Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijnquote:
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
pfoe gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
ah ben je niet lesbisch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe gelukkig verschillen smaken
dat is dus echt helemaal niet mijn ding
kan me ook niet voorstellen daar ooit op te vallen eerlijk gezegd
Hehe gebruiken we t gewoon als verwijshaakjequote:
Dat had ik ook uit haar posts opgemaakt ja.quote:
Maken we een deal... Ik pass jou de dikzakken en jij mij de strakke vrouwtjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!)
biquote:
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verdere voorwaarden:
Klein, strak en onder de 53 Kg
Ik hou ook niet van Aziatisch. Niets mis met iele kutjes, maar daar zit gewoon geen figuur in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.
De Aziatische meisjes die ik ken hebben juist een geweldig lichaam... Zo ook mn beste vriendin... Heerlijke kont...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
dus ik neem de drank en de vrouwen mee... Zie niet de meerwaarde voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Prima, kom gezellig langs en neem wat vodka mee en wat leuke vrouwtjes.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
hmmm als mokster vandaag nog komt eens vragen of ze zich in de auto opgemaakt heeft vanochtend.... Stomme kut met haar makeup
Ja Marc, gefeliciteerd!quote:
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... hahaquote:
Kon je me dat niet eerder vertellen anders had ik wel een andere TT gemaakt...quote:
Houwe zo... Alles is voor Joeyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... haha
Ohw ze zijn er wel hoor, schone Aziatische dames, maar niet veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja tis geloof k al duidelijk dat joey zo'n beetje de enige is die op dat type valt... haha
quote:
Is goed, mijn schoonmoeder heeft net een facelift gehad...hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maken we een deal... Ik pass jou de dikzakken en jij mij de strakke vrouwtjes![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk ook weer zo..
dan wil straks iedereen de mooie meisjes en is er haast niks meer voor mij![]()
Als ze klein en onder de 53 KG is neem ik dr graag meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, mijn schoonmoeder heeft net een facelift gehad...hebben?![]()
Leer lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en net wilde je ze niet. Voor Joey valt soweiso alles boven de 1.50 af, dus er blijft nog genoeg over,
.
Je hoeft van mij verder niet mee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dus ik neem de drank en de vrouwen mee... Zie niet de meerwaarde voor mij![]()
zijn verjaardagquote:
hijs jarigquote:
quote:
saai, preuts (jaja eerste preutse homo op deze aardkloot)...quote:
Het begind er op te lijken dat dat echt je enige 2 voorwaarden zijn Joey, das toch wel eng.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze klein en onder de 53 KG is neem ik dr graag mee![]()
Joey was om 06.45 al aant werk... En is nu al klaarquote:
Wat is er mis met Liefie_ volgens JoeyT dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
saai, preuts (jaja eerste preutse homo op deze aardkloot)...
Etc Etc...
ik snap t ook niet helemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het begind er op te lijken dat dat echt je enige 2 voorwaarden zijn Joey, das toch wel eng.
Als ze kunnen praten is t ook wel een pre, maar als t toch om scharrels gaat dan geen voorwaardequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het begind er op te lijken dat dat echt je enige 2 voorwaarden zijn Joey, das toch wel eng.
Punt van kleine vriendinnen is dat ze vaak lekker bijdehand zijn en dat is wel een opgeiler. Daarnaast zijn ze makkelijk de kamer rond te slingeren tijdens de seks.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap t ook niet helemaal
dan is t toch net alsof je een klein kindje neukt?
naja ik zal wel gek zijn
of misschien is dat voor joey juist de aantrekkingskracht
YAHTZEE... DING DING DING.. WE'VE GOT A WINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap t ook niet helemaal
dan is t toch net alsof je een klein kindje neukt?
naja ik zal wel gek zijn
of misschien is dat voor joey juist de aantrekkingskracht
Helemaal niets, mag dr welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is er mis met Liefie_ volgens JoeyT dan?![]()
Maar ik heb nog een paar voorwaarden. Mooi haar, extreem verzorgd uiterlijk, mooie haren, top kleren... Mij kunnen helpen met kledingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Punt van kleine vriendinnen is dat ze vaak lekker bijdehand zijn en dat is wel een opgeiler. Daarnaast zijn ze makkelijk de kamer rond te slingeren tijdens de seks.![]()
Niets seksueels aan, want totaal niet mn type.. En ik de hare waarsch ook nietquote:
Gelukkig kom je vandaag niet met uitgebreide beschrijvingen van je seksleven,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
YAHTZEE... DING DING DING.. WE'VE GOT A WINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je zo slecht met kleding?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een paar voorwaarden. Mooi haar, extreem verzorgd uiterlijk, mooie haren, top kleren... Mij kunnen helpen met kleding![]()
Jij bent hoofdelijk verantwoordelijk voor het Psychologie deel als het gaat om het R&P...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
Joey heeft afentoe t idee dat hij dit topic in zn eentje moet dragen
wie wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou vooral niet van Mukluks en dat soort onzin.
Ze is inderdaad een aanwinst voor dit topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets seksueels aan, want totaal niet mn type.. En ik de hare waarsch ook niet
Maar ze is wel aanwinst voor dit topic...
Joey heeft afentoe t idee dat hij dit topic in zn eentje moet dragen
Een gros van de vrouwen die Mukluks en dat soort schoenen kopen. Ik ben wat dat betreft echt kieskeurig op vrouwelijke schoenen.quote:
Ik heb nog weinig verband gezien tussen bijdehandheid en lengte,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Punt van kleine vriendinnen is dat ze vaak lekker bijdehand zijn en dat is wel een opgeiler. Daarnaast zijn ze makkelijk de kamer rond te slingeren tijdens de seks.![]()
Nee hoor,ik zorg er voor dat de juiste mensen meegaan...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben je zo slecht met kleding?![]()
Sja wat zijn topkleren, das natuurlijk ook maar een mening. Ik hou vooral niet van Mukluks en dat soort onzin. Fucking misplaatste eskimowijven.
ik had t meer over de mannen die volgens die vrouwen op die schoenen moeten vallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een gros van de vrouwen die Mukluks en dat soort schoenen kopen. Ik ben wat dat betreft echt kieskeurig op vrouwelijke schoenen.![]()
Joey is vandaag gewoon beetje manischquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor heeft soms het idee dat Joey een beetje grootheidswaanzin heeft.![]()
weer een reden om te stoppenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zorg er voor dat de juiste mensen meegaan...
Heb vrijwel nooi alleen gewinkeld bedenk ik me nu...
Ja ik wist ook nooit wat topkleren waren. Maar met mn huidige vriendin kan ik me er zelfs aan irriteren... Heel goed daarin en dat zorgt voor druk aan mijn kant
hebben jullie t nu over die lelijke bontdingen met die ballen eraan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had t meer over de mannen die volgens die vrouwen op die schoenen moeten vallen
want die zijn er niet
alleen die vrouwen vinden het leuk omdat ze gehypt zijn en ze denken dat ze t moeten dragen
wat blaat ik nou trouwens
niks vrouwen alleen meisjes dragen die dingen
Verbaal weerwoord is door de jaren heen de belangrijkste voorwaarde geworden ongeveer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig verband gezien tussen bijdehandheid en lengte,![]()
Wel tegenstrijdig trouwens, aan de ene kant wil je verbaal weerwoord maar aan de andere kant heb je fysiek graag overwicht.
Is toch logisch. Je wilt toch een vrouw die verbaal en mentaal aan je gewaagd is, maar toch niet een vrouw die fysiek hetzelfde aankanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig verband gezien tussen bijdehandheid en lengte,![]()
Wel tegenstrijdig trouwens, aan de ene kant wil je verbaal weerwoord maar aan de andere kant heb je fysiek graag overwicht.
Het zou je verbazen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef liefie_ het volgende:
wat blaat ik nou trouwens
niks vrouwen alleen meisjes dragen die dingen
jep helaas welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben jullie t nu over die lelijke bontdingen met die ballen eraan?
wat net sloffen lijken waar mensen mee buiten lopen?
Mooier zal ik nooit krijgen, dus doet Joey maar niet hequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben jullie t nu over die lelijke bontdingen met die ballen eraan?
wat net sloffen lijken waar mensen mee buiten lopen?
Stuur es een foto van dr dan, je hebt mn mailadres.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooier zal ik nooit krijgen, dus doet Joey maar niet he![]()
stiekem komt t ook omdat ze geweldig is
Dat lijkt mij vanzelfsprekend jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verbaal weerwoord is door de jaren heen de belangrijkste voorwaarde geworden ongeveer.![]()
Of post 'm hier... Daar issie goed in toch? Foto's posten! (en ik ben ook wel benieuwd eigenlijk waar hij een Claire forlaine look-a-like voor laat zitten)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stuur es een foto van dr dan, je hebt mn mailadres.
quote:
Met blond haar, blauwe ogen heb je helemaal geen hoertjes nodig, dan bieden de vrouwen (of mannen) zich zo wel aan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
Thaise hoertjes... Nog nooit geprobeerd, maar ik ben overal wel voor in!![]()
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
Thaise hoertjes... Nog nooit geprobeerd, maar ik ben overal wel voor in!![]()
Sommige mannen willen dan juist niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met blond haar, blauwe ogen heb je helemaal geen hoertjes nodig, dan bieden de vrouwen (of mannen) zich zo wel aan!![]()
Dat snap ik, maar het ging me er om dat jullie dat wat meer extreem willen. In principe heb je fysiek ook overwicht op een vrouw de de zelfde lengte heeft als jij hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is toch logisch. Je wilt toch een vrouw die verbaal en mentaal aan je gewaagd is, maar toch niet een vrouw die fysiek hetzelfde aankan![]()
Fysiek beschermt de man de vrouw... Zo hoort...![]()
en dan vooral je spijkerbroek er nog in frottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]die dingen jah
mens dat doe je toch niet aan, en al helemaal niet om mee naar buiten te gaan
Je hoeft ook niet tegen allemaal ja te zeggen natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mannen willen dan juist niet meer.![]()
komt door hun eigen onzekerheidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ging me er om dat jullie dat wat meer extreem willen. In principe heb je fysiek ook overwicht op een vrouw de de zelfde lengte heeft als jij hebt.
Ja ik val gewoon echt op meisje meisjes. Zo val ik bv ook op neuzen. Klein en rondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ging me er om dat jullie dat wat meer extreem willen. In principe heb je fysiek ook overwicht op een vrouw de de zelfde lengte heeft als jij hebt.
Een tijd lang had een vriend van me een scharrel van 1.80 en iedere keer als we afspraken begon hij weer van 'sja ze is in proportie maar gewoon groot' en ik verklaarde hem voor gek. Toen kreeg ik zelf met een meisje van 1.80 en ik ben het met hem eens, het is gewoon 'te groot'. Meisjes horen klein te zijn, noem me maar conservatief.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
geen dan kquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thx allemaal
Je kunt ook tegen extreem veel nee zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet tegen allemaal ja te zeggen natuurlijk!
Astu!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Thx allemaal
meisje meisjes zijn juist niet aziatisch achtigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik val gewoon echt op meisje meisjes. Zo val ik bv ook op neuzen. Klein en rond![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan vooral je spijkerbroek er nog in frotten
die dingen heb ik nooit zo begrepen maja
Hoe lang en zwaar ben je zelf? Ik ben 1m96 en weeg 90 kilo. Heb zelf ervaring met kleine vrouwen (rond de 1m50) en ook een tijdje wat rond gescharreld met een meisje van 1m84. Mijn voorkeur gaat qua lichaamsbouw dan echt wel uit naar die laatste, vooral voor dat proportionele.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een tijd lang had een vriend van me een scharrel van 1.80 en iedere keer als we afspraken begon hij weer van 'sja ze is in proportie maar gewoon groot' en ik verklaarde hem voor gek. Toen kreeg ik zelf met een meisje van 1.80 en ik ben het met hem eens, het is gewoon 'te groot'. Meisjes horen klein te zijn, noem me maar conservatief.![]()
Daar heeft het wel de schijn van jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt door hun eigen onzekerheid
als ze niet extreem klein en zo zijn voelen ze zich niet zo zeker van zichzelf![]()
naja ik snap het ideequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]die zijn idd helemaal gek
k houd daar zowiezo niet van spijkerbroek in laarsjes
[afbeelding]
Daar komt 't in de praktijk wel op neer helaas...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen extreem veel nee zeggen.![]()
Misschien wel, wie weet...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt door hun eigen onzekerheid
als ze niet extreem klein en zo zijn voelen ze zich niet zo zeker van zichzelf![]()
Dat zeg je maar tegen je moeder als je zakgeld krijgt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef GF het volgende:
Hoeren!
Wederom zie ik het verband tussen meisjes-heid (quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik val gewoon echt op meisje meisjes. Zo val ik bv ook op neuzen. Klein en rond![]()
Ik ben 1.86 en 80 kilo. Ik hou niet van meisjes van 1.80, dat is me te groot. Het liefst onder de 1.70.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang en zwaar ben je zelf? Ik ben 1m96 en weeg 90 kilo. Heb zelf ervaring met kleine vrouwen (rond de 1m50) en ook een tijdje wat rond gescharreld met een meisje van 1m84. Mijn voorkeur gaat qua lichaamsbouw dan echt wel uit naar die laatste, vooral voor dat proportionele.....
Ik prefereer mannen die toch wel minstens 15 cm. langer zijn dan ik...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Owhjee, een spellingsfout, wat erg!quote:
Ik krijg geen zakgeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder als je zakgeld krijgt!![]()
Lees nou eens beter. Ik zou nooit relatie willen met aziatisch meisje... Ik had t puur over sex. Ik vind aziatische meisjes ook niet mooi, maar wel heel geil.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meisje meisjes zijn juist niet aziatisch achtig
vind ik dan
ik heb liever een lief zacht buikje, toch minstens redelijk wat borsten en een mooie ronde kont of zo
dat vind ik meisje meisjes met vrouwlijke rondingen
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wederom zie ik het verband tussen meisjes-heid () en lengte niet,
.
Ik zie hier vaker een jongen rondlopen die dat doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]die zijn idd helemaal gek
k houd daar zowiezo niet van spijkerbroek in laarsjes
[afbeelding]
als ik aan een meisje denk dan den ik aan een popje... Sneppiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wederom zie ik het verband tussen meisjes-heid () en lengte niet,
.
Des te meer reden om dit naar d'r te roepen dan?quote:
ik stuur het even door naar de politiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef JoeyT het volgende:
is uit mijn ervaring gebleken dat kleine meisjes krapper zijn en je dus veel meer voelt tijdens de sexDat afgelopen week de condoom 2 keer scheurde is ook echt geen toeval
Iquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef CleeJee het volgende:
Klein maar o so fucking fijn :p
Waarom hebben vrouwen eigenlijk een schoenen tic?
Je kan me serieus elke winkel in krijgen, heb echt niks tegen shoppen (al is het maar om de kansloze mannen uit te lachen die bij de ingang van de winkels met een enorm chagga gezicht staan te wachten tot hun liefje ein-de-lijk klaat is) maar een schoenenwinkel....nee, daar wordt ik nou niet bepaald gelukkig van.....
Dan kan ik alleen maar zoenen als er een trap in de buurt is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben 1.86 en 80 kilo. Ik hou niet van meisjes van 1.80, dat is me te groot. Het liefst onder de 1.70.![]()
ik heb t toch ook niet over een relatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou eens beter. Ik zou nooit relatie willen met aziatisch meisje... Ik had t puur over sex. Ik vind aziatische meisjes ook niet mooi, maar wel heel geil.
Goed planquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te meer reden om dit naar d'r te roepen dan?
en omdat je dan bij ze weg kan kruipen? veilige arm om je heen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik prefereer mannen die toch wel minstens 15 cm. langer zijn dan ik...
Niet zo zeer vanwege het overwicht... Maar gewoon... Omdat ik lange (slanke) mannen aantrekkelijk vind!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef JoeyT het volgende:
uit mijn ervaring gebleken dat kleine meisjes krapper zijn en je dus veel meer voelt tijdens de sex
Ach, wel een I.P.H.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zoenen als er een trap in de buurt is...![]()
Dan zit ik of lig ik liever... Staand ontspant zo lastig...quote:
Dat heeft zeker wel wat. Dat je precies met je hoofd tot onder hun kin komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef CleeJee het volgende:
en omdat je dan bij ze weg kan kruipen? veilige arm om je heen?
Zo iets ja, het uiterlijk is zeker belangrijk, maar ik zou echt geen lijst van losse eigenschappen kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ook niet
voor mij houdt dat verband met vrouwlijke rondingen en of ze zichzelf mooi verzorgd en zo
niet gewoon: haar in een elastiek, trui aan die slobbert enz
een klein meisje met vrouwlijke rondingen vind ik ook prima en die vrouwlijkheid uitstraald
maja ik vind die aziatische meisjes gewoon niet mooi rondig en zo
oeh ik val wel op sexy gespierde armen bij mannenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef CleeJee het volgende:
[..]
dan noem ik ook geen aziatische meisjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb t toch ook niet over een relatie?
ik heb t over mooi en meisje meisjes achtig
mijn dromen! wat doe jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat heeft zeker wel wat. Dat je precies met je hoofd tot onder hun kin komt.![]()
Maar ik vind ze ook mooier om naar te kijken...
Lang en slank, op het magere af...![]()
![]()
Tsja ik heb toch best wat referentie materiaal en missch geldt t niet voor alle kleine meisjes, maar uit mijn ervaring komt dat dus wel naar voren...quote:
Ja, dat schijnen veel vrouwen lekker te vinden. Mijn kipje ook. Dan lig ik TV te kijken en zij slaapt op m'n borstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Verliefdheid maakt idd een eind aan een objectieve kijk,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:07 schreef JoeyT het volgende:
Ach miss zit dit nu gewoon bij mij zo, omdat ik mn eigen vriendin zo zie... Laat t je wel weten mocht ik weer eens vrijgezel zijn
ugh jukkie juist in porno vind ik die aziatische meisjes vreselijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
dan noem ik ook geen aziatische meisjes![]()
Die zijn gewoon geil... Kijk wat pronofilms en miss begrijp je me dan
Mooi en meisjes achtig is 9 van de 10 keer blank, klein haarkleur liever niet echt blond, kleine handen, kleine borsten kleine maar ronde kont. Zachte stem, lief en onschuldig uiterlijk. Mooi opgemaakt, maar net zo mooi zonder make-up, mooie diverse garderobe... Gewoon een meisje die neit 1,2,3 opvalt maar als je dr eenmaal mee omgaat compleet gek maakt...
Ach miss zit dit nu gewoon bij mij zo, omdat ik mn eigen vriendin zo zie... Laat t je wel weten mocht ik weer eens vrijgezel zijn
Heb je ook weleens wat grotere vrouwen geneukt om te kunnen vergelijken dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik heb toch best wat referentie materiaal en missch geldt t niet voor alle kleine meisjes, maar uit mijn ervaring komt dat dus wel naar voren...
Je kipje ;-)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen veel vrouwen lekker te vinden. Mijn kipje ook. Dan lig ik TV te kijken en zij slaapt op m'n borst
Mn vriendin in mn 7 jarige relatie (vanaf 16e mee gehad) was 1.64m. Daarna veel scharrels en op gegeven moment wilde ik alleen nog maar kleine scharrels. Of die maakten mij iig geiler dan de anderen. T is dus niet altijd zo geweest, iets van de laatste 2 jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verliefdheid maakt idd een eind aan een objectieve kijk,. Maar ik had begrepen dat je eerdere vriendin toch ook klein was?
Dat ligt zoooo lekker!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen veel vrouwen lekker te vinden. Mijn kipje ook. Dan lig ik TV te kijken en zij slaapt op m'n borst
Op basis van mijn referentiemateriaal spreek ik het dus tegen. Er zit echt geen enkele relatie tussen de lengte/gewicht van een vrouw en het feit of ze wel of niet 'ruim' is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik heb toch best wat referentie materiaal en missch geldt t niet voor alle kleine meisjes, maar uit mijn ervaring komt dat dus wel naar voren...
liefie_ sprijd haar winkansenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:13 schreef CleeJee het volgende:
liefie_ gaat voor vrouwen?
niet mager iig.. en 1.85quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je ook weleens wat grotere vrouwen geneukt om te kunnen vergelijken dan?
@Nixxx: jij bent niet lang en mager?
Ik heb genoeg langere vrouwen geneukt... En ze zijn gewoon minder strak punt... Ik heb meer langere vrouwen dat kleine geneukt overigens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je ook weleens wat grotere vrouwen geneukt om te kunnen vergelijken dan?
@Nixxx: jij bent niet lang en mager?
Move over shorty!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ligt zoooo lekker!
Gosh... ik mis het![]()
Ik mag dan ook eigenlijk niet meer naar huis van d'rquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ligt zoooo lekker!
Gosh... ik mis het![]()
quote:
En de stijd om Moks gaat verder!quote:
Wel neuken, maar niet blijven slapen? Hoe inconsequent, meestal is het andersom!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:14 schreef GF het volgende:
[..]
Ik mag dan ook eigenlijk niet meer naar huis van d'r
Maar sinds ik niet mag blijven slapen
quote:
Nee hoor, die staat bij mij al onder 'vriendin, verder niks'...quote:
Vergeet je ladder niet mee te nemen als je een poging gaat wagen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef nixxx het volgende:
[..]eens kijken of je nog zo lang bent als ik je hoofd eraf heb gerukt
![]()
![]()
neem wel een zaag mee.. begin ik benedenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je ladder niet mee te nemen als je een poging gaat wagen!![]()
als iemand mij nou voedsel brengt..quote:
Mja. Ik ben zo'n 2 jaar ouder.quote:
Zo direct durfde ik dat niet te zeggen tegen haar oudersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel neuken, maar niet blijven slapen? Hoe inconsequent, meestal is het andersom!![]()
^quote:
helpt wel hoor:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef GF het volgende:
[..]
Zo direct durfde ik dat niet te zeggen tegen haar ouders
Verkapte zelfmoordpoging?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helpt wel hoor:
of ik neem haar tegen n boom en dan komt d buurman en dan moet u zich de rest van uw leven schamen tegenover de buurt of ik blijf slapen en dan doen we het gewoon braaf in bed...
hmz bij mij thuis werkte tquote:
Ze weten al dat we seks hebben. Dat is het rarequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz bij mij thuis werkte t
dit zei mn zusje namelijk tegen mn mama haha
oudersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:33 schreef GF het volgende:
[..]
Ze weten al dat we seks hebben. Dat is het rare
Denk dat d'r ouders het moeilijk hebben met het accepteren dat hun dochter ouder wordt.
kerkhoven zijn ook lekker rustigquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat bij mij al onder 'vriendin, verder niks'...
Oftewel, onbereikbaar, wil mij niet...![]()
In ieder geval beter dan de zoveelste discussie over de seksuele voorkeuren van diverse slowchatters.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
En mannen die ik wel wil, willen mij niet... Dus om nou te zeggen dat ik hier erg gelukkig van geworden ben...
heerlijk hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh ik val wel op sexy gespierde armen bij mannen
omdat die idd zo lekker om je heen kunnen naja je snapt m wel
Nee joh, tuurlijk wil ik je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jou wil ik, dus zul jij mij wel niet willen...![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk he
voor iemand staan die zijn armen om je heenslaat
je zijn warmte voelt, maar hij wel nog over je heen kan kijken, samen naar vuurwerk ofzow
You just made my dayquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk wil ik je wel
en dan ineens een kus in je nek voelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk he
voor iemand staan die zijn armen om je heenslaat
je zijn warmte voelt, maar hij wel nog over je heen kan kijken, samen naar vuurwerk ofzow
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:55 schreef CleeJee het volgende:
[..]
en dan ineens een kus in je nek voelen![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef Mokster het volgende:
![]()
![]()
En mannen die ik wel wil, willen mij niet... Dus om nou te zeggen dat ik hier erg gelukkig van geworden ben...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:55 schreef CleeJee het volgende:
en dan ineens een kus in je nek voelen![]()
Ik verlaat mijn huis niet zonder een beetje mascaraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:55 schreef nixxx het volgende:
mokster, je hebt je vanochtend toch niet in je auto opgemaakt he?
Je bent lief!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik had je zo gelukkig kunnen maken!
ik dacht het al nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik verlaat mijn huis niet zonder een beetje mascara![]()
En in de auto opmaken is wel heel erg gevaarlijk (nog even afgezien van het feit dat ik me niet voor kan stellen dat ik het dan netjes zou kunnen).
Toch gek, ik moest ook meteen denken aan Mokster toen ik dat las!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik dacht het al nietmaar je bevestiging is weer fijn
stond een topic in KLB over een dame die zich op zat te maken in auto en die bij Justitie parkeerde
ik ook niet, ik ben werkelijk een makeupdoosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
Ik verlaat mijn huis niet zonder een beetje mascara![]()
wooot, das ff wat meer dan een beetje mascaraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben werkelijk een makeupdoos![]()
fond de teint, mascara, eyeliner en oogschaduw. Meestal ook nog lipstick
gelukkig ben ik al mooi zonder make-upquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al mooi zonder make-up
Terwijl jij toch weet dat ik bijna geen make-up gebruik (alleen mascara, en als ik uitga meestal nog wat eyeliner en lipgloss)...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch gek, ik moest ook meteen denken aan Mokster toen ik dat las!
je moet je trainen héquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
moet ik nog eerder opstaan om naar mijn werk te gaan
Das ook genoeg, voor zover ik in je fotoboek kan zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
Terwijl jij toch weet dat ik bijna geen make-up gebruik (alleen mascara, en als ik uitga meestal nog wat eyeliner en lipgloss)...
Misschien was het wel meer de beschrijving over de rijvaardigheden waarom ik dit stuk met jou associeerde in plaats van het stuk over het opmaken...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Terwijl jij toch weet dat ik bijna geen make-up gebruik (alleen mascara, en als ik uitga meestal nog wat eyeliner en lipgloss)...
dat valt bij mij vet tegenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
gelukkig ben ik al mooi zonder make-up
ja maar ik hou ook gewoon niet zo van make upquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat valt bij mij vet tegen![]()
ik denk dat de mensen raar zouden opkijken, moest ik me opeens niet meer opmaken
sexyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
Ow trouwens... Tis niet gelukt om vóór vrijdag een afspraak met de kapster te maken. Je moet het dus helaas doen met donkerblonde uitgroei![]()
borstel door harenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je moet je trainen hé
make opdoen kost me misschien een dikke vijf minuten, de fond de teint goed uitwrijven, drie verschillende kleurtjes oogschaduw, dan snel een eyelinerstreepje schilderen, en dan met een half been al uit de badkamerdeur snel de mascaraborstel over de wimpers
piece of cake![]()
mijn haar goed leggen duurt me een pak langer
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was het wel meer de beschrijving over de rijvaardigheden waarom ik dit stuk met jou associeerde in plaats van het stuk over het opmaken...![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
Ow trouwens... Tis niet gelukt om vóór vrijdag een afspraak met de kapster te maken. Je moet het dus helaas doen met donkerblonde uitgroei![]()
net zo goed als Vicky butler-henderson?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ok... ik wil nog weleens verdwalen... Maar voor de rest kan ik het eigenlijk best wel!![]()
Jep jep.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja? Vond je me sexy ondanks mn uitgroei?![]()
ik kan mijn ogen er echt wel een pak mooier laten uitzien door makeup.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:17 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik hou ook gewoon niet zo van make up
veel beter dan het er nu uit ziet word het toch niet
Dan gaan we in een donker hoekje zitten, dan valt dat niet zo op!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
Zeg dat maar tegen mijn nagelafdrukken in jouw dashboard!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ok... ik wil nog weleens verdwalen... Maar voor de rest kan ik het eigenlijk best wel!![]()
en bedanktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:22 schreef GF het volgende:
Vaak zijn het bepaalde types die helemaal geen make-up gebruiken. En meestal niet omdat ze zonder gewoon al knap zijn
dat moet dan ook wel hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik kan mijn ogen er echt wel een pak mooier laten uitzien door makeup.
ik ben dan ook gespecialiseerd in het opmaken van de ogen. Krijg ik veel complimentjes over![]()
Hoe kan dat nou weer, dat je voor vrijdag geen afspraak kan makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
mensen kijken nu toch eerst naar lapins buik denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet dan ook wel he
bij korte-haren-mamma zijn
Waarschijnlijk gaat ze naar zo'n exclusieve dameskapper die je al een maand van te voren moet vastleggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, dat je voor vrijdag geen afspraak kan maken
Als ik als man bel, kan ik echt nog wel geknipt worden voor vrijdag..
knippen jahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En terecht, Moks d'r weelderige haardos verdient alleen het allerbeste!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze naar zo'n exclusieve dameskapper die je al een maand van te voren moet vastleggen.
complimenten voor mijn zwangerschapskledij krijg ik trouwens ook. Ze hebben zo'n mooie bloesjes en rokjes héquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef nixxx het volgende:
mensen kijken nu toch eerst naat lapins buik denk ik
Ik zei ook niet dat het onterecht was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, Moks d'r weelderige haardos verdient alleen het allerbeste!![]()
Kwestie van planning.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
complimenten voor mijn zwangerschapskledij krijg ik trouwens ook. Ze hebben zo'n mooie bloesjes en rokjes hé![]()
het is wel wat duur![]()
ik hoop dat ik voor de volgende zwangerschappen in hetzelfde seizoen mijn dikke buik heb![]()
Ik dacht dat je bij dameskappers altijd een afspraak moest maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ga altijd naar een kapper zonder afspraak.
ik ga gewoon binnen en het is geknipt
kleuren doe ik zelf
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat je bij dameskappers altijd een afspraak moest maken.![]()
Ik kan alleen 's avonds, en ze was de hele week al vol. En ik wil persé dat zij het doet, want dan gebeurt het tenminste goed! Dus volgende week maandag ben ik aan de beurt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al blond van jezelf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef liefie_ het volgende:
ik kleur niet meer
In Nederland zijn het volgens mij toch voornamelijk herenkappers waar je zonder afspraak terecht kunt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
. In de straat waar ik woon en werk zijn er al minstens 5 kappers waar je zomaar binnen kan zonder afspraak. Zowel voor dames als voor heren
neej hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Nederland zijn het volgens mij toch voornamelijk herenkappers waar je zonder afspraak terechtkunt.![]()
niet super blond hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al blond van jezelf!![]()
bizarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
In Nederland zijn het volgens mij toch voornamelijk herenkappers waar je zonder afspraak terecht kunt.![]()
je hebt ook van die zaken waar een stoplicht buiten staatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
hier kun je ook gewoon bijna overal binnenrennen
nou hier heb je verschillende kappersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bizar![]()
ik weet niet waar jullie wonen, maar in grote steden, zoals in brussel en parijs ga je gewoon binnen wanneer je zin hebt.
en als je per se een bepaalde kapster wil, zeg je dat als je binnen gaat en dan wacht je tot zij vrij is.
Dan ben ik verkeerd geïinformeerd. maar hier in de stad zijn het volgens mij toch voornamelijk de herenkappers waar dat voor geldt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
hier kun je ook gewoon bijna overal binnenrennen
Leidenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geïinformeerd. maar hier in de stad zijn het volgens mij toch voornamelijk de herenkappers waar dat voor geldt.
Kappers die beiden doen zie je inderdaad steeds meer, maar ik ken nog tig aparte herenkappers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ken ook geen enkele heren of dameskapper
ze doen altijd beiden![]()
Blond genoeg, voor zover ik kan bepalen vanuit je fotoboek!quote:
Dat had ik vanochtend toen Joey en Tc bezig waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef nixxx het volgende:
ik heb een dejavu over dit kapper-gepraat
quote:
ja maar die heel blonde foto is ook in de zomer genomen he!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond genoeg, voor zover ik kan bepalen vanuit je fotoboek!
Die is dan weer wat onduidelijk helaas...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:49 schreef liefie_ het volgende:
zoals op die foto voor t stappen
GF.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:49 schreef liefie_ het volgende:
het is nu donkerblond met highlights
schoenen zijn helemaal niet interessantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef CleeJee het volgende:
maarre, vrouwen.....wat maakt schoenen nou zo interessant?
Uhm, vier paar nette schoenen, drie paar vrijetijdsschoenen en één paar sportschoenen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
schoenen zijn helemaal niet interessant
schoenen zijn om op te lopen
een gemakkelijk paar
een net paar
en een paar voor te sporten
klaar
ok ik lieg, ik heb 2 paar sportschoenenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uhm, vier paar nette schoenen, drie paar vrijetijdsschoenen en één paar sportschoenen...![]()
Ik heb er vijf paar. Nette zwarte schoenen, nette bruine schoenen, wat sportievere bruine schoenen, sportschoenen en bergschoenen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uhm, vier paar nette schoenen, drie paar vrijetijdsschoenen en één paar sportschoenen...![]()
Een metroman noemen ze dat!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ik lieg, ik heb 2 paar sportschoenen
en jij bent net een wijf
niet alleen met schoenen
maar ook met kleding die je aanschaft
Gelukkig maakt hij dat op andere vlakken meer dan goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ik lieg, ik heb 2 paar sportschoenen
en jij bent net een wijf
niet alleen met schoenen
maar ook met kleding die je aanschaft
Dat is niets, vergeleken bij Caraquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
ik weet het niet
de helfst staat bij mn moeder
heb nogal wat zomerschoenen ook... die zijn t leukst
ik geloof dat t minstens een paar of 15 is
pfewquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is niets, vergeleken bij Cara
Ik las laatst ergens dat metromannen weer uit beginnen te raken. Er was nu vraag naar een neiuw type man, maar ik ben even vergeten hoe dat heet.quote:
als ik een man wil, dan wil ik een manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat metromannen weer uit beginnen te raken. Er was nu vraag naar een neiuw type man, maar ik ben even vergeten hoe dat heet.![]()
ik hoop de onbeschofte boerenlulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat metromannen weer uit beginnen te raken. Er was nu vraag naar een neiuw type man, maar ik ben even vergeten hoe dat heet.![]()
Ik heb ook geen idee, ik ben nooit zo op de hoogte van dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een scarastische ondertoon?quote:
whaha nou dat is ook weer t andere uiterstequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoop de onbeschofte boerenlulkom ik ook nog eens aan de vrouw
Volgens mij heb ik het zelfs in de NRC gelezen, dus het was een redelijk betrouwbaar bericht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, ik ben nooit zo op de hoogte van dergelijke zaken.
IJdel is misschien wat doorgeslagen, maar en vent moet toch wel zichzelf goed verzorgen vind ik. Just because you're a man doesn't mean you have to be a pigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik een man wil, dan wil ik een man
als ik geblaat en ijdel gedoe wil, neem ik wel een vrouw![]()
* Frezer komt met knots het topic binnen wandelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben nooit sarcastisch, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een scarastische ondertoon?![]()
Dat berenvel staat je erg goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:10 schreef Frezer het volgende:
* Frezer komt met knots het topic binnen wandelen.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:10 schreef Frezer het volgende:
Helaas is er in Nederland een gebrek aan grotten,.
neej dat is ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
IJdel is misschien wat doorgeslagen, maar en vent moet toch wel zichzelf goed verzorgen vind ik. Just because you're a man doesn't mean you have to be a pig
schoenen zijn heel interessant. Een mooie laars, een mooie schoen met hak, dat maakt kleding af, en hoeft niet duur te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
schoenen zijn helemaal niet interessant
klaar
whehe, dat heb ik al als ik uit bed kom... hoef ik niets aan te doen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
neej dat is ook wel
maar ik kan er niet tegen als ze zo'n in-de-war-kapsel hebben en daar dan 3 kwartier oer doen omdat een haartje de verkeerde kant op in de war staat
het moet wel binnen proporties zijn natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat berenvel staat je erg goed moet ik zeggen.![]()
Ik kreeg gisteren allemaal complimentjes over m'n haar, terwijl ik er geen ruk aan had gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej dat is ook wel
maar ik kan er niet tegen als ze zo'n in-de-war-kapsel hebben en daar dan 3 kwartier oer doen omdat een haartje de verkeerde kant op in de war staat
En het leuke is dat je er in Brabant nauwelijks mee op zult vallen.quote:
precies!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
schoenen zijn heel interessant. Een mooie laars, een mooie schoen met hak, dat maakt kleding af, en hoeft niet duur te zijn.
lelijke schoenen kunnen een mooi geklede vrouw zo onelegant maken ...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het leuke is dat je er in Brabant nauwelijks mee op zult vallen.![]()
Ben je even van je plek af, loop je bijna een groot compliment mis!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maakt hij dat op andere vlakken meer dan goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Dit zegt de Santee erover:
Ueberseksueel
George Clooney!quote:George Clooney, Bill Clinton en Pierce Brosnan mogen zich überseksueel noemen.
Wat zei zegt!quote:
Waar is jouw lovende reactie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Ueberseksueel
Ja precies, als ik een vrouw had gewild was ik wel lesbisch gewordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej dat is ook wel
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Ueberseksueel
Ja, dat bedoelde ik ja. Al kan ik het niet in dat blad gelezen hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef MissMSX het volgende:
Ueberseksueel
Yeah right... Gebruik dan de immer succesvolle 'dat las ik bij de kapper' smoes!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ja. Al kan ik het niet in dat blad gelezen hebben.![]()
Wat is daarin het verschil met de metromanquote:Discussiëren over politieke aangelegenheden, een luier verschonen, zich mengen in een gesprek over kunst, met zijn vrouw praten over gevoelens en gezellig onder het genot van een biertje met vrienden babbelen over voetbal. De überseksueel kan het allemaal.
Op?quote:
quote:
Niets, dat is het punt. De ueberseksueel heeft zowel de metroman-kant als de holenbeer-kantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is daarin het verschil met de metroman![]()
Vandaar het woord "über".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt. De ueberseksueel heeft zowel de metroman-kant als de holenbeer-kant
je moet vrouwen/vrouwenbladen ook niet serieus nemen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt. De ueberseksueel heeft zowel de metroman-kant als de holenbeer-kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |