Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijnquote:
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
pfoe gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
ah ben je niet lesbisch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe gelukkig verschillen smaken
dat is dus echt helemaal niet mijn ding
kan me ook niet voorstellen daar ooit op te vallen eerlijk gezegd
Hehe gebruiken we t gewoon als verwijshaakjequote:
Dat had ik ook uit haar posts opgemaakt ja.quote:
Maken we een deal... Ik pass jou de dikzakken en jij mij de strakke vrouwtjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!)
biquote:
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verdere voorwaarden:
Klein, strak en onder de 53 Kg
Ik hou ook niet van Aziatisch. Niets mis met iele kutjes, maar daar zit gewoon geen figuur in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.
De Aziatische meisjes die ik ken hebben juist een geweldig lichaam... Zo ook mn beste vriendin... Heerlijke kont...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
dus ik neem de drank en de vrouwen mee... Zie niet de meerwaarde voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Prima, kom gezellig langs en neem wat vodka mee en wat leuke vrouwtjes.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
hmmm als mokster vandaag nog komt eens vragen of ze zich in de auto opgemaakt heeft vanochtend.... Stomme kut met haar makeup
Ja Marc, gefeliciteerd!quote:
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... hahaquote:
Kon je me dat niet eerder vertellen anders had ik wel een andere TT gemaakt...quote:
Houwe zo... Alles is voor Joeyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... haha
Ohw ze zijn er wel hoor, schone Aziatische dames, maar niet veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... haha
quote:
Is goed, mijn schoonmoeder heeft net een facelift gehad...hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maken we een deal... Ik pass jou de dikzakken en jij mij de strakke vrouwtjes![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk ook weer zo..
dan wil straks iedereen de mooie meisjes en is er haast niks meer voor mij![]()
Als ze klein en onder de 53 KG is neem ik dr graag meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, mijn schoonmoeder heeft net een facelift gehad...hebben?![]()
Leer lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en net wilde je ze niet. Voor Joey valt soweiso alles boven de 1.50 af, dus er blijft nog genoeg over,
.
Je hoeft van mij verder niet mee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dus ik neem de drank en de vrouwen mee... Zie niet de meerwaarde voor mij![]()
zijn verjaardagquote:
hijs jarigquote:
quote:
saai, preuts (jaja eerste preutse homo op deze aardkloot)...quote:
Het begind er op te lijken dat dat echt je enige 2 voorwaarden zijn Joey, das toch wel eng.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze klein en onder de 53 KG is neem ik dr graag mee![]()
Joey was om 06.45 al aant werk... En is nu al klaarquote:
Wat is er mis met Liefie_ volgens JoeyT dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
saai, preuts (jaja eerste preutse homo op deze aardkloot)...
Etc Etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |