Nee geen idee, maar ik heb ook vaak dat ik dorpjes niet in kom...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef maggi het volgende:
ik ga zo ook online iemand zin in een bezoekje lol
@zwaalie ik wilde bij jou komen maar lukt telkens niet, had er laatst ook last van, weet jij miss hoe dit kan?
zeg dat wel zeg, miss zie ik je nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar ik heb ook vaak dat ik dorpjes niet in kom...en foutmelding krijg. Soms lukt het dan wel als ik opnieuw opstart en het probeer, maar soms ook niet. Je krijgt er een punthoofd van!
Nee, ik heb het ook een beetje chessa.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ben ik de enige die het nogal irri vind om 100x hetzelfde bericht te lezen?![]()
Krijg je ook een bepaalde error code?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar ik heb ook vaak dat ik dorpjes niet in kom...en foutmelding krijg. Soms lukt het dan wel als ik opnieuw opstart en het probeer, maar soms ook niet. Je krijgt er een punthoofd van!
weltrustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Chesje zet poort weer dicht en gaan zzzzzzzzzlapen![]()
![]()
We moeten ook je naam en de naam van je dorp weten om je te kunnen toevoegen (en vervolgens moet je ons dan ook toevoegen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef WernerVonPinky het volgende:
Sinds vandaag ook in het bezit van ACWW.
Mijn WFC is 3952-0210-5194
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |