abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34643579
Tien miljoen

Zijn er echt mensen die daar langer dan een seconde over na moeten denken?
pi_34643581
Is het inmiddels al 10 miljoen!!! Ik dacht 6. Dat kan je ook niet verkopen naar de aandeelhouders als je het niet doet.
pi_34643583
"yo check dit uit, nee nee, ik ben geen fruit, ik ben mangoworks2002 en ik flow hier met Ryan B... mijn thuisjongen gaat naar Fiorentina, ik kijk hem na.... Ryan kom van je luie gat, en spit ook wat..."

"Yo, Ryan hier, ik ben niet dood, maar levend als een pier.... je hebt een tijdje niets van mij gehoord, maar nu ben ik het die je leesplezier stoort. Als van Gaal mag rijmen bij zijn aanstellen dan kan ik rappen, zo niet, dan moet je maar even wegzappen. Ik ben gehaald als de no1 spits, bij een club als deze is dat zeker niet mis. Ik scoor zolang ik niet sta als hangende linksbuiten, daar speel ik niet, daar mogen ze naar fluiten. Bij Ajax was mijn tijd top, helaas stond aan het einde de wereld op zijn kop. Niet liep, niets ging goed, niet zoals het moet. Een 1-2 ging al fout, en er waren duidelijk problemen in de opbouwt. Ik ga een gouden toekomst tegemoed, en verlaat het zinkende Ajax waar ik voorzie een zondvloet. Jongens het is voorbij, de tijd was leuk, wat moet ik nu doen met mijn ajax meuk?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:15:07 #54
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34643629
Met het aanstaande vertrek van Galasek en de komst van Stam zat dit er wel in (van Highlow):
quote:
Gaat Grygera Ajax binnenkort verlaten?
Written by Jacques Happe

Tuesday, 31 January 2006
Het lijkt erop dat Zdenek Grygera Amsterdam spoedig gaat verlaten. De centrumverdediger zou naar Juventus vertrekken.
Sinds Ajax gisteren maandagavond bekend maakte dat Jaap Stam vanaf komende zomer de club zal versterken is een overgang van Zdenek Grygera naar Juventus niet ondenkbaar. Het lijkt erop dat Ajax een vertrek van de verdediger naar Turijn niet in de weg staat. De speler, die gewoonlijk een huis bewoont onder de rook van Amsterdam, is inmiddels met vrouw en kind in een spelershotel ingetrokken. Grygera speelt op dezelfde positie als Jaap Stam en heeft zich de afgelopen twee seizoenen ontwikkeld tot een stabiele factor in de Ajax verdediging. Zdenek staat tot juli 2007 onder contract heeft een nieuw contract aangeboden gekregen. Hij heeft om uitstel gevraagd - en gekregen - om wat langer over zijn toekomst te kunnen nadenken. Ajax wilde dinsdagmorgen geen commentaar geven en verwees naar eventuele persberichten. "Hoewel dat niet wil zeggen dat er iets gaande is", vertelde de woordvoerdster er vlug achteraan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:15:29 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34643643
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef BoNi het volgende:
Is hier al gemeld dat Jaap Stam per 1 juli naar Amsterdam komt...?
nee dat wist ik niet
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34643750
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef BoNi het volgende:
Met het aanstaande vertrek van Galasek en de komst van Stam zat dit er wel in (van Highlow):
[..]
Blijft sneu voor Zdenek. Hij was de laatste jaren inderdaad een van de weinige stabiele factoren bij Ajax, waar geen of nauwelijks gezeik over te horen was.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:20:52 #57
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34643766
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
"yo check dit uit, nee nee, ik ben geen fruit, ik ben mangoworks2002 en ik flow hier met Ryan B... mijn thuisjongen gaat naar Fiorentina, ik kijk hem na.... Ryan kom van je luie gat, en spit ook wat..."

"Yo, Ryan hier, ik ben niet dood, maar levend als een pier.... je hebt een tijdje niets van mij gehoord, maar nu ben ik het die je leesplezier stoort. Als van Gaal mag rijmen bij zijn aanstellen dan kan ik rappen, zo niet, dan moet je maar even wegzappen. Ik ben gehaald als de no1 spits, bij een club als deze is dat zeker niet mis. Ik scoor zolang ik niet sta als hangende linksbuiten, daar speel ik niet, daar mogen ze naar fluiten. Bij Ajax was mijn tijd top, helaas stond aan het einde de wereld op zijn kop. Niet liep, niets ging goed, niet zoals het moet. Een 1-2 ging al fout, en er waren duidelijk problemen in de opbouwt. Ik ga een gouden toekomst tegemoed, en verlaat het zinkende Ajax waar ik voorzie een zondvloet. Jongens het is voorbij, de tijd was leuk, wat moet ik nu doen met mijn ajax meuk?
z'n artiestennaam is Rio
Jawel, je keek.
pi_34643922
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Blijft sneu voor Zdenek. Hij was de laatste jaren inderdaad een van de weinige stabiele factoren bij Ajax, waar geen of nauwelijks gezeik over te horen was.
Waarom sneu? Hij krijgt de kans om bij te tekenen of mag eventueel vertrekken. Lijkt me alles behalve sneu?
pi_34643924
Godver, de doos van de sigarenboer is vergeten dat er nog een paar SCC lagen vanochtend......

I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:29:03 #60
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34643963
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:27 schreef aldostuta het volgende:
Godver, de doos van de sigarenboer is vergeten dat er nog een paar SCC lagen vanochtend......

Hahaha
A.M.A.B
pi_34643986
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hahaha
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34643991
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waarom sneu? Hij krijgt de kans om bij te tekenen of mag eventueel vertrekken. Lijkt me alles behalve sneu?
Als je Stam als concurrentie voor je positie hebt, is de kans op spelen behoorlijk klein. Of niet?
pi_34644027
Ik heb zo het vermoeden dat Adriaanse onze nieuwe trainer wordt het volgend seizoen.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:31:40 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34644028
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:27 schreef aldostuta het volgende:

Ook wel eens zoiets gehad, ging ik naar een andere sigarenboer dan normaal. Komt die loopse muts opeens giechelend vertellen dat ze te laat was, omdat ze niet wist hoe het werkte. Zou je GVD niet van tevoren vertellen! Maar goed, kut voor je, maar probeer nog via internet ergens een kaart te scoren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34644047
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als je Stam als concurrentie voor je positie hebt, is de kans op spelen behoorlijk klein. Of niet?
Maar samen met Stam heb je wel een leuk centraal duo en stam speelde bij Milaan op rechtsback of niet?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:33:18 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34644059
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Adriaanse onze nieuwe trainer wordt het volgend seizoen.
Ik ook, John v/d Brom die te horen krijgt dat men ontevreden is, Danny Blind zullen ze die positie aanbieden en Martin van Geel zal trachten Co Adriaanse te benaderen. Maar dan zal eerst zijn komt voorbereid moeten worden, de media (en supporters) zullen bespeeld moeten worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:36:05 #67
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34644131
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar samen met Stam heb je wel een leuk centraal duo en stam speelde bij Milaan op rechtsback of niet?
Niet als je met één of zelfs twee doorschuivende centrale verdedigers wilt spelen.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34644132
Persoonlijk hoop ik liever op van Gaal... Maar de kans dat die komt is nog kleiner dan dat Co komt. Ik kan me zo indenken dat als 50k toeschouwers om je lijk roepen dat dat je niet in je koude kleren gaat zitten...
pi_34644144
Adriaanse en Neeskens?
pi_34644157
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:

[..]

Stam is als centrum verdediger gehaald, voor de positie van Grygera. Dan kan je ze naast elkaar zetten, of gewoon de speler naast Stam zetten die wel op die positie thuishoort.
pi_34644167
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Hij heeft Perez zelfs nog op andere gedachten proberen te brengen.

Fuck, 3 posts achter elkaar, sorry.
In het AD staat wat anders

Babel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34644182
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan me zo indenken dat als 50k toeschouwers om je lijk roepen dat dat je niet in je koude kleren gaat zitten...
Heb ik iets gemist?
pi_34644195
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
.
slettebak [@] gmail.com
pi_34644208
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Stam is als centrum verdediger gehaald, voor de positie van Grygera. Dan kan je ze naast elkaar zetten, of gewoon de speler naast Stam zetten die wel op die positie thuishoort.
Ik weet niet voor welke positie hij gehaald is, maar bij Milaan dacht ik dat hij rechtsback speelde.
pi_34644209
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Hoe is Co weggegaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties