandsverbijstering zoiets als Haggis ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het avondeten schijnt veel van hetzelfde te zijn.Dus als het iets is wat ik niet lus...
![]()
Het valt me nog mee dat niemand met de opmerking kwam: "Oh dan ga je zeker heel veel kiwi's eten! Kiwi's op brood 's ochtends, kiwi bij de lunch en 's avonds kiwisoep, kiwibiefstuk en kiwitoetje."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet al te gekke dingen op tafel zetten. In een of andere vlaag van verstandsverbijstering zoiets als Haggis ofzo.
Ben duidelijk een beetje door de warquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat niemand met de opmerking kwam: "Oh dan ga je zeker heel veel kiwi's eten! Kiwi's op brood 's ochtends, kiwi bij de lunch en 's avonds kiwisoep, kiwibiefstuk en kiwitoetje."![]()
Naar de vrucht dus.
Australie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Het beest komt heel niet uit Australie en van zo'n vrucht een biefstukkie lijkt me ook niet echt een succes.
Dat zeg ikquote:
Ik snap je link met Australie niet aangezien die vogel uit Nieuw-Zeeland komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar het klopt iig wél
.
Omdat ik dus om de een of andere vage reden in mijn hoofd had dat je daar naartoe gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snap je link met Australie niet aangezien die vogel uit Nieuw-Zeeland komt.![]()
quote:
B.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
Wie heeft deze OP gemaakt ? Hij is leuk zo !
Bengeltje geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
is trouwens al een topic of 5 zo geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
Vind 't wel beter zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
is trouwens al een topic of 5 zo geloof ik
Het ligt er slechts 3,5 uur van vliegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik dus om de een of andere vage reden in mijn hoofd had dat je daar naartoe gaat. En ik had al op verzenden geklikt voordat het me begon te dagen
.
Ik weet dat ik Buzzer niet ben, maar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Buzzer, hoe is het met oma?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Buzzer niet ben, maar...
Wordt donderdag gecremeerd...
suc6quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef es70 het volgende:
Ik ga aan het werk, beter laat dan nooit.
Tot later.
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Stil hier.
Succes he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...
Dat gebeurd toch wel vakerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
He er is ook eindelijk iemand gebanned.
quote:
Ik heb het idee dat dat niet heel succesvol verloopt, gezien het feit dat je hier postquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...
Sinds vannacht was er niemand meer.quote:
da's best langquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sinds vannacht was er niemand meer.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Tha_T het volgende:
Ik wist niet dat D'n Observant ook buiten Maastricht gelezen werd?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat niet heel succesvol verloopt, gezien het feit dat je hier post.
ahquote:
sorry B.quote:
op jou natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op de OP ? neuj, is niet nodig.Tis maar een OP
Zeg ga je moeder meppen.quote:
oehquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
oeh
Daar ga ik nu steeds minder zin in krijgen
quote:
ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef es70 het volgende:
Volgens mij heeft iemand hier ooit eens Corey Taylor's 'Bother' neergezet... Wie was dat ook weer.
Dank je, fijne muziekquote:
alsjequote:
ben je zo erg?quote:En nu ik weet wie het was kan ik gewoon een poging doen te slapen vannacht ipv me daar ook nog het hoofd over te breken...
quote:
okquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo erg
. Het frustreert me ontzettend als ik niet op dingen kan komen die ik zou moeten weten
. En aangezien ik zonder extra 'gedoe' al moeite genoeg heb om de radertjes 's avonds stil te zetten en een keer lekker te slapen leek het me toch wijsheid om het maar gewoon te vragen
.
nog steeds geen zin...quote:
jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
nog steeds geen zin...eerst maar ff uitbrakken van de fysio
quote:
van uitstel komt afstel jongedamequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb het tentamen toch pas vrijdag...
en ja, ik heb ervaring daarinquote:
alsof ik momenteel iets opneem van de stofquote:
ik ookquote:
anwb winkel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
Die was ik nog vergeten, had ook niks.quote:
verbaast me eigenlijk wel een beetje...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die was ik nog vergeten, had ook niks.![]()
Blokkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
ik ookquote:
ja papa qu, ik ga alquote:
who's your daddyquote:
quote:
veel plezierquote:
Mij ook, en die vrouw achter de balie ook. Ze zei dat die bolletjes allemaal uit de handel waren gehaald ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
verbaast me eigenlijk wel een beetje...
Check, daar ga ik morgen nog ff kijken voor 10.30quote:
wel vaag...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mij ook, en die vrouw achter de balie ook. Ze zei dat die bolletjes allemaal uit de handel waren gehaald ofzo?
hoe laat ga je weg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Check, daar ga ik morgen nog ff kijken voor 10.30![]()
Hoiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
H
A
L
L
O
Allemaal![]()
lekkere daggie vandaag
!
quote:
hoiquote:
Ook nog ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. staat in je mail he.. of hebben ze in het land der Maori's geen email
geen ideequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook nog ja!Waarom noteer ik het dan?
Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit morgen als Jag weggaat bij de tandarts
als het tegenzit ben ik ziek thuis morgenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit morgen als Jag weggaat bij de tandarts
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een ff douchen, kijken of ik die groene draak uit mijn neus kan snuiten.
lastigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het tegenzit ben ik ziek thuis morgenik hoop van niet trouwens.
jah, normaal nooit ziek, op een natte neus na, nu al 1 week kwakkelen. Zere keel en druipneus.. En ik voel dat ik iedere dag wat zieker wordt.quote:
Ah jij gaat me ook al missen?quote:
Je hebt me aangestoken, ik heb ook een zere keelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, normaal nooit ziek, op een natte neus na, nu al 1 week kwakkelen. Zere keel en druipneus.. En ik voel dat ik iedere dag wat zieker wordt.![]()
Zelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, normaal nooit ziek, op een natte neus na, nu al 1 week kwakkelen. Zere keel en druipneus.. En ik voel dat ik iedere dag wat zieker wordt.![]()
't komt van Jagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken, ik heb ook een zere keel.
Jij leest nooit terug hèquote:
Dat zou dan gister moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al die treinreizigers die je ziek hebt gemaakt![]()
ach, ik troost me met de gedachte dat jij zo moet vliegen, en ik eventueel thuis kan blijven van werkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou dan gister moeten zijn.Ah die overleven het wel.
![]()
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
Iemand?
Damn..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juist.. de handige reizigerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag overigens toch nog maar een beschermhoes voor m'n laptop gekocht. Dat scheelt me weer een laptoptas en kan ie gewoon in m'n rugzak.
Maak ik het je ff makkelijkquote:
Bronquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
waarom moet je es er altijd direct weer bijhalen??
Wacht eens... es met indah..
Ik had ook geen zin om met een extra laptoptas te slepen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juist.. de handige reiziger![]()
hmm.. toch maar eens teruglezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Maak ik het je ff makkelijk.
[..]
Bron
nee, dat moet ik ook allemaal niet hebben, hoe meer je hebt, hoe meer je kwijt kunt raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had ook geen zin om met een extra laptoptas te slepen.![]()
Nu zal m'n rugzak alsnog stampvol zitten....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat moet ik ook allemaal niet hebben, hoe meer je hebt, hoe meer je kwijt kunt raken.
dat getrouwde vrouwen niet per definitie ander gedrag vertonen als vrijgezelle vrouwenquote:
tja, of je neemt een laptoptas mee hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu zal m'n rugzak alsnog stampvol zitten....![]()
Dat gun ik je van harte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey Jag, ik heb de komende maanden wel tijd om ruim 4.000 posts op je in te halen
Zo'n gigantisch rugzak vind ik ook weer zo overdreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, of je neemt een laptoptas mee he![]()
Deed het pijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
@Jag:
[..]
dat getrouwde vrouwen niet per definitie ander gedrag vertonen als vrijgezelle vrouwen
wah, ik heb teruggelezen
Zie je nou welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het was even wennen, maar het was best fijn.
Mwoah zoveel is het toch niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het ga halen![]()
misschien moet ik het vaker doen. Hoewel het zo ook wel spannend is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Een mensch lijdt het meest...
4000 / 6 is.. best wel wat. ik ben er zelf ook nog 1 maand tussenuit natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah zoveel is het toch niet?
Hier mogen we het helemaal niet over hebben van es....![]()
4000 / 24 = 166,67 posts per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
4000 / 6 is.. best wel wat. ik ben er zelf ook nog 1 maand tussenuit natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah zoveel is het toch niet?
Hier mogen we het helemaal niet over hebben van es....![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]Heb ik toch nog ergens indruk gemaakt
.
Tot over een tijdje jongen, het was gezellig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik kruip maar eens onder de wol.
Jag, fijne tijd aan de andere kant, over 3.5 week ben ik weer een beetje in de buurt, kunnen we zwaaien.
Tot over een tijdje![]()
Je gaat met een volle tas weg en komt met een lege terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Tas zit bijna vol, moet alleen nog een zomerjas (twee seizoenen enzo) bij, ik kom op 15.6 kilo nu.
Beide, heel af en toe post ik dubbel aangezien ik hier ook de vrienden en vriendinnen op de hoogte wil houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je gaat met een volle tas weg en komt met een lege terug?
-edit: in welke lounge post ik nou?
Zoals mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Beide, heel af en toe post ik dubbel aangezien ik hier ook de vrienden en vriendinnen op de hoogte wil houden.![]()
![]()
![]()
Dus hier moet ik ook vragen waar het uitzwaaitopic blijft?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
Beide, heel af en toe post ik dubbel aangezien ik hier ook de vrienden en vriendinnen op de hoogte wil houden.![]()
![]()
![]()
Ah jij post ook dubbel?quote:
Jij bent TRV meubelstuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus hier moet ik ook vragen waar het uitzwaaitopic blijft?
nopequote:
Neuh niet echt. Je mag 20 mee volgens mij. Ik mocht naar New York bij de SAS 23 mee. Daar waren ze uiterst coulant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
En 15.6 kilo is veel?
driedubbel soms zelfsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jij post ook dubbel?In GC en PUB?
![]()
Oeh wat slecht.quote:
wflquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh wat slecht.Waar is die derde?
Post jij in WFL?quote:
Dat had ik niet achter je gezocht.quote:
dta kan hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht.
Drie slowchatsquote:
geeft niks hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Drie slowchats. Ben ik de enige die vrijwel alleen hier post
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Jup.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:
daar hadden we het toch helemaal niet overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Verder ben ik ook best aardig (soms)
.
Nee, maar ik koos ervoor om het anders te lezen dan jij het bedoeldequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar hadden we het toch helemaal niet over
je kaartje was iig wel best aardig jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar ik koos ervoor om het anders te lezen dan jij het bedoelde.
'Je bent gek/raar/hebt een afwijking, maar het geeft niet hoor'.
]quote:
Thnx!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
]
Ik ga ervandoor Jag heel veel succes, plezier, sterkte, geniet ervan etc en een goede vlucht
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kaartje was iig wel best aardig ja
jij was er niet hequote:
trustequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
Jag, een goeie reis en héél erg veel plezier.
Ik ga afsluiten.
Een kusje van es!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
Jag, een goeie reis en héél erg veel plezier.
Ik ga afsluiten.
aangezien ik er morgenvroeg niet zal zijn wil ik je nu ook ff een een goede, leuke, fijne, spannende, uitdagende, enz ... reis toewensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een kusje van es!![]()
![]()
![]()
Bedankt es!![]()
Ik kom hier morgenochtend nog wel even gedag zeggen enzo, vertrek staat gepland tussen 10.30 en 11.00.![]()
ouwe ventquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben ook zo weer weg
lekker slaapje doen
Thnx.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aangezien ik er morgenvroeg niet zal zijn wil ik je nu ook ff een een goede, leuke, fijne, spannende, uitdagende, enz ... reis toewensen.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je, enzo
ik neem aan dat je zo af en toe ff komt buurten hier?
komt door de ouderdomquote:
Spem!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik probeer ook nog wat op m'n weblog te pennen.
![]()
dan kan je hier niet postenquote:
*opslaat in favorietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik probeer ook nog wat op m'n weblog te pennen.
![]()
nope, ik ben niet oudquote:
jupquote:
Dat zouden we kunnen doen, maar komt er van slapen dan wel wat??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
zullen we anders samen naar bed gaan?
dat zei ik toch niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen, maar komt er van slapen dan wel wat??
hoi doei beterschapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef classpc het volgende:
Ik heb barstende hoofdpijn, dus ik ga meteen op bed.
Dag iedereen
Kijk, dat biedt perspectief..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zei ik toch niet?
ik had het over naar bed gaan
Ik sta in D's favo's! Hoe vet!quote:
woon je in de buurtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk, dat biedt perspectief..
hoi Jaguarizedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi Vikingmeisje
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoi Jaguarized
wat heb jij een moeilijke naam om op dit uur nog foutloos te typen
drink je zoveel dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoi Jaguarized
wat heb jij een moeilijke naam om op dit uur nog foutloos te typen
't Kon familie zijn qu.quote:
jupquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, een goede borrel op zijn tijd is nooit weg, toch??
dat van mij is ook meer knikkebollen hoor... voel me nu echt een klein meiske die hard roept dat ze nog niet slaapt, terwijl ze er zo tegen vechtquote:
hoe klein ben je dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat van mij is ook meer knikkebollen hoor... voel me nu echt een klein meiske die hard roept dat ze nog niet slaapt, terwijl ze er zo tegen vecht
Dat is wel heel erg natuurlijk, wakker blijven tegen je zin.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat van mij is ook meer knikkebollen hoor... voel me nu echt een klein meiske die hard roept dat ze nog niet slaapt, terwijl ze er zo tegen vecht
Ja, en ik ga nu mijn bed vinden... slaap lekker poppiesquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg natuurlijk, wakker blijven tegen je zin.![]()
Trusten Vikingmeisje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en ik ga nu mijn bed vinden... slaap lekker poppies
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en ik ga nu mijn bed vinden... slaap lekker poppies
ff Married with Children kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook zo. Ik kom morgen nog wel ff posten enzo.
Qu doe jij het licht uit zo?
Vandaag de grote dag he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:05 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Jezus wat een tijdstip.
Jaja, ik ben volgens mij ook de eerste die wakker is.quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
toch maar gaan werken
jajahquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel verstandig.Er moet geld binnen komen immers.
![]()
Dat had ik ook toen mijn tante wilde doneren gister.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jajah![]()
geld is er al, maar meer is beter![]()
als ik wegga, organiseer ik een benefiet-avond. 100 euro de man, onbeperkt eten en drinken om afscheid te nemen van mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen mijn tante wilde doneren gister.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik wegga, organiseer ik een benefiet-avond. 100 euro de man, onbeperkt eten en drinken om afscheid te nemen van mij![]()
En ik moet nog wat dingen inpakken.quote:
schiet op danquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik moet nog wat dingen inpakken.
lekker op tijd. Maar ach, ik doe dat verder ook pas de avond voor vertrek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik moet nog wat dingen inpakken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik wegga, organiseer ik een benefiet-avond. 100 euro de man, onbeperkt eten en drinken om afscheid te nemen van mij![]()
Ik ben daar altijd erg laat mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd. Maar ach, ik doe dat verder ook pas de avond voor vertrek.Ik heb die dingen die ik meeneem toch gewoon nodig in het dagelijks gebruik.
Het was behoorlijk koud buiten inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:48 schreef classpc het volgende:
Ik ben inmiddels op school aangekomen met bevroren duimen en vingers.
maar ik kan van dat geld ( als er 100 man komt ) wel 2 jaar levenquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:47 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* classpc rolt over de grond van het lachen
Moah, komt allemaal wel goed denk ik. Ik heb gelukkig tegenwoordig al wat spullen in Indonesie liggen, dus ik hoef niet alles weer mee te zeulen. Dat merk ik ook wel aan de inhoud van mijn koffer, statief, led-verlichting, betonspijkers, USB lezer/kabel, wat broeken, wat shirts uit Duitsland, DVD's, Lost DVD box...quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd erg laat mee.In de backpack moet nog een korte broek die ik nog aan heb en een toilettas. De rugzak voor onderweg met laptop en leesvoer moet ook nog ingepakt worden.
Ik werk nu op m'n gewone pc. Lekker makkelijk toetsenbord.
![]()
Maar het waaide niet, dus dat was wel fijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:48 schreef classpc het volgende:
Ik ben inmiddels op school aangekomen met bevroren duimen en vingers.
betonspijkersquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, komt allemaal wel goed denk ik. Ik heb gelukkig tegenwoordig al wat spullen in Indonesie liggen, dus ik hoef niet alles weer mee te zeulen. Dat merk ik ook wel aan de inhoud van mijn koffer, statief, led-verlichting, betonspijkers, USB lezer/kabel, wat broeken, wat shirts uit Duitsland, DVD's, Lost DVD box...
en .... oude papieren/loonstroken/belastingopgavenwant die heb ik hier toch niet meer nodig
![]()
Statief neem ik niet mee. Dat gaat me teveel aan gewicht kosten. Ik zit nu op 16.8 in m'n backpack. Daar komt ws nog twee kilo bij. Mijn weegschaal en die van Schiphol zijn iets anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, komt allemaal wel goed denk ik. Ik heb gelukkig tegenwoordig al wat spullen in Indonesie liggen, dus ik hoef niet alles weer mee te zeulen. Dat merk ik ook wel aan de inhoud van mijn koffer, statief, led-verlichting, betonspijkers, USB lezer/kabel, wat broeken, wat shirts uit Duitsland, DVD's, Lost DVD box...
en .... oude papieren/loonstroken/belastingopgavenwant die heb ik hier toch niet meer nodig
![]()
Waarschijnlijk om die golfplaten op z'n dak vast te houden.quote:
die heb ik daar nog niet gezien, dus die neem ik mee. Dan kan ik tenminste fotolijsten ophangen en zo.quote:
da's nog niet slecht. had ik maar een uur langerquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
zo ik ook weer wakker, had de intentie om rond 8uur uit bed te komen, 't is een uur later geworden
Heel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
zo ik ook weer wakker, had de intentie om rond 8uur uit bed te komen, 't is een uur later geworden
Heel af en toe dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:34 schreef MutZ het volgende:
Heel veel plezier Jag, denk je zo nu en dan nog wel een beetje aan ons?
goed zoquote:
Maar niet als je dan te laat op 't werk komt hequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel goed.Beter te laat dan te vroeg zeg ik altijd maar.
Jij hebt een fulltime baan, ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's nog niet slecht. had ik maar een uur langer
en ik ben nog altijd ziekjes/ziekelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt een fulltime baan, ik niet
je bent gewoon ziekquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik ben nog altijd ziekjes/ziekelijk
Dat moet kunnen voor een keer. Zeg maar dat Jag weg ging.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar niet als je dan te laat op 't werk komt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |