lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
es-topic.
8 broodjes met zelfgemaakte tonijnsalade liggen klaar om opgepeuzeld te worden.
edit: nu nog 6.![]()
Nu nog even aansterken he.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
es-topic.
8 broodjes met zelfgemaakte tonijnsalade liggen klaar om opgepeuzeld te worden.
edit: nu nog 6.![]()
ben je bang dat je het zo zwaar gaat krijgen dan?quote:
ik heb nog helemaal niets gegeten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel
. Dat eet ik op een hele dag nog niet weg
. Tot nu toe één boterham en een chocolaatje weggewerkt...
Vanochtend om 8 uur 3 boterhammen, nu 8. Als ik te weinig eet krijg ik ook zo'n last van gerommel in m'n maag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel
. Dat eet ik op een hele dag nog niet weg
. Tot nu toe één boterham en een chocolaatje weggewerkt...
Het avondeten schijnt veel van hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben je bang dat je het zo zwaar gaat krijgen dan?
Hopen dat ze niet al te gekke dingen op tafel zetten. In een of andere vlaag van verstandsverbijstering zoiets als Haggis ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het avondeten schijnt veel van hetzelfde te zijn.Dus als het iets is wat ik niet lus...
![]()
Het valt me nog mee dat niemand met de opmerking kwam: "Oh dan ga je zeker heel veel kiwi's eten! Kiwi's op brood 's ochtends, kiwi bij de lunch en 's avonds kiwisoep, kiwibiefstuk en kiwitoetje."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet al te gekke dingen op tafel zetten. In een of andere vlaag van verstandsverbijstering zoiets als Haggis ofzo.
Ben duidelijk een beetje door de warquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat niemand met de opmerking kwam: "Oh dan ga je zeker heel veel kiwi's eten! Kiwi's op brood 's ochtends, kiwi bij de lunch en 's avonds kiwisoep, kiwibiefstuk en kiwitoetje."![]()
Naar de vrucht dus.
Australie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Het beest komt heel niet uit Australie en van zo'n vrucht een biefstukkie lijkt me ook niet echt een succes.
Dat zeg ikquote:
Ik snap je link met Australie niet aangezien die vogel uit Nieuw-Zeeland komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar het klopt iig wél
.
Omdat ik dus om de een of andere vage reden in mijn hoofd had dat je daar naartoe gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snap je link met Australie niet aangezien die vogel uit Nieuw-Zeeland komt.![]()
quote:
B.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
Wie heeft deze OP gemaakt ? Hij is leuk zo !
Bengeltje geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
is trouwens al een topic of 5 zo geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef buzzer het volgende:
Vind 't wel beter zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
is trouwens al een topic of 5 zo geloof ik
Het ligt er slechts 3,5 uur van vliegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik dus om de een of andere vage reden in mijn hoofd had dat je daar naartoe gaat. En ik had al op verzenden geklikt voordat het me begon te dagen
.
Ik weet dat ik Buzzer niet ben, maar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Buzzer, hoe is het met oma?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Buzzer niet ben, maar...
Wordt donderdag gecremeerd...
suc6quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef es70 het volgende:
Ik ga aan het werk, beter laat dan nooit.
Tot later.
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Stil hier.
Succes he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...
Dat gebeurd toch wel vakerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
He er is ook eindelijk iemand gebanned.
quote:
Ik heb het idee dat dat niet heel succesvol verloopt, gezien het feit dat je hier postquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben een poging aan het doen om een tentamen te leren...
Sinds vannacht was er niemand meer.quote:
da's best langquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sinds vannacht was er niemand meer.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Tha_T het volgende:
Ik wist niet dat D'n Observant ook buiten Maastricht gelezen werd?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat niet heel succesvol verloopt, gezien het feit dat je hier post.
ahquote:
sorry B.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |