Hi-la-risch!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Veel suc-6 volgend siezoen ,
.
>
>
>
>
>
>
>
>
..........
........
........
In de gouden gids divisie![]()
met de linker van Adriano moet je in elk geval niet te dicht voor de goal gaan verdedigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:15 schreef marsu het volgende:
Niets aan de hand, Sjon Heitinga stopt Adriano met gemak af
Doe eens niet zo óngelofelijk bijdehandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is óf per 31 januari 2006 óf per 1 juli 2006.
Op 1 februari 2006 is transfermarkt namelijk alweer gesloten.
OK, zal niet zo bijdehand meer doen, ik snapte je opmerking en daar ging het om.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo óngelofelijk bijdehand
Helemaal zelf bedacht? Wat goed van jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Veel suc-6 volgend siezoen ,
.
>
>
>
>
>
>
>
>
..........
........
........
In de gouden gids divisie![]()
denk het ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Inter laat ons gewoon weer lekker voetballen, tot we in de buurt van hun 16 komen, dan gaat de rem erop. En vervolgens counteren ze soepel naar 1-0 en klaar.
Ik heb geen illusie dat het deze keer anders gaat dan andere keren. Hooguit NOG slechter voor Ajax als de Inter-spitsen een goeie dag hebben.
Komop zeg, Utrecht was zelfs een maatje te groot, Inter is dan echt een gigant...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
als torres naar de spurs gaat, dan komt mido misschien wel vrijkan die niet op links?
Dat heb je nu geloof ik ook al drie of vier keer gezegd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Als we nog een linksbuiten willen halen, doe dan Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of Peter Løvenkrands (Rangers) maar, de laatste is overigens transfervrij.
Peter Løvenkrands (Rangers) noem ik inderdaad al enkele weken, maar Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) pas sinds vandaag. Zolang het maar niet zo vervelend wordt als Anouar Diba.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat heb je nu geloof ik ook al drie of vier keer gezegd.
Spannend komende uren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop wel dat er vandaag nog iets gebeurd, anders moeten we wel heel erg doorbijten tot de zomerstop.
zeker als een seizoen lang alles klopt is het nog steeds mogelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Liverpool het kon, kan Internazionale het zeker. Maar wellicht kunnen PSV en Ajax het dan ook wel?
of om de PSV connectie nu even in stand te houden Dennis Rommedahlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Als we nog een linksbuiten willen halen, doe dan Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of Peter Løvenkrands (Rangers) maar, de laatste is overigens transfervrij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of om de PSV connectie nu even in stand te houden Dennis Rommedahl
Zat die niet ergens in Duitsland of Engeland?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat het tot nu toe allemaal klopt bij Ajax, maar aangezien we nog in de CL zitten, moet het nog maar zeven wedstrijden kloppen om de CL te winnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker als een seizoen lang alles klopt is het nog steeds mogelijk.
Zeven teams, neem ik aan. Wedstrijden kloppen gaat een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat het tot nu toe allemaal klopt bij Ajax, maar aangezien we nog in de CL zitten, moet het nog maar zeven wedstrijden kloppen om de CL te winnen.
Dat is een rechtsbuiten, daar hebben we Mauro Rosales en (volgend seizoen) Julian Jenner.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereend zei: "zeker als een seizoen lang alles klopt is het nog steeds mogelijk."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zeven teams, neem ik aan. Wedstrijden kloppen gaat een beetje moeilijk.
God, het is wel mijn zeikdag vandaag, he.
Acha, ik moest het ook twee keer lezen . . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
rubbereend zei: "zeker als een seizoen lang alles klopt is het nog steeds mogelijk."
Dus het gaat niet over teams kloppen, maar het gehele plaatje moet kloppen.![]()
quote:Het Algemeen Dagblad weet vanmorgen te melden dat Ajax ongeveer drie miljoen euro heeft betaald aan AC Milan voor de transfer van ex-international Jaap Stam aanstaande zomer.
'Jaap is het volgende stukje in de puzzel', zegt Van Geel. 'Net als Krohn-Dehli en Huntelaar. We zijn er nog lang niet, maar in elk geval wordt er keihard gewerkt om de club er weet bovenop te krijgen'.
Laat me maar, ik ben niet helder vandaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
rubbereend zei: "zeker als een seizoen lang alles klopt is het nog steeds mogelijk."
Dus het gaat niet over teams kloppen, maar het gehele plaatje moet kloppen.![]()
Snap ik, het was dan ook niet echt een duidelijk geformuleerde zin.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Acha, ik moest het ook twee keer lezen . . . .
Heb je dat nieuws van voor de uitzending van FC Godenzonen op AT5 van gisteravond, of erna?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Cordoba32 het volgende:
Perez komt pas volgend seizoen denk ik. Kan niet meer vinden waar ik dat las. Maar hij mag dan naar Ajax maar per nieuwe seizoen. Hij wil ook niet eerder
jawel, hij heeft UEFA Cup gespeeld, dan magtie nog wel CL , net als Klaas-Janquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef jna het volgende:
MOCHT Perez naar Ajax komen, dan mag hij toch niet meer in de CL spelen of wel?
Er staat niet dat hij liever naar PSV terug wilde keren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef ericajax het volgende:
Gisteren werd officeel bekend dat Jaap Stam een twee-jarig contract bij Ajax heeft getekend. Per 1 Juli 2006 is de ex-PSV'er een Ajacied. Stam zelf gaf eerder dit seizoen aan graag terug te willen keren naar Nederland.
PSV en Heerenveen leken de grootste kandidaten. PSV had twee weken geleden nog een onderhoud met AC Milan, een week ervoor met Stam zelf. Jaap Stam wilde graag terug keren naar PSV, maar tijdens het gesprek werd duidelijk dat Stam financieel onhaalbaar was voor de Eindhovenaren.
Durf het niet te zeggen, KJH heeft nl. net als Kenneth Perez eerder dit seizoen UEFA Cup gespeeld, maar mag wél uitkomen tegen Internazionale.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef jna het volgende:
MOCHT Perez naar Ajax komen, dan mag hij toch niet meer in de CL spelen of wel?
Ik dacht dat de uefa 1 uitzondering toestond en dat is dus Huntelaar in dit geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef ericajax het volgende:
[..]
jawel, hij heeft UEFA Cup gespeeld, dan magtie nog wel CL , net als Klaas-Jan
Charlton, niet echt eent echnisch begaafde speler maar altijd goed voor veel assits vanaf de vleugel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zat die niet ergens in Duitsland of Engeland?
Aborah doet het uitstekend bij FC Den Bosch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe doet Stanley Aborah het eigenlijk bij FC Den Bosch? Als 'ie zich daar goed aan het ontwikkelen is, lijkt het me ook een optie hem terug te halen. Hoewel je dan wel veel nummer tiens in je selectie hebt.
Nou ja, een op de 4 voorztten komt een beetje in de buurt van het hoofd die hem erin moet koppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Charlton, niet echt eent echnisch begaafde speler maar altijd goed voor veel assits vanaf de vleugel!
erna, las het net maar kan het ff niet vinden. De voorwaarde van Van Gaal was dat hij niet direct ging.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb je dat nieuws van voor de uitzending van FC Godenzonen op AT5 van gisteravond, of erna?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nou ja, een op de 4 voorztten komt een beetje in de buurt van het hoofd die hem erin moet koppen.
Bovendien is ie langer én sneller, maar fysiek veel zwakker en gen doorbijter.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar dat is een hele vooruitgang tov van Rosales.
ik doelde meer op het feit dat PSV hem niet kon betalenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er staat niet dat hij liever naar PSV terug wilde keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |