Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijnquote:
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
pfoe gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja vooral omdat dat vaak de meest tengere en kleinste vrouwtjes zijn. Helemaal als ze wat ouder zijn![]()
Overigens geen relatie materiaal voor mij![]()
ah ben je niet lesbisch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe gelukkig verschillen smaken
dat is dus echt helemaal niet mijn ding
kan me ook niet voorstellen daar ooit op te vallen eerlijk gezegd
Hehe gebruiken we t gewoon als verwijshaakjequote:
Dat had ik ook uit haar posts opgemaakt ja.quote:
Maken we een deal... Ik pass jou de dikzakken en jij mij de strakke vrouwtjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Neuk ik liever een skelet..(terwijl PPS van beetje chubby houd!)
biquote:
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verdere voorwaarden:
Klein, strak en onder de 53 Kg
Ik hou ook niet van Aziatisch. Niets mis met iele kutjes, maar daar zit gewoon geen figuur in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voorwaarden hadden al bij het voorstel boven tafel moeten komen, jammer voor je.
De Aziatische meisjes die ik ken hebben juist een geweldig lichaam... Zo ook mn beste vriendin... Heerlijke kont...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bi
maar ik hou meer van meisjes waar aan je aan het lichaam ook echt kunt zien dat het meisjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |